sssst
Jammer dat je idd gestopt ben, dan ga ik voorlopig ook niet weer betalen.luckyjan schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 13:56:
[...]
Alles is naar wozzie gegaan, sarced handler (6) rightous helm (4) strengt 4, rightous boots (5), 3 x jewels met R3, Grand fancy (7) met R4, bleu kurash gloves (7), WDW wings met 15 magic defence, sporty cart met steel backseat, dural engine en rapid weels, backshield 7/3, zonnebril 7/3 en verder nog een hoop rommel, talis, binds enz en niet te vergeten 201 milj zullies en 10 naar local.
Dus ik heb nu helemaal niks meer, wozzie got it all
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Tstttttt wat zijn ph gasten lmoas. Zien ons met 4 man op cf. komen er 10-15 man op je af wtf
. Echt ben het zat niemand van die losers gaat meer buffs van mij krijgen. Ze bekijken het maar.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
William/Ax3 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:36:
Tstttttt wat zijn ph gasten lmoas. Zien ons met 4 man op cf. komen er 10-15 man op je af wtf. Echt ben het zat niemand van die losers gaat meer buffs van mij krijgen. Ze bekijken het maar.
Zo ik heb het iig helemaal uitgespeeld tot ik moest eten. Ben lvl 81 nu 
We hebben ook wel een keer moeten rennen voor clowsaints.
We hebben ook wel een keer moeten rennen voor clowsaints.
[ Voor 29% gewijzigd door jip_86 op 08-10-2006 17:18 ]
Verwijderd
Is Prose gratis? Of andere soorten, vind dit spel nog wel leuk, maar om er nog voor te betalen
[PC MMORPG] ROSE Online - deel 27 ..Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 17:23:
Is Prose gratis? Of andere soorten, vind dit spel nog wel leuk, maar om er nog voor te betalen
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Heb topic doorgezocht en site zelf, maar kan eerlijk gezegd geen duidelijke info erover vinden
Start van topicVerwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 17:38:
Heb topic doorgezocht en site zelf, maar kan eerlijk gezegd geen duidelijke info erover vinden
;
Allereerst welkom en tof dat je Rose wilt gaan spelen (misschien).
De meeste online rpg's hebben maandelijks kosten voor onderhoud van het spel en servers. Helaas is ook Rose online dit lot niet ontkomen.
Netjes heb je mzzl dat je geen pkers ben tegengekomen4th schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:10:
na een 7k kogels en 4u werk ben ik van 81 naar 94 gegaan, nu vanavond de resterende 6 nog
[ Voor 22% gewijzigd door William/Ax3 op 08-10-2006 18:26 ]
na een 7k kogels en 4u werk ben ik van 81 naar 94 gegaan, nu vanavond de resterende 6 nog
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
(post is van flyingdutch)en soldier is wel aardig sterk en doet het op CF heel goed om dat hij een hele sterke skill heeft voor die bonen en dus heel veel exp kan vangen daar.
Wil je het dus makkelijk doen zou ik voor swaart of axe soldier woorden.
Welke skill bedoel je dan?
Btw: lvl 53, heb al cart, en kan al op luna
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 18:12 ]
hij bedoelt soul wreckVerwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:11:
[...]
(post is van flyingdutch)
Welke skill bedoel je dan?
Btw: lvl 53, heb al cart, en kan al op luna
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Vliegje, wil je ff wat laten weten (EU-PsykoMan) als je tijd hebt om me netherworld te craften. Men vriendin (EU-SugarHerion) vroeg het je eerder in CF...
Thanks.
Thanks.
Een beetje verlies heb je altijd...
Wat is een netherworld ??
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Een mathRakkerzero schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:24:
PS, ik heb goed nagedacht, ik ga tog maar weer rose spelen, en ik wil het zowiezo ff proberen op mijn nieuwe Samsung SyncMaster 940BW (19'' Widescreen). Dus ik denk dat ik vanaaf ff met me pa wat ga proberen
Edit: Betalen dus
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Sorry voor de dubbel post. maar welke van de volgende betalings manier op wallie card na is het snelste :

Want iDeal zie ik er zo gauw niej tussen staan.

Want iDeal zie ik er zo gauw niej tussen staan.
bank transfer
en dan kom je uiteindelijk bij ideaL
ok thanksph4nt0m schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:41:
bank transferen dan kom je uiteindelijk bij ideaL
Edit: Maar dan moet je alsnog gewoon geld overmaken, en van rabo naar abn duurt tog alsnog 3 dagen?
[ Voor 22% gewijzigd door Wiepa op 08-10-2006 20:54 ]
Dat van rabo weet ik nietXouxic schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:47:
[...]
ok thanks
Edit: Maar dan moet je alsnog gewoon geld overmaken, en van rabo naar abn duurt tog alsnog 3 dagen?
Ok, ik ga zo aan de slag. (als me pa nog eens boven komt) Zal wel weer morgen worden.ph4nt0m schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:00:
[...]
Dat van rabo weet ik nietis ook direct denk ik
Dat is de armor voor hawker 140+ en geen matRakkerzero schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:24:
Kheb btw nog wel un hat, gloves en boots van zoiets, droppen in forest of wandering van normale mobs nu, net zoals righteous etc.
Ik heb klein vraagje. Is het mogelijk om trial te krijgen voor Phrose? want ik kan hier nergens iets duidelijks over vinden bvd.
Hey allemaal,
Ik wil weer met Rose beginnen,maaaar hoe ga ik nu betalen? Ik heb nooit zo'n speciaal portal aangemaakt en kan nergens vinden waar ik moet inloggen
Ik wil weer met Rose beginnen,maaaar hoe ga ik nu betalen? Ik heb nooit zo'n speciaal portal aangemaakt en kan nergens vinden waar ik moet inloggen
Omg, zo dom ben ik dusPsychoot schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:21:
[...]
Dat is de armor voor hawker 140+ en geen mat
Kheb btw nog wel un hat, gloves en boots van zoiets, droppen in forest of wandering van normale mobs nu, net zoals righteous etc.
je moet je oude inlog gebruiken van e-roseB1gk1ller schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:04:
Hey allemaal,
dan eu- ervoor plakken de laatste letter van je inlog weghalen
de account opwaardering moe je via de site doen bij top-up en moet je even goed kijken
Als het goed is wel.cbxmelk schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:56:
Ik heb klein vraagje. Is het mogelijk om trial te krijgen voor Phrose? want ik kan hier nergens iets duidelijks over vinden bvd.
Maak hier een account aan: https://my.levelupgames.ph/eurose/reg
Download de pRose client, update hem en je kunt spelen
Verwijderd
na veel werk en flink wa bonfires ben ik met me muse van lvl 76 naar 88 gegaan vandaag lekker veel up in 1 dag
Vandaag men Netherworld set (hat, chest, gloves) laten craften door onze eigenste vliegje 
Dit is dus een netherworld rakker
En ja hoor, hij heeft zen reputatie erg hoog gehouden.

Naast de alt char van de trotse crafter
En dan de gear zelf:

Ik ben zeer dankbaar voor deze topcrafts
P.S. Niet naar de refine grade kijken, zit zonder 6th binds
Dit is dus een netherworld rakker

En dan de gear zelf:

[ Voor 11% gewijzigd door PeGys op 09-10-2006 01:49 ]
Een beetje verlies heb je altijd...
hehe das zeker nice. Btw fly en ik zitten onderhand in je party range maybe is leuk om te partyenPeGys schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 01:42:
Vandaag men Netherworld set (hat, chest, gloves) laten craften door onze eigenste vliegje
Dit is dus een netherworld rakker![]()
En dan de gear zelf:
Gisteren aaf lekker mc gedaan eerst me summon laten powen daarna kwam ph4 erbij ging vet relax
[ Voor 13% gewijzigd door William/Ax3 op 09-10-2006 09:12 ]
Verwijderd
hee mensen, ik ben om zoek naar mensen die met mijn soldier willen partyen, mijn soldier is nu lvl 36 hoop heb vandaag of morgen nog op lvl 38 of zelfs 40 te hebben.
Verwijderd
zondag ff met 2 BOT's gepartyd
is er nog plek in die clan
was toppie thx gasten, nu weer op 1x exp levellen
is nog plek en denk niet dat iemand er bezwaar op heeft, meer mense uit zelfde range des te beterVerwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:18:
zondag ff met 2 BOT's gepartydis er nog plek in die clan
was toppie thx gasten, nu weer op 1x exp levellen
Oh is dat die. Ja die ziet er geil uitPeGys schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 01:42:
Dit is dus een netherworld rakker![]()
[afbeelding]
En dan de gear zelf:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is deze voor lvl 140+??
En dat pakje wat daar nog boven zit? Voor welk lvl is die dan?? lvl 160+??
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
ja 140
allemaal t lvl staat er toch >?
sleapyhead xD
o ja fly vergeet niet de clan indeling nog te veranderen
mensen eruit en misschien nieuwe erin?
mensen die willen solliciteren voor de functie LoT. laat een bericht achter
je ign, lvl en job
je krijg vanzelf wat van mij of fly te horen
o ja fly vergeet niet de clan indeling nog te veranderen
mensen die willen solliciteren voor de functie LoT. laat een bericht achter
je ign, lvl en job
je krijg vanzelf wat van mij of fly te horen
komt niks na dieRakkerzero schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:40:
[...]
Ben nog niet wakker
Maar voor welk lvl is dat pakje wat na die netherworld komt?
Die met de kleuren ipv grijs
[ Voor 98% gewijzigd door ph4nt0m op 09-10-2006 11:42 ]
ph4nt0m schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:40:
ja 140allemaal t lvl staat er toch >?
sleapyhead xD
Maar voor welk lvl is dat pakje wat na die netherworld komt?
Die met de kleuren ipv grijs
Er is dus 140 armor, 168 armor en 184 armor. Alleen de 168 en 184 armor kan nog niet gecraft worden en dropt ook nog niet.Rakkerzero schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:28:
[...]
Oh is dat die. Ja die ziet er geil uit![]()
Is deze voor lvl 140+??
En dat pakje wat daar nog boven zit? Voor welk lvl is die dan?? lvl 160+??
ps: * Psychoot is 170, w000t
Ik ben benieuwd wanneer die nieuwe 'lvl100' armors uitkomen, die lvl140-lookalikes. Volgens proseguru hebben die nog meer def dan lvl100 plate/kurash, altijd goed toch? 
Weet iemand welke boss 5th talis droppen? Ik heb wel een 85 spear klaar, maar geen talis
Weet iemand welke boss 5th talis droppen? Ik heb wel een 85 spear klaar, maar geen talis

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
tja dat zou wel lame zijn... want dan zou plate in principte ook weer verdwijnen omdat niemand er dan meer meer rond looptSinergyX schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:58:
Ik ben benieuwd wanneer die nieuwe 'lvl100' armors uitkomen, die lvl140-lookalikes. Volgens proseguru hebben die nog meer def dan lvl100 plate/kurash, altijd goed toch?
Offtopic:
geen guildwars gold meer kopen he ^^
http://www.swedaussie.com/droplist.htmSinergyX schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:58:
@Psy Gz man lekker. Zeker tijd bezig geweest om dat te halen xD.
In de lijst zie ik ze nog niet staan.
Edit: oh wacht, je doelt op de 5th talisman
Dank je
Giant Golem.. moet te doen zijn 
@ph4, neem aan toch wel duidelijk te hebben uitgelegd waarom
Edit: oh wacht, je doelt op de 5th talisman

@ph4, neem aan toch wel duidelijk te hebben uitgelegd waarom
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Giant golem? waar in Gorge staat die dan? of bedoelen ze de gewone Golem.SinergyX schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:17:
In de lijst zie ik ze nog niet staan.
Edit: oh wacht, je doelt op de 5th talismanDank je
Giant Golem.. moet te doen zijn
ik ben namelijk ook nog op zoek naar 5th talis
[ Voor 7% gewijzigd door Sicko op 09-10-2006 12:28 ]
Dat is een nieuwe boss, zijn dacht ik 2 spawn punten. Eentje vanaf ingang 2x brug over naar links. Andere is links van de vroegere GMG spawn (links midden). Athans, dacht ze daar te hebben gezien.
Anders op Luna elder mamoths.. leuk dat ze daar de vroegere spawn even flink generfed hadden
Anders op Luna elder mamoths.. leuk dat ze daar de vroegere spawn even flink generfed hadden

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2006 12:30 ]
Ik heb ook 5th talis nodig. Kunnen we niet samen gaan?SinergyX schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:58:
nick EU-jip86
Zo ik heb (al)weer besloten om te gaan rosen, nu van plan om cleric te worden
.
Nu heb ik beetje research gedaan op internet. Daar heb ik kunnen vinden dat 2int:1con het beste was als je buffslet wou worden en toch nog beetje wou kunnen killen. Iemand die daar iets over te zeggen heeft?
Nu heb ik beetje research gedaan op internet. Daar heb ik kunnen vinden dat 2int:1con het beste was als je buffslet wou worden en toch nog beetje wou kunnen killen. Iemand die daar iets over te zeggen heeft?
crystal snowfields en dan stukje naar westen spawnen er stuk of 5 bij mekaar, dat is denk ik de beste spot. Of zijn er nog betere..?SinergyX schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:29:
Verwijderd
Op de spot waar vroeger Nigrum zat daar spawnen elder mammoths en de king van Mammoths die heet geewwoon Mammoth alleen gloeiend.Sicko schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:42:
[...]
crystal snowfields en dan stukje naar westen spawnen er stuk of 5 bij mekaar, dat is denk ik de beste spot. Of zijn er nog betere..?
@Ax3 vet relax dat drop lijstje joh
Ik ga via temple entrance naar rechtsboven, langs de normale en poisoned versies. Doorlopen langs die grote ei-vormige dingen, daarachter is een enorme vlakte met elder en lunar. Heeft alleen bagger respawn tijd.Sicko schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:42:
crystal snowfields en dan stukje naar westen spawnen er stuk of 5 bij mekaar, dat is denk ik de beste spot. Of zijn er nog betere..?
Ik ben tot 138 full int gegaan aangezien ik 90% van de tijd 1 a 2 party member had. Ga je vooral solo zorg dan dat je int neemt en con zo hoog dat je met de balletjes van je wand op geele mobs redelijk wat raakt. Zoveel Con heb je niet nodig aangezien meeste mobs met 1 skill als je wat hoger bent al zo goed als dood zijn. Zodra je int max is en je con hoog genoeg om redelijk te raken ga je sen adden aangezien dit en je cri rate omhoog krikt en je atk power verhoogt. Str is in deze versie nutteloos geworden voor cleric. Zoveel def krijg je er niet van en een shield voor def is ook niet echt nodig aangezien je insane heal skills heb. Je zou eventueel ook al op lager lvl voor een int:con:sen build kunnen gaan. Ga gewoon spelen en kijk wat jij het fijnste vind spelen.cbxmelk schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:23:
Zo ik heb (al)weer besloten om te gaan rosen, nu van plan om cleric te worden.
Download laaste versie van je vid kaart drivers. En zorg dat je laaste versie van directx hebt geinstaleerd (9.0c). Eerder niet het probleem gehad? uninstall client restart reinstall client.cbxmelk schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:27:
Vriend van me krijgt error. En we weten niet wat er aan de hand is. iemand enig idee?
"directx version mismatch" is de error. kan hierover ook niks op inet vinden aangezien meeste van die sites down zijn
[ Voor 23% gewijzigd door William/Ax3 op 09-10-2006 16:35 ]
Ik heb als het goed is constant soldier/champion bij me. Dus ik denk dat ik volle Int neem en dan zoals je zei con erbijWilliam/Ax3 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:25:
[...]
Ik ben tot 138 full int gegaan aangezien ik 90% van de tijd 1 a 2 party member had. Ga je vooral solo zorg dan dat je int neemt en con zo hoog dat je met de balletjes van je wand op geele mobs redelijk wat raakt. Zoveel Con heb je niet nodig aangezien meeste mobs met 1 skill als je wat hoger bent al zo goed als dood zijn. Zodra je int max is en je con hoog genoeg om redelijk te raken ga je sen adden aangezien dit en je cri rate omhoog krikt en je atk power verhoogt. Str is in deze versie nutteloos geworden voor cleric. Zoveel def krijg je er niet van en een shield voor def is ook niet echt nodig aangezien je insane heal skills heb. Je zou eventueel ook al op lager lvl voor een int:con:sen build kunnen gaan. Ga gewoon spelen en kijk wat jij het fijnste vind spelen.
Kan die droplist niet in de startpost?
Ben btw fairy kwijtgeraakt door dc
Echt vanaf 13:00 online en ik krijg fairy na 5 min dc
Ben btw fairy kwijtgeraakt door dc
Echt vanaf 13:00 online en ik krijg fairy na 5 min dc
Vriend van me krijgt error. En we weten niet wat er aan de hand is. iemand enig idee?
"directx version mismatch" is de error. kan hierover ook niks op inet vinden aangezien meeste van die sites down zijn
DirectX updaten misschien? Ff kijken bij microsoft op de site.
Al geprobeerd. geeft aan dat het al nieuwste versie isjip_86 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:33:
DirectX updaten misschien? Ff kijken bij microsoft op de site.
Klinkt als dezelfde melding die ik kreeg toen ik R.O.S.E. op Vista wou testencbxmelk schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:27:
Ter info gister ben ik 100 geworden
Owja nieuw ( persoonlijk ) record binnen 2 maanden lvl 100 bereikt iedereen bedankt voor mij er doorheen te loodsen. Op naar de volgende high-lvl's
@ Ph4nt0m
Ik ga zo meteen betalen, maar ben ik nog steeds OoT member of heb je me gekickt?
( Zou ik gister ook doen, maar toen waren ze de site van rabo aant verbouwen
Ik ga zo meteen betalen, maar ben ik nog steeds OoT member of heb je me gekickt?
( Zou ik gister ook doen, maar toen waren ze de site van rabo aant verbouwen
De 2e is ook onderwegLocal Host schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:44:
[...]
Klinkt als dezelfde melding die ik kreeg toen ik R.O.S.E. op Vista wou testen
Ter info gister ben ik 100 gewordenvanaaf ff sec job quest doen en dan is de Tweakers Community eigenaar van de eerste SpearChamp
Owja nieuw ( persoonlijk ) record binnen 2 maanden lvl 100 bereikt iedereen bedankt voor mij er doorheen te loodsen. Op naar de volgende high-lvl's
3e is bezig
(80...
)

Verwijderd
wat is je ign nou, dan add ik je vanaaf ff dan kom ik is een x naar je kijken in acite, op high lvl lopen er geen spear champsLocal Host schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:44:
[...]
Klinkt als dezelfde melding die ik kreeg toen ik R.O.S.E. op Vista wou testen
Ter info gister ben ik 100 gewordenvanaaf ff sec job quest doen en dan is de Tweakers Community eigenaar van de eerste SpearChamp
lawl, ik 66, dus gene zorgen. Ik wil wedden dat ik de sloomste levelaar ben van heel Tweakers. Maar ik speel normaal ook mischien een halfuurtje perdag. soms een uurtje. dus best wel zonde dat ik er voor betaal, maarja. Je moet wat te doen hebben, een halfuur/uur vervelen is ook niets. Dus speel ik liefer af en toe. Maar het gaat mij op rose ook niet zo zeer om het levellen, ik speel vooral omdat ik in een enorm gezeligge clan zit:)
Voor evo ( en andere geintresseerde ) -> l0calh0st met nullen dusVerwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:07:
[...]
wat is je ign nou, dan add ik je vanaaf ff dan kom ik is een x naar je kijken in acite, op high lvl lopen er geen spear champs
@ wiebe dacht je dat ik veel meer tijd heb , ik speel afentoe doordeweeks en verder in het weekend wat
Verwijderd
Rare mensen in Prose hoor...
Craft 2 setjes 140 eq voor iemand, geen stats alleen wat 20+ dodge, krijg ik 7 MIL !!! beloning, wazig hoor...
maar uitgegeven aan bind en eq voor me raidertje die bijna 140 is, meeste brak jammer genoeg naar (5) maar ag op (4) is de def ook al erg lekker
Craft 2 setjes 140 eq voor iemand, geen stats alleen wat 20+ dodge, krijg ik 7 MIL !!! beloning, wazig hoor...
maar uitgegeven aan bind en eq voor me raidertje die bijna 140 is, meeste brak jammer genoeg naar (5) maar ag op (4) is de def ook al erg lekker
Damn dat is nice zeg! Hopelijk gaat mijn artisan het later ook zo goed doen ^^
Vanmiddag nog eventjes 63-69 met m'n muse gedaan in clanfield ook
Volgende keer weer knallen in 70+ cf 
Ik ben trouwens op zoek naar de skill icy hailstorm, dus als iemand die gedropt krijgt hoor ik het graag heb 'm al
Vanmiddag nog eventjes 63-69 met m'n muse gedaan in clanfield ook
Ik ben trouwens op zoek naar de skill icy hailstorm, dus als iemand die gedropt krijgt hoor ik het graag heb 'm al
[ Voor 26% gewijzigd door Haan op 09-10-2006 18:28 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ja k weet waar je over praatLocal Host schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:11:
[...]
Voor evo ( en andere geintresseerde ) -> l0calh0st met nullen dus![]()
@ wiebe dacht je dat ik veel meer tijd heb , ik speel afentoe doordeweeks en verder in het weekend watMaar altijd leuk om te zien dat er mensen zijn die nog langzamer lvl-en dan ik doe , ik dacht nl dat ik de traagste speler was
OK, geld is overgemaakt. maar ik kan nog niet inloggen. Maar er kwam ook niets geen iDeal aan te pas
Verwijderd
Zow, vandaag sollicitatie gesprek gehad, en voor vrijdag krijg ik antwoord.
Zo goed als zeker aangenomen.
Dan geen rose meer voor mij
Wil je details weten vraag dan maar op msn of irc, ook weer wat omdat hier neer te zetten.
Nog opmerkelijk vlot gegaan overigens, schijnbaar een tekort aan vakbekwame mensen ofzo.
Wil je details weten vraag dan maar op msn of irc, ook weer wat omdat hier neer te zetten.
Nog opmerkelijk vlot gegaan overigens, schijnbaar een tekort aan vakbekwame mensen ofzo.
Leuk om te horen Iruja het is je van Harte gegunt. Stuur me anders is een mailtje. Msn/Irc is niet echt wat voor mij ^^. williamclement@planet.nlVerwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:10:
Maar jij weet niet hoe langzaam ik lvlXouxic schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:08:
lawl, ik 66, dus gene zorgen. Ik wil wedden dat ik de sloomste levelaar ben van heel Tweakers. Maar ik speel normaal ook mischien een halfuurtje perdag. soms een uurtje. dus best wel zonde dat ik er voor betaal, maarja. Je moet wat te doen hebben, een halfuur/uur vervelen is ook niets. Dus speel ik liefer af en toe. Maar het gaat mij op rose ook niet zo zeer om het levellen, ik speel vooral omdat ik in een enorm gezeligge clan zit:)
Ik voel me niet zo goed
Ik heb het geld gewoon gestort op de rekening, het hoort al binnen te zijn. Dus eigenlijk hoor ik al te kunnen spelen. Maar blijkbaar nog niet.
Verwijderd
hey guys, alles goed in de werelden der Junon Luna en Eldeon? 
Vraagje, ik kan niet meer met iDeal betalen. Iemand anders hetzelfde probleem? Iemand zei hier wel dat je gewoon via bank transfer naar ideal kan maar ik vind het zo nog niet
Vraagje, ik kan niet meer met iDeal betalen. Iemand anders hetzelfde probleem? Iemand zei hier wel dat je gewoon via bank transfer naar ideal kan maar ik vind het zo nog niet
hmmz mephie
je doet toch die bank transfer zeg maar en dan vul je alles in en nadat kan ej zeg maar ideal of rabo i-net bankieren kiezen ofzo. zo niet dan is t denk ik weg gehaald
je doet toch die bank transfer zeg maar en dan vul je alles in en nadat kan ej zeg maar ideal of rabo i-net bankieren kiezen ofzo. zo niet dan is t denk ik weg gehaald
Ik kan het ook niet, ik heb gewoon via bank gedaan, maar van rabo naar abn is direct binnen als het goed is.ph4nt0m schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:25:
hmmz mephie
Edit: Ik kom er ook nog steeds niet in, echt klote dit.
[ Voor 6% gewijzigd door Wiepa op 09-10-2006 21:16 ]
Verwijderd
Het duurt vast wel 2-3dagen ! dus ff geduldXouxic schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:46:
[...]
Ik kan het ook niet, ik heb gewoon via bank gedaan, maar van rabo naar abn is direct binnen als het goed is.
Edit: Ik kom er ook nog steeds niet in, echt klote dit.
Zou wel kut zijn als iDeal er uit is gehaald 
edit: ff gecheckt iDeal is er niet meer bij voor zover ik het zie.
edit: ff gecheckt iDeal is er niet meer bij voor zover ik het zie.
[ Voor 42% gewijzigd door jip_86 op 09-10-2006 22:28 ]
Wallie card is ook prima te gebruiken. Moet je alleen ff eentje kopen ergens
Wat is je ign>?Rakkerzero schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:21:
Wallie card is ook prima te gebruiken. Moet je alleen ff eentje kopen ergens
Ik moet zeggen, ik ben blij dat ik weer ben gaan rosen
.
Dit hele rose evo gebeuren bevalt me prima. Ben nu lvl 30 "Cleric in the making"
bevalt me prima. Wel jammer dat het nogal rustig is. Kom heel soms iemand tegen. Maar ik heb zo het gevoel dat de meeste mensen al een stuk hoger zijn
Dit hele rose evo gebeuren bevalt me prima. Ben nu lvl 30 "Cleric in the making"
Verwijderd
cbxmelk zin om te partyen met een soldier?
mijn soldier is nu lvl 36
@iedereen er is een clan die mij dood maakte in de desert of the dead. ik zat gewoon in het dorpje omda ik ff naar de wc moest, kom ik terug zijn ze me gewoon aan het aanvallen. de clan was: GOAaZkickerZ en char name:StaLEtInkStEnCH. op die clan op cf dus ook goed uitkijken.
@iedereen er is een clan die mij dood maakte in de desert of the dead. ik zat gewoon in het dorpje omda ik ff naar de wc moest, kom ik terug zijn ze me gewoon aan het aanvallen. de clan was: GOAaZkickerZ en char name:StaLEtInkStEnCH. op die clan op cf dus ook goed uitkijken.
Ik vind het bestVerwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:30:
cbxmelk zin om te partyen met een soldier?
Bijna elke clan doet dit tegenwoordig, DoD of CF, het is voor hun 'part of the game'. Maar zijn nu ook wat europeanen die zich voordoen als pinoy's (loze ph woordjes zeggen) om hun naam wat slechter te krijgen (oa. smiteme).
Ik ben nog niet verdergegaan met Rose omdat ik zelf nog geen wallie card heb.
ign. was Lemon. Nu dus EU-Lemon (lvl55 soldier)
Had ook nog een hawker, maar daar weet ik de naam niet meer van. was ergens eind lvl 30
Verwijderd
das wel vet stom van die europeanen. maar dat het voor hun part of the game is vind ik nergens op slaan eigenlijk. het is toch een spel om samen te spelen en niet om elkaar af te maken.SinergyX schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:42:
Bijna elke clan doet dit tegenwoordig, DoD of CF, het is voor hun 'part of the game'. Maar zijn nu ook wat europeanen die zich voordoen als pinoy's (loze ph woordjes zeggen) om hun naam wat slechter te krijgen (oa. smiteme).
Verwijderd
De gemoederren tussen Eu en Ph gaat niet zo lekker meer .Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:31:
[...]
das wel vet stom van die europeanen. maar dat het voor hun part of the game is vind ik nergens op slaan eigenlijk. het is toch een spel om samen te spelen en niet om elkaar af te maken.
Ph buffen zoms geen Eu meer, Eu geen Ph meer enz. In CF komen er 30 man op je instormen omdat je Eu bent....
Ph crafters craften niet voor Eu people enzo....
En gister dikke war in TG tussen Ph en Eu, dat stopte gelukkig beetje door dat skils weer eens niet deden in TG.
Maar ja zo als zo vaak zijn het 2/3 clans of zo die het weer verpesten voor de rest.
Maar als je weer eens ge PK't woord in DoD moet je maar effe Pmmen, komen we je wel helpen hoor ^^
Vraag me wel af hoe ze dat hele PH EU gedoe willen sussen.. is nu beetje naar zweer, vooral op CF.
En zijn wat EU en PH mensen die proberen 'vrede' te stichten, maar aan beide zijde blijven er een aantal mensen lekker door hakken. Dit verspreiden ze onder de andere, cirkel is weer rond. Zolang er maar steeds 1 persoon is die 'killed uit naam van', zal je de war tussen PH en EU blijven houden, want ook zonder EU- tag zie je meteen wie PH en EU is (taal, sim-pel). Dit trekt door naar boss-spawns, lvl spots en quests, gok daarom Sirius dus zeker nog niet open zal gaan voor EU-mensen (hij is weer dicht nl.).
Waar is nu de grens, nog even en zelfs prijzen gaan 'speciaal' worden. Shop 2x zo duur zetten, PM sturen in PH-taal en je krijgt het voor de helft van de prijs. Klinkt stom, maar het zou me weinig verbazen
Ik blijf nu beetje uit DoD/CF, dan maar wat minder exp en lekker rustig kunnen lvl'en.
Waar is nu de grens, nog even en zelfs prijzen gaan 'speciaal' worden. Shop 2x zo duur zetten, PM sturen in PH-taal en je krijgt het voor de helft van de prijs. Klinkt stom, maar het zou me weinig verbazen
Ik blijf nu beetje uit DoD/CF, dan maar wat minder exp en lekker rustig kunnen lvl'en.
Verwijderd
Ag vond DoD altijd wel leuk, weet je meteen wie de "slechterikken" zijn.SinergyX schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:17:
En zijn wat EU en PH mensen die proberen 'vrede' te stichten, maar aan beide zijde blijven er een aantal mensen lekker door hakken. Dit verspreiden ze onder de andere, cirkel is weer rond. Zolang er maar steeds 1 persoon is die 'killed uit naam van', zal je de war tussen PH en EU blijven houden, want ook zonder EU- tag zie je meteen wie PH en EU is (taal, sim-pel). Dit trekt door naar boss-spawns, lvl spots en quests, gok daarom Sirius dus zeker nog niet open zal gaan voor EU-mensen (hij is weer dicht nl.).
Maar 1 keer 1tje tegengekomen, zamen met ax32. Waren we in DoD jack's aan het doen begint een dual raider beetje te zeuren. Opeens zecht hij "wanne fight" , toen was het simpel, klap klap neer. En niet meer terug gezien.
In CF is het veel triester. Kan je niet meer in na 30 min en is het 15 vs 1 of zo.. lekker eerlijk.
Verwijderd
dat vind ik wel heel erg triest ja. DoD kan je gewoon weer in terug. maar CF niet je moet gewoon met een aantal man gaan partyen daarin anders lig je er zo uit daar of steeds wegrijden rennen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:24:
[...]
Ag vond DoD altijd wel leuk, weet je meteen wie de "slechterikken" zijn.
Maar 1 keer 1tje tegengekomen, zamen met ax32. Waren we in DoD jack's aan het doen begint een dual raider beetje te zeuren. Opeens zecht hij "wanne fight" , toen was het simpel, klap klap neer. En niet meer terug gezien.
In CF is het veel triester. Kan je niet meer in na 30 min en is het 15 vs 1 of zo.. lekker eerlijk.
net als afgelopen met een aantal CF in, maar dan is het nog hopen op goed geluk. en heel erg goed op letten en de rest waarschuwen.
Ik wacht idd nog wel ffVerwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:50:
[...]
Het duurt vast wel 2-3dagen ! dus ff geduld
Gefeliciteerd dan (waarschijnlijk), kan vertellen dat een leven zonder Rose als je weinig tijd hebt echt goed mogelijk is. Als je veel vrije tijd hebt gaat het altijd wat meer kriebelen.Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:10:
Wil ooit nog wel weer even spelen, heb nu een mooie lvl 100+char staan met redelijk goede eq, zuly en een d3 set. Nu nog de mooie dingen uit de iRose tijd terug (faction wars of clanpoints of een mooie nieuwe optie) en ik kom weer eventjes buurten.
Wel jammer dat de PH – EU kloof nu groter is geworden, aan de ene kant is rivaliteit mooi in Rose. Zou mooi zijn door clanwars PH tegen EU uit te vechten, of Faction PH tegen EU. Alleen zo jammer dat die PH gasten allemaal zo verschrikkelijk hoog lvl zijn. Was in de oude factionwars al een beetje een probleem sommige high levels waren onaantastbaar.
Komt er nog een time-map uit met gegevens welke patches er in het vooruitschiet liggen? En ongeveer in welke maand?
Ik ben gister zowat hele dag in TG geweest en het viel opzich wel mee.
In het begin was alles leuk en aardig en viel niemand elkaar echt aan om dood te maken, er werd hier en daar 1vs1 gedaan op request. Later in de middag was het wel een beetje oorlog toen skills uitstonden... kwam weer een shout van "kill all EU ppl". Toen ben ik ook weggegaan, later heb ik gehoord dat er veel EU gasten zijn opgeroepen, toen skills weer aanstonden gingen veel ph gasten weg omdat de EU overmacht gewoon te groot was
. Later in de avond toen ik terug was was alles weer vredig en vragen of je wilt vechten 1vs1 ipv random maar iedereen afmaken.
Problemen in DoD heb ikzelf nooit meegemaakt maar kan me wel voorstellen dat dat irritant is omdat je daar namelijk ook lvl'ed. Maarjah paar vrienden oproepen kan dan ook geen kwaad
edit: qua buffs krijgen van ph clericks en craften door artisans heb ik persoonlijk eigenlijk nooit problemen mee gehad. Er komen zelfs hoge clericks terug naar onze spawn om ons speciaal te buffen. Er is natuurlijk altijd een rotte groep maar meeste hogere lvl's zijn wel aardig en behulpzaam, oftewel: volwassen
Deze cart kwam ik vanmiddag ook nog tegen, het is een prijs van LU Live! event. Adamantium Drills zijn ook al ingame daardoor.
In het begin was alles leuk en aardig en viel niemand elkaar echt aan om dood te maken, er werd hier en daar 1vs1 gedaan op request. Later in de middag was het wel een beetje oorlog toen skills uitstonden... kwam weer een shout van "kill all EU ppl". Toen ben ik ook weggegaan, later heb ik gehoord dat er veel EU gasten zijn opgeroepen, toen skills weer aanstonden gingen veel ph gasten weg omdat de EU overmacht gewoon te groot was
Problemen in DoD heb ikzelf nooit meegemaakt maar kan me wel voorstellen dat dat irritant is omdat je daar namelijk ook lvl'ed. Maarjah paar vrienden oproepen kan dan ook geen kwaad
edit: qua buffs krijgen van ph clericks en craften door artisans heb ik persoonlijk eigenlijk nooit problemen mee gehad. Er komen zelfs hoge clericks terug naar onze spawn om ons speciaal te buffen. Er is natuurlijk altijd een rotte groep maar meeste hogere lvl's zijn wel aardig en behulpzaam, oftewel: volwassen
Deze cart kwam ik vanmiddag ook nog tegen, het is een prijs van LU Live! event. Adamantium Drills zijn ook al ingame daardoor.

[ Voor 23% gewijzigd door Psychoot op 10-10-2006 16:59 ]
Verwijderd
Tja gelukkig zijn er wel aardige ja ^^ maar de zomige.... Maar ja zo als je al zij kindjes. Kan je wel vertellen dat ax3 en ik echt PIST OFF waren toen we zondag gemass killt werden in CF, na dat we express hele week gewacht hadden om lekker zamen cf te kunnen en dan dan paar van die PH kits dat zo tot een einde brengt, Maar heb report gedaan van die keer hoor. Wat mensen killen om hun afkomst is rasisme he ^^Psychoot schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:26:
Er is natuurlijk altijd een rotte groep maar meeste hogere lvl's zijn wel aardig en behulpzaam, oftewel: volwassen
Niks over terug gehoort jammer genoeg nog.
Zoizo raar, nog nooit iemand in CF horen kil PH horen zeggen. En andersom wel, dus vind zoizo beetje probleem van de PH people (die tuurlijk wel in meerderheid zijn)
Mja waren net marokanen in cf. Trieste lui. 15 tegen 4 tsstt wat een lef zeg. En dan nog 4 man nodig hebben om je neer te krijgen slaat gewoon nergens op. Grooste irritatie is ook gewoon dat de meeste EU mensen door werk doordeweeks gewoon onmogelijk CF kunnen doen. Dus wat doe je dan kijk je idd de hele week uit naar CF om ff een paar welverdiende lvl's te halen. En dan word je dus op zo'n asociaale manier gepked.Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:20:
[...]
Tja gelukkig zijn er wel aardige ja ^^ maar de zomige.... Maar ja zo als je al zij kindjes. Kan je wel vertellen dat ax3 en ik echt PIST OFF waren toen we zondag gemass killt werden in CF, na dat we express hele week gewacht hadden om lekker zamen cf te kunnen en dan dan paar van die PH kits dat zo tot een einde brengt, Maar heb report gedaan van die keer hoor. Wat mensen killen om hun afkomst is rasisme he ^^
Niks over terug gehoort jammer genoeg nog.
Zoizo raar, nog nooit iemand in CF horen kil PH horen zeggen. En andersom wel, dus vind zoizo beetje probleem van de PH people (die tuurlijk wel in meerderheid zijn)
Zowiezo kep al tig maal nu gevraagd (meestal uit zon pk clan) aan wat ph lui waarom pken jullie? Krijg er nooit een normaal antwoord uit, alleen pa buffs po ja dagdag leg eerst maar is uit waarom lol. Gelukkig zijn er ook een aantal die idd gewoon zeggen ik sta aan de kant van EU slaat nergens op het pken. Of moeten wij als eu ook zo triest gaan doen om een 15 man clan met allemaal lvl 89'ers maken speciaal om cf te clearen ofzo
ERMMMM
Zie 2 shops in junon met paarse adamantium drill waar komen die ineens vandaan?

Heeft hier iemand mss nog 59 cent op een wallie kaartje staan, Zoja neem even contact met me op.
Ik betaal er uiteraard een paar euro voor. Maak ik meteen over
edit: of welke betalingsmethode werkt nog meer snel? Ik dacht misschien bank transfer, maar ik las dat mensen daar problemen mee hadden
edit: of welke betalingsmethode werkt nog meer snel? Ik dacht misschien bank transfer, maar ik las dat mensen daar problemen mee hadden
[ Voor 29% gewijzigd door Melk op 10-10-2006 18:34 ]
@psychoot
ja ik vin t enorm leuk dat die dingen ingame zijn maar euhm. ik vind dat wij als eu- nogal benadeeld worden op dat soort events >.<
mja had ook niks anders verwacht
ja ik vin t enorm leuk dat die dingen ingame zijn maar euhm. ik vind dat wij als eu- nogal benadeeld worden op dat soort events >.<
mja had ook niks anders verwacht
Mja idd klopt.Lees dit is door OMG:Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:31:
drils zal wel van levelup live zijn denk ik zo
http://roseboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=3210
Stonden 5 in 1 shop 88m per stuk. Volgens EVO even later allemaal weg.jip_86 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:08:
Wij moeten maar zien dat we er aan komenBeetje gaan kopen voor 20 mil zeker
[ Voor 34% gewijzigd door William/Ax3 op 10-10-2006 22:15 ]
Verwijderd
ik betaal altijd met banktransfer. duurd paar dgn bij mij.cbxmelk schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:29:
Heeft hier iemand mss nog 59 cent op een wallie kaartje staan, Zoja neem even contact met me op.
@psychoot coole wagen.
voor 20M had ik de rmeteen 5 ingekocht, stonden vanmiddag voor me werk al voor 200M in shop.jip_86 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:08:
Wij moeten maar zien dat we er aan komenBeetje gaan kopen voor 20 mil zeker
Item shop, geduld
Dit topic is gesloten.