Toon posts:

[XP] Program teller in register

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Wie weet waar ik in het windows xp register de teller kan vinden, die de recent geopende programma's bijhoud?

alvast bedankt.

Biedubbeljoe

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Volgens mij moet je via F3 dan even zoeken op MRUList of MRU (Most Recent Used).

Battle.net tag

• azuidhof
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-02 19:20
wat dacht je van HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Recentdocs

kwestie van even Registry Monitor draaien, en dan de recent docs opvragen. Geweldig freeware proggel van http://www.sysinternals.com/ waar nog veel meer systeem tools neer te halen zijn :P

Mijn .NET blog!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hier kan je door vlug te zoeken toch meer dan zat over vinden. Wat had je zelf allemaal al geprobeerd? Zoals je bij registratie hebt gelezen is hulp vragen op GoT niet geheel vrijblijvend. We verwachten hier dat je voor je een topic opent uitgebreid op zoek gaat naar een oplossing, en de resultaten van die zoektocht ook uitgebreid vermeldt in je topicstart. Check daarover deAlgemene gedragsregels (Netiquette) nog maar eens.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik had regshot al gedraaid, om een register vergelijking te maken, maar kwam daarbij uit op:
\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MenuOrder\Start Menu2\Programs\Order:
en
\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ComDlg32\OpenSaveMRU:
welken het niet bleken te zijn.
Bedankt voor jullie reactie's, met name die van de registry monitor.
Misschien moet de moderator maar eens wat vroeger naar bed..

• Jake Bullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-03 13:46

Jake Bullet

Wise Scripter

Je bedoelt vast niet HKCU\SessionInformation\Programcount?

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-03 14:26
Zoek in je registry op "UserAssist". In de subfolders COUNT vind je die info, maar wel encrypted (sort of). Google kan je helpen aan programma's om e.e.a. uit te lezen (zoeken op "userassist source")

Whatever

Pagina: 1