Ik heb twee dagen geleden een probleem gehad met corel 12 photo paint. Het wilde de grafische user interface niet opladen. minimaliseerde zich na 1 seconde maar het was wel zichtbaar in de task manager dat de corel photo paint aan het runnen was..... na herinstallatie was het nog steeds niet opgelost. Uiteindelijk na alles en nog wat zoeken gaf ik het op. De volgende versie CorelX3 geregeld en geinstaleerdd. Echter zelfde probleem bij starrten maar deze keer krijg je bij X3 wel een foutmelding "Valid workspace not found" Enig idee wat er aan de hand is? (systeem specs staan beneden)
weet echt niemand? Dan zou ik de heele systeem moeten formateren ....heidense karwei.....dus liever niet....
Heb je hier wellicht iets aan?
http://groups.archivesat.com/CorelDraw_12/thread235080.htm
(4e hit op Google...)
http://groups.archivesat.com/CorelDraw_12/thread235080.htm
(4e hit op Google...)
Rail Away!
Het lijkt me goed mogelijk dat Corel je workspace laat staan, ookal deïnstalleer je je software of installeer je een nieuwere versie. Mocht die F8 uit de link van Mad Marty niet werken zou je na deinstallatie ook eens zelf op zoek kunnen gaan naar je workspace files om die handmatig weg te gooien (eventueel ook de verwijzingen uit je register). Ik gok dat die ergens bij Documents and Settings\user\Application Data\Corel\ staan. Misschien helpt het zelfs om je workspace gewoon weg te gooien zonder Corel te deinstalleren, grote kans dat ie zelf een nieuwe maakt. 

Signatures zijn een preference, niet altijd handig om daarnaar te refereren en er maar vanuit te gaan dat iedereen ze aan heeft staan.
Daarnaast, stel dat de specs inderdaad van belang waren bij dit probleem, als iemand dit topic over 2 jaar met de search terugvindt is er natuurlijk best kans dat je een andere sig hebt...
Misschien een idee om je specs in je post erbij te zetten.
uh, waar dan?Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:48:
(systeem specs staan beneden)

Signatures zijn een preference, niet altijd handig om daarnaar te refereren en er maar vanuit te gaan dat iedereen ze aan heeft staan.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+