@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Hoe oud was die ghost image?
Klinkt als een Sasser probleem..
Klinkt als een Sasser probleem..
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Had dit toevallig van de week ook bij de hand. Na een restore van een image was de c: een d: geworden (omdat de betreffende disk ook al eerder in het systeem gehangen had en dus in het register bekend was), hierdoor kon het systeem geen pagefile maken en daardoor werd ik direct weer uitgelogd.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.
De computer begon vorige week met tikken. Toen ik heb vanochtend Ghost 9.0 op gezet en de nieuwe schijf aan de 'secondairy' kabel gehangen. Met Ghost dus "realtime" de data overgezet met die 2 beschreven opties (die leken me ook wel nodig, maar da's puur voor de koppeling vanuit bios naar MBR naar OS). De originele schijf heeft zowat alle XP updates...
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Hang dan je oude schijf er eens naast als secondary ?Mr.CeeJay schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:10:
De computer begon vorige week met tikken. Toen ik heb vanochtend Ghost 9.0 op gezet en de nieuwe schijf aan de 'secondairy' kabel gehangen. Met Ghost dus "realtime" de data overgezet met die 2 beschreven opties (die leken me ook wel nodig, maar da's puur voor de koppeling vanuit bios naar MBR naar OS). De originele schijf heeft zowat alle XP updates...
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.