Heeeeeeeeey, Chello is echt fucking snel vandaag man
ik surf heel snel en ik download met 60-120 KB/s :D:D:D En de upstream blijft gewoon 16 KB/s. Heeft iedereen dit?
heeft @home dat niet altijd
Nee das hogerderOp dinsdag 30 januari 2001 18:09 schreef wHiTeRaZoR het volgende:
heeft @home dat niet altijd
Verwijderd
met @home haal ik gemiddeld 300. sorry verkeerd nummer neer gezetOp dinsdag 30 januari 2001 18:06 schreef saviour het volgende:
Heeeeeeeeey, Chello is echt fucking snel vandaag manik surf heel snel en ik download met 60-120 KB/s :D:D:D En de upstream blijft gewoon 16 KB/s. Heeft iedereen dit?
ja chello snel, grapjas
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Chello is vandaag duzz echt wels nel hier he! Normaal haal ik 2 Kb/s ofzo.
ik haal 40 kb/s Chello@Heerenveen
maar omdat nou snel te houden, een vriend van me in Universiteit Twente haalt 4 mb/s ofzo
nouja, ik wacht wel totdat ADSL hier beschikbaar is...
maar omdat nou snel te houden, een vriend van me in Universiteit Twente haalt 4 mb/s ofzo
nouja, ik wacht wel totdat ADSL hier beschikbaar is...
hiero chello@rdam op een paar tijdelijke storingen in het netwerk na ( 5 tot 10 minuten geen data kunnen ontvangen of verzenden) al sinds december downloaden met 170 tot 180 kb.
Akita
Ach man, fuck @home ook.
Eerst een week zonder internet zitten(dubbele ip-adressen blamage)
dan een week gedeeld internet met een andere gebruiker, 1 iemand tegelijk, dus de ander erafgooien(1 van ons tweeen)
nu wel goed ware het niet dat de pingtijden enorm aan het varieren zijn, downloaden is dan gewoon 10-40KB vanwege de onregelmatige pingtijden(ene keer 20 ander keer 900 ms)
een maand lang geen e-mail omdat mijn account was gewist(ook voor de dubbele ip blamage)
WEL 2 maanden gratis maar of de ellende daarna afgelopen is weet ik niet. Nu maar hopen dat die kuttekoppen in de regering eens die kabel opengooien voor andere bedrijven, dat monopolie bullshit moet eens afgelopen zijn.
Eerst een week zonder internet zitten(dubbele ip-adressen blamage)
dan een week gedeeld internet met een andere gebruiker, 1 iemand tegelijk, dus de ander erafgooien(1 van ons tweeen)
nu wel goed ware het niet dat de pingtijden enorm aan het varieren zijn, downloaden is dan gewoon 10-40KB vanwege de onregelmatige pingtijden(ene keer 20 ander keer 900 ms)
een maand lang geen e-mail omdat mijn account was gewist(ook voor de dubbele ip blamage)
WEL 2 maanden gratis maar of de ellende daarna afgelopen is weet ik niet. Nu maar hopen dat die kuttekoppen in de regering eens die kabel opengooien voor andere bedrijven, dat monopolie bullshit moet eens afgelopen zijn.
Verwijderd
Ik heb vanmorgen EIN-DE-LIJK kabel gekregen!
En het valt me nog reuze mee. Normaal gesproken halen maten van me met Chello gewoon onder de 10 k/s, maar ik heb de hele dag, zelfs nu ik dit typ, alleen nog maar snelle downloads gehad. ff livesetje van Sven Vath @ Innercity binnentrekken (171mb) en hij gaat gewoon met 80 k/s ofzow...voor iemand die drie jaar ISDN is gewend is dat snel
En het valt me nog reuze mee. Normaal gesproken halen maten van me met Chello gewoon onder de 10 k/s, maar ik heb de hele dag, zelfs nu ik dit typ, alleen nog maar snelle downloads gehad. ff livesetje van Sven Vath @ Innercity binnentrekken (171mb) en hij gaat gewoon met 80 k/s ofzow...voor iemand die drie jaar ISDN is gewend is dat snel
Cisco helpt Chello nu, ik weet niet of dit op t.net was maar het is wel zo.
Misschien zijn dit de vruchtjes al?
Misschien zijn dit de vruchtjes al?
Chello is hier in de regio eindhoven zeker niet traag.. is het bijna nooit
Hier ook niet (in de buurt van Apeldoorn/Deventer)Op dinsdag 30 januari 2001 18:39 schreef Wimo. het volgende:
Chello is hier in de regio eindhoven zeker niet traag.. is het bijna nooit
Verwijderd
chello is redelijk snel maar ik denk niet dat dat lang zal duren want 1 feb. stapt heel chello over naar het abbo van 90 piek per maand (hier had je eerst nog gelrevision dat was 50 piek per maand)dus tot donderdag zal de snelheid er wel zijn
daarna niet meer
Verwijderd
Nee ik eindelijk ook 1.5 MbitOp dinsdag 30 januari 2001 18:49 schreef HateBreeder het volgende:
chello is redelijk snel maar ik denk niet dat dat lang zal duren want 1 feb. stapt heel chello over naar het abbo van 90 piek per maand (hier had je eerst nog gelrevision dat was 50 piek per maand)dus tot donderdag zal de snelheid er wel zijndaarna niet meer
Verwijderd
Jij bent zeker de goeiste in Nederlands?Op dinsdag 30 januari 2001 18:09 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nee das hogerder
Verwijderd
Ik ben beterder dan jullie in Nederlands.Op dinsdag 30 januari 2001 19:00 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Jij bent zeker de goeiste in Nederlands?
Chello haalt hier als ik veel zuig meestal 100 tot 150 kb/s. Omgeving Zuid-West Gelderland.
Verwijderd
Wees blij jongens, ik zit bij Slownera op de kabel, ik heb weliswaar een langzaam abo (goedkoop), maar een vriend van mij heeft de standaard (het snelst bij slownera) en die zit op maximaal 70 kb/s en dat terwijl Slownera zegt 512 te bieden (ikke 7kb ipv het gebodene 64, maar ja het ging mij ook om het vele online zijn in het begin)
/me zit er nog tot en met september aan vast en wil dan over naar @Home
/me zit er nog tot en met september aan vast en wil dan over naar @Home
hmmm chello (voorheen a2000) in hilversum is ook nog wel snel.
daar haal je gemmiddeld toch wel 150kb/s met uitschieters naar boven , (alleen snachts)
toch niet eerlijk eigenlijk vergeleken met casema
daar haal je gemmiddeld toch wel 150kb/s met uitschieters naar boven , (alleen snachts)
Amd Ryzen 9 9950X3D | MSI 870e tomahawk | 64gb DDR 5 | Asus tuf RTX 5080 OC edition | WD black SN8100 4tb SSD | Arctic freezer 3 pro 420 | Fractal design meshify 3XL | be quiet dark power 4 1000w | Gigabyte AORUS FO32U2P
Verwijderd
[quote]Op dinsdag 30 januari 2001 19:18 schreef Bendertino het volgende:
Wees blij jongens, ik zit bij Slownera op de kabel, ik heb weliswaar een langzaam abo (goedkoop), maar een vriend van mij heeft de standaard (het snelst bij slownera) en die zit op maximaal 70 kb/s en dat terwijl Slownera zegt 512 te bieden (ikke 7kb ipv het gebodene 64, maar ja het ging mij ook om het vele online zijn in het begin)
Dit is echt weer iets voor een newbie....die 512 en 64 waar je het over hebt zijn kilobits per seconde. Een 56k modem haalt toch ook geen 56 kilobyte/seconden??
De genoemde snelheden moet je door 8 delen om de theorethische maximumsnelheid in kilobytes/seconde te berekenen.
Dus 512 / 8 = 64 kb/s
64 / 8 = 8 kb/s
Chello:
1500 / 8 = 187,5 kb/s
Snappie?
Dit is echt weer iets voor een newbie....die 512 en 64 waar je het over hebt zijn kilobits per seconde. Een 56k modem haalt toch ook geen 56 kilobyte/seconden??
De genoemde snelheden moet je door 8 delen om de theorethische maximumsnelheid in kilobytes/seconde te berekenen.
Dus 512 / 8 = 64 kb/s
64 / 8 = 8 kb/s
Chello:
1500 / 8 = 187,5 kb/s
Snappie?
DJ Martin,
kb = kilobits
kB = kiloByte
Dus 512 kb/s = 64 kB/s
kb = kilobits
kB = kiloByte
Dus 512 kb/s = 64 kB/s
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Verwijderd
Wat is theoretisch de hoogste snelheid die kabel aankan?
ps. Ik vindt die bovengenoemde 400 wel erg hoog!!
ps. Ik vindt die bovengenoemde 400 wel erg hoog!!
Nee precies, nou ja, ik heb momenteel toch echt wel een gemiddelde d/l snelheid van zo'n 6 kB/s....Op dinsdag 30 januari 2001 19:22 schreef beunhaasje het volgende:
hmmm chello (voorheen a2000) in hilversum is ook nog wel snel.
Alleen dan nog die d/l limiet van 1gb....
Weet iemand of het premium abbo van casema iets is ???(aangezien adsl er in mijn buurt voorlopig nog niet aankomt
Verwijderd
Chello is hier ook niet traag, al is het hier nog niet helemaal gemigreert naar Chello.
Met HighSpeed heb je vaak uitschieters tot 320 KByte
/me heeft helaas Normal Speed [img=15,15]i/s/cry.gif[/img]
Met HighSpeed heb je vaak uitschieters tot 320 KByte
/me heeft helaas Normal Speed [img=15,15]i/s/cry.gif[/img]
Verwijderd
Ik heb pas de laatste week last gehad van een langzame connectie... maar nu is het weer goed...
soms als ik livestreaming movies kijk op www.chello.nl of www.soneraplaza.nl dan gaat het wel es met 642kb/s of 720 kb/s
en upstream... ehhh tjah... via icq soms ummm... 40 kb/s
soms als ik livestreaming movies kijk op www.chello.nl of www.soneraplaza.nl dan gaat het wel es met 642kb/s of 720 kb/s
en upstream... ehhh tjah... via icq soms ummm... 40 kb/s
Verwijderd
Chello is bij mij altijd snel (max 160 kilobyte/s 1,5 Mbit/s)
Als het een snelle site haal ik altijd(!!!) meer als 150 kilobyte/s..
Als het een snelle site haal ik altijd(!!!) meer als 150 kilobyte/s..
Lucky bastards...
Ik heb hier Slownera.. Met maarliefst 762 Bytes/sec!
Ik zit hier blij te wezen als een MP3 file compleet binnenkomt. (met 4kb/sec hooguit als ik geluk heb)
Ze kunnen echt HELEMAAL NIKS bij Slownera!
Ik heb hier Slownera.. Met maarliefst 762 Bytes/sec!
Ik zit hier blij te wezen als een MP3 file compleet binnenkomt. (met 4kb/sec hooguit als ik geluk heb)
Ze kunnen echt HELEMAAL NIKS bij Slownera!
...
chello is snel omdat tebenet er hier totaal uit ligt
'
'
Verwijderd
Hé Mastermind, heb je dat op een universiteit gedownload of wat??
Met kabel is zo'n snelle verbinding toch nooit te krijgen??
Met kabel is zo'n snelle verbinding toch nooit te krijgen??
Pagina: 1