Beste,
Ik heb voor een webbased applicatie een stukje code gemaakt wat dingen moet toevoegen aan een selectie.
Helaas werkt het niet, maar moet het naar mijn inziens goed zijn.
Als ik de code met het betreffende knopje uitvoer lijkt het script het wel te doen, maar de selectie wordt niet uitgebreid.
Heel af en toe doet hij het wel, maar ik kan niet achterhalen waarom hij het vrijwel niet doet.
Hieronder de code van het stukje waarmee hij het zou moeten toevoegen, misschien dat jullie het kleine beestje kunnen vinden.
Op google o.i.d. kan ik helaas niks vinden
Ik heb voor een webbased applicatie een stukje code gemaakt wat dingen moet toevoegen aan een selectie.
Helaas werkt het niet, maar moet het naar mijn inziens goed zijn.
Als ik de code met het betreffende knopje uitvoer lijkt het script het wel te doen, maar de selectie wordt niet uitgebreid.
Heel af en toe doet hij het wel, maar ik kan niet achterhalen waarom hij het vrijwel niet doet.
Hieronder de code van het stukje waarmee hij het zou moeten toevoegen, misschien dat jullie het kleine beestje kunnen vinden.
Op google o.i.d. kan ik helaas niks vinden
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| If Request.Form("selectie") = "voegtoe" Then
SQLStmt = "SELECT * FROM Relaties_zoek WHERE Ident = '"&Ident&"' "
Set RZoe = Conn.Execute(SQLStmt)
Do While Not RZoe.EOF
SQLStmt = "SELECT * FROM Relaties WHERE Relatie_no = '"&RZoe("relatie_no")&"' "
Set RZoeRel = Conn.Execute(SQLStmt)
SQLStmt = "SET DATEFORMAT dmy " &_
"INSERT Relaties_temp " &_
"( Zoekwaarden , DateCreate , relatie_no , Ident ) " &_
"VALUES " &_
"( '"&RZoeRel("achternaam")&"' ,'"&date&" "&time&"','"&RZoe("relatie_no")&"', '"&Ident&"') "
Set RZoeAdd = Conn.Execute(SQLStmt)
RZoe.movenext
Loop
Do While Not RRel.EOF
SQLStmt = "SET DATEFORMAT dmy SELECT Relatie_no FROM Relaties_temp WHERE Relatie_no = '"&RRel("relatie_no")&"' "
Set RZoe = Conn.Execute(SQLStmt)
If RZoe.recordcount = 0 then
SQLStmt = "SET DATEFORMAT dmy " &_
"INSERT Relaties_temp " &_
"( Zoekwaarden , DateCreate , relatie_no , Ident ) " &_
"VALUES " &_
"( '"&RRel("achternaam")&"' ,'"&date&" "&time&"','"&RRel("relatie_no")&"', '"&Ident&"') "
Set RZoeAdd = Conn.Execute(SQLStmt)
End If
RRel.movenext
Loop
End If |
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich