[asp.net 2.0 + crystal reports 8.5] protected memory

Pagina: 1
Acties:

• R.A.
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb hier toch een raar probleem.
Ik heb een intranet website die crystal reports 8.5 gebruikt om rapporten te genereren.
Ik gebruik alleen de gedeelte om rapport in te lezen en te exporteren naar pdf die ik vervolgens op de website laat zien.

Het probleem:
Lokaal helemaal geen probleem, werkt precies zoals het moet.
Maar wanneer ik het op de productie server laat draaien krijg ik de volgende foutmleiding bij crReport.Export(false);
"Attempted to read or write protected memory. This is often an indication that other memory is corrupt."

Op google krijg ik antwoorden als dat ik verkeerd een unmaged dll aanroep. Maar hij gaat lokaal perfect.
Iemand ideeen ?

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-02 21:39

TeeDee

CQB 241

Je wilt exporteren naar een PDF? Via wat?

Als het bijvoorbeeld de Acrobat PDF Printer/Driver is, dan zou je die als default printer inn kunnen instellen. Meen mij te herinneren dat Acrobat PDF Printer in combinatie met Crystal Reports wel eens iets fout kan gaan...

[ Voor 30% gewijzigd door TeeDee op 05-10-2006 12:12 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• R.A.
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik gebruik de pdf exporteer functie van crystal reports zelf:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
private void ExportReport(CrystalRuntime.Report crReport, string strPath, string filename)
{
    CrystalRuntime.ExportOptions crExport = crReport.ExportOptions;

crExport.DiskFileName = strPath + filename;
    crExport.DestinationType = CrystalRuntime.CRExportDestinationType.crEDTDiskFile;
    crExport.FormatType = CrystalRuntime.CRExportFormatType.crEFTPortableDocFormat;

crReport.Export(false);
}

Ik heb ook alle dll's vervangen die included waren vanaf de testpc met diegene die op de server staan, maar dat mocht niet helpen :-(.