Toon posts:

Philips SDVD8441 lijkt te branden maar levert lege DVD's op

Pagina: 1
Acties:
  • 447 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hey,
ik heb een nec versa p550 met een interne philips brander dvd+-rw SDVD8441

het probleem is dat telkens wanneer ik een dvd probeer te branden. zoals ik gewend ben te doen op elke andere pc (nero, alcohol beide geprobeerd) dat hij dan wel brandt en de melding geeft succesvol te hebben gebrand, maar wanneer ik de dvd opnieuw in laat lezen, deze compleet leeg is!
de dvd wordt weer gezien als een herschrijfbare dvd met de volle ruimte, en ik kan deze dus ook weer opniuew branden met hetzelfde effect!!!

vraag dus af waar de brander dan al die tijd mee bezig is in de periode dat het programma gewoon netjes brandt en het verloop daarvan weergeeft.

hoop dat een van jullie een idee heeft, want ik weet niet hoe het komt.

(gebruikte dvd: philips DVD+R 8x, en finalize option is altijd aan)

Verwijderd

He redbull.. ik heb me hier (verdomme ;)) hetzelfde probleem! Ook TU Delft (of Eindhoven)? ^^

Heb naar mijn weten nog nooit afgelopen jaar een cd of dvd gebrand. Maar nu wilde ik wat dvd'tjes branden zijn ze zogenaamd leeg.. maar de onderkant van de dvd laat anders zien :/
Een ander programma zoals nero, sonic, dvd encrypter.. maakt allemaal niet uit net als andere instellingen. GEWOON KAPOT want op de laptop van vriend (precies zelfde laptop.. zelfde brander) werkt het gewoon wel! Zwaar sfeerverlagend..
Ben vandaag naar de TU geweest om het te laten repareren. Moet hem nu maandag inleveren komt er dinsdag een mannetje hem maken als het goed is. Maar bedenk me net dat de garantie verlopen is toch? 1 jaar dacht ik. Heb geen zin om honderd of meer euro neer te leggen.Heb even op internet gekeken en de goedkoopste slimline dvd brander is maar 55 euro. En een externe brander niet veel meer.

Wat heb jij tot nu toe eraan gedaan? Let me know!
Grtz Luuk

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-02 14:32
Toevallig de optie 'enable simulating' (oid) aan laten staan?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Verwijderd

Topicstarter
tja, ik denk dat ik er ook maar mee langs moet gaan hier op de TU (delft), heb al heel wat geprobeerd maar het werkt allemaal niet....
is die van jou ondertussen gemaakt luuk? en heb je nog moeten betalen?

grtz