Prijskaarten maken, welk programma ?

Pagina: 1
Acties:
  • 917 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik en mijn collega runnen een bruin/witgoed zaak , en hebben nogal een omslachtige manier om prijskaarten te maken voor de produkten, een Word document met daarin alle produkten.

Maar mocht er een prijsverandering zijn voor een produkt is dit nogal omslachtig zoeken, en ook met het printen krijg je andere produkten op een pagina. (terwijl het eigenlijk de bedoeling is om een selectie te kunnen maken van produkten die afgedrukt moeten worden)

Ik ben eigenlijk op zoek naar een programma om voor elk product een prijskaart te maken, deze apart op te slaan (bv. op typenummer) maar dan wel de mogelijkheid om ze alle vier tegelijk af te drukken op een pagina.

We snijden de kaarten zelf los met een snijplankje.

Heb al veel gezocht op google, en vindt eigenlijk alleen programmas voor stickervellen etc.

Wie weet een goed programma hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07 01:20

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

DIt soort prijsinformatie kun je beter bijhouden in een database (access bijvoorbeeld). Deze gegevens kun je vervolgens wel exporteren naar word zodat je de juiste prijskaarten af kunt drukken.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janoz schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:10:
DIt soort prijsinformatie kun je beter bijhouden in een database (access bijvoorbeeld). Deze gegevens kun je vervolgens wel exporteren naar word zodat je de juiste prijskaarten af kunt drukken.
Als je dan met templates gaat werken kan dit zo traag worden, vreselijk. Tevens is dit vaak voor een normale winkelier niet werkbaar. Het moet makkelijk, niet moeilijk :9

Heb je al google geraadpleegd ? Ik weet zeker dat er dergelijke pakketten bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-07 20:40

bonzz.netninja

Niente baffi

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:15:
[...]
Heb je al google geraadpleegd ? Ik weet zeker dat er dergelijke pakketten bestaan.
Heb al veel gezocht op google, en vindt eigenlijk alleen programmas voor stickervellen etc.
:?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn er namelijk wel :) En zo via google te vinden.