Toon posts:

[Flash Intro] werkt niet goed bij iedereen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Heeft er hier iemand verstand van Flash Intro's? Ik heb er 1 gemaakt met een programma en het rare is, dat hij op mijn ene PC prima werkt en op mijn andere krijg ik alleen een zwart scherm met in het midden een ronddraaiend blokje. Beide PC's hebben de laatste Flashplayer geinstalleerd en alle Windows updates zijn uitgevoerd. Ze draaien ook allebei onder Windows XP Prof.
Ik hoor ook van anderen dat de meesten de Intro wel kunnen zien, maar enkelen dus ook weer niet.
Hoe komt dit en wat kan ik eraan doen?
En mijn 2e vraag is: hoe kan ik in mijn script verwerken, dat mensen die niet de juiste Flashplayer hebben geinstalleerd worden doorverwezen naar de eerste pagina van mijn website?
Ik heb al overal gezocht, maar kan er niets over vinden.
Ik hoop dat iemand me kan helpen?

Verwijderd

Ten eerste is het om een aantal redenen niet handig om een Flash-intro op je site te zetten, maar dat terzijde.

Je schrijft dat sommige mensen niets zien en sommigen een ronddraaiend blokje, maar je schrijft niet en laat niet zien wat mensen dan wel zouden moeten zien. Je schrijft ook niet in welke browsers je het gecheckt hebt. Alleen Windows XP Pro zegt zo weinig.

Dus tja, ook al zijn er mensen die verstand hebben van Flash (ik niet trouwens :P), dan kunnen ze nog niks met deze topicstart.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:59:
Ten eerste is het om een aantal redenen niet handig om een Flash-intro op je site te zetten, maar dat terzijde.

Je schrijft dat sommige mensen niets zien en sommigen een ronddraaiend blokje, maar je schrijft niet en laat niet zien wat mensen dan wel zouden moeten zien. Je schrijft ook niet in welke browsers je het gecheckt hebt. Alleen Windows XP Pro zegt zo weinig.

Dus tja, ook al zijn er mensen die verstand hebben van Flash (ik niet trouwens :P), dan kunnen ze nog niks met deze topicstart.
Hallo Sandra,

Ter verduidelijking: ze moeten natuurlijk gewoon de Flash Intro zien. En ik gebruik Internet Explorer en daar moet het in zichtbaar zijn.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:48

Arethusa

Niet die server

Gebruiken die anderen ook Internet Explorer? Of bv Firefox?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Sieweshaoao schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:15:
Gebruiken die anderen ook Internet Explorer? Of bv Firefox?
Die anderen gebruiken ook Internet Explorer.

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-12-2025
Linkje?

Verwijderd

Wel mooi laadblokje, maar doet verder niets bij mij.

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09-2025
hierzow op school werkt hij wel gwn.

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-12-2025
Bij mij werkt ie hier ook gewoon. Hebben beide pc's gewoon de laatste versie van flashplayer?

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

hm, blijkbaar komt het flashje bij sommigen niet langs de preloader en wordt content niet gevonden. Wellicht dat snappie even zijn systeem specs kan posten?

Het kan zijn dat je iets doet wat internet security settings niet leuk vindt. Check eens op al die machines waar die op staan op dit moment?

Stoer; Marduq

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 13:25

job

Ik zie ook alleen maar de laadblokjes.
specs: winxp pro sp2.
Welke flash versie ik heb zou ik niet weten... hoe kom ik daar achter?
Alle andere flashsites werken wel, dus dat mijn install (en die van snappie.. en van alle andere waarbij het niet werkt) het probleem zou zijn lijkt me sterk.

[ Voor 38% gewijzigd door job op 05-10-2006 15:03 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-02 21:40

Nik

Om het tijdelijk simpel te verhelpen. Maar een linkje buiten de flash om (dus gewoon html), zo iets als dit.

Klik hier als u geen intro ziet óf als u de intro over wilt slaan

Sim-pel :?

Verwijderd

Topicstarter
DEVoTi0N schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:51:
Bij mij werkt ie hier ook gewoon. Hebben beide pc's gewoon de laatste versie van flashplayer?
Ja beide PC's hebben de laatste flashplayer en dezelfde internet instellingen.
Ik ben er wel achter dat het een probleem is bij meerdere.
Hier is nog een hele draad erover, maar daar komen ze er dus ook niet uit:
http://www.webmastercity....topic.php?t=31059&start=0

En Proller waar zet ik dat linkje dan? In wat voor bestand?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-02 21:40

Nik

index.php ofzo :?

PHP:
1
2
<a href="hoofdpagina.html">Klik hier als u geen intro ziet óf als u de intro over wilt slaan
</a>

gebruik je dan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Nik op 05-10-2006 16:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik het probleem heb opgelost.
Eerder had ik al een andere intro gemaakt met het Trendy Flash Intro programma.
Die werkt dus wel op alle PC's.
Ik heb de introinitianal.swf van beide intros bekeken. Het blijkt dat de introinitianal.swf van de eerste intro van 14-4-2004 is en de introinitianal.swf die ik van de week heb gemaakt, die is van 1-7-2004.
De eerste werkt dus overal, dus ik dacht als ik nou eens de introinitianal.swf van de eerste intro voor de 2e intro gebruik? En warempel nu werkt die 2e intro ook op de beide PC's.
Ik denk dus dat daar het probleem ligt.
Volgens mij moet nu iedereen de intro kunnen krijgen:
www.sarah-brightman.nl
Voor mij is het probleem in ieder geval nu opgelost. :D
Pagina: 1