[Word 2003] Documenten samenvoegen

Pagina: 1
Acties:

• Sannieboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-05 14:19
Hallo beste tweakers,

Ben momenteel bezig met mijn afstudeerverslag, ik heb mijn hoofstukken in aparte files opgeslagen in WORD 2003. Echter bij het samenvoegen van de hoofstukken (mbv copy and pasten), komende teksten op de verkeerde plekken terecht, hoe kan ik dit verhelpen? Ik wil namelijk de opmaak gebruiken, die ik in die aparte documenten heb gebruikt. Of moet ik nu iedere pagina 1 voor samenvoegen? 8)7

Alvast bedankt voor de hulp! _/-\o_

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

k wil namelijk de opmaak gebruiken, die ik in die aparte documenten heb gebruikt.
Mijn mening over wat je hier zegt laat ik even in het midden :+ Maar let even op welke opmaakprofielen je gebruikt. Die moeten dan steeds anders zijn dan in andere docs.

Beter, sneller, mooier en minder foutgevoelig is er voor te zorgen dat je over alle documenten heen maar 1 stijl gebruikt. Of de documenten niet samenvoegen maar los laten, eventueel mbv. MS Binder.

Ik zet trouwens even Word in de topictitel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Sannieboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-05 14:19
Hey bedankt,...

Oftewel het is niet mogelijk om bijvoorbeeld de style van document 2 te behouden voor document 1? Bij het pasten krijg ik die optie wel te zien, echter gaat het bij het pasten toch verkeerd.

Ik moet wel alles in 1 document samenvoegen, echter kan het niet op een handigere manier, zonder dat ik nu alle hoofstukken moet gaan aanpassen?

Verwijderd

je kan eens proberen met invoegen->einde markering...->doorlopend.