Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IT Recruitment

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die recruitment agencies kennen waarmee ik contact op kan nemen voor een nieuwe positie. Ik wil als projectmanager in de IT sfeer aan de slag en kom op de reguliere carrieresites niet echt vooruit helaas. Waar hebben jullie goede ervaringen mee?

Mvg,

Andries

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 00:20

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

help t.net (aan een nieuwe beamer) en klik op de banner onderaan?
Ben je op zoek? In de IT?
Uitdaging, groei en goed salaris?

Tensing biedt jou mogelijkheden!
www.Tensing.com
Groetjes als hoi en mvg zijn niet nodig btw en ik hoop dat je wat langer blijft dan één post over recruitment...

I'm not as think as you stoned I am

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
1) Als ik op reguliere sites kijk, word ik doodgegooid met vacatures voor IT PM's. (regulier: monsterboard, vacaturebank.nl, etc.)
2) Als jij al PM ervaring hebt, dan zal het zoeken ook niet lang duren: de markt is enorm goed voor IT project managers met ervaring. Kijk ook eens bij de "groten", teveel vacatures voor PM's: Atos Origin, Getronics, Logica CMG, Cap Gemini, IBM, HP.

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-10 10:25
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:36:
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die recruitment agencies kennen waarmee ik contact op kan nemen voor een nieuwe positie. Ik wil als projectmanager in de IT sfeer aan de slag en kom op de reguliere carrieresites niet echt vooruit helaas. Waar hebben jullie goede ervaringen mee?
Mijn vrouw zoekt de hele dag vacaturesites door als recruiter (nou ja, heeft daar haar geautomatiseerde zoeksleutels in staan)..... dus als jij er niet uitgepikt wordt, moet je eens kijken wat er in je cv staat...... of concluderen dat je niet goed in de markt ligt.

IT projectmanager..... mag het iets specifieker dan dat, ajb?

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52
In deze vorm ("ik zoek ...") zijn deze topics niet toegestaan en daarom gaat dit topic dicht.

Er is evt. ruimte voor een topic voor ervaringen met recruiters, etc., maar dat moet dan een aanzienlijk bredere discussie mogelijk maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Rukapul op 05-10-2006 20:16 ]

Dit topic is gesloten.