internetten in buitenland

Pagina: 1
Acties:

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Aangezien ik sinds kort een laptop heb en ook van plan ben die mee te nemen op vakantie, vroeg ik me af hoe het zit met internetten in het buitenland.

Doordat familie van mij een huisje heeft in zwitserland ben ik daar bijvoorbeeld wel af en toe, en nu vroeg ik met dus af hoe ik daar op internet kom. Zijn er misschien internationale providers (ik denk dat je dan misschien bij compuserve terecht komt ofzo) of moet ik gewoon in het land zelf ff zoeken.
En hebben ze daar misschien ook gratis providers zoals er hier zoveel zijn? Het gaat mij er alleen maar om dat ik ff kort kan internetten/e-mailen om wat opdrachten te mailen ofzo (ik heb namelijk officieel lang niet altijd vakantie als ik weg ben)

dus, internet in het buitenland, hoe?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Yep Compuserve is er zo een :( Misschien eens zoeken op http://internet.pagina.nl ?

DIT IS MIJN WEBSITE

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Maar even een oud topic omhoog :)

Ik ga dus binnenkort ook lekker op vakantie naar Oostenrijk, laptoppie mee, vooral om de mail te checken. Dus in een week totaal 2 uur internetten ofzo. Als ik bij TMFweb bijvoorbeeld een accountje afsluit en ik ros mijn modem daar in de telefoonstekker, doet ie het dan gewoon ? Of moet ik speciaal een buitenlandse provider aanschrijven ?

En iemand enig idee over de kosten van zoiets :?

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
[Hier stond onzin]

[ Voor 175% gewijzigd door Lars The 18th op 25-03-2006 20:19 ]

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 15:58 schreef Pizzaman het volgende:
Maar even een oud topic omhoog :)

Ik ga dus binnenkort ook lekker op vakantie naar Oostenrijk, laptoppie mee, vooral om de mail te checken. Dus in een week totaal 2 uur internetten ofzo. Als ik bij TMFweb bijvoorbeeld een accountje afsluit en ik ros mijn modem daar in de telefoonstekker, doet ie het dan gewoon ? Of moet ik speciaal een buitenlandse provider aanschrijven ?

En iemand enig idee over de kosten van zoiets :?
Ja, dat gaat wel werken, denk ik, maar de kosten zijn vrij fors, wat je belt nog steeds in Nederland in.

Goedkopers iets: internetcafe, anders daar een cd meenemen van een lokale (gratis)provider.

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Hmm, enig idee wat de kosten zijn :?

Een gulden of vijf voor twee uur maakt me niet uit...

Internetcafe is geen optie, die zijn er niet...

Kzal eens kijken of ik een Oostenrijkse provider kan vinden...

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Nog geen Oostenrijkse provider kunnen vinden, mensen die hier misschien gebruik maken van een Oostenrijkse provider :?

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Nog steeds geen goede provider kunnen vinden, ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die in het buitenland op een laptop internet...

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

mag je em niet bij een internetcafe inpluggen? zullen toch wel internetcafe's zijn die dat willen toestaan?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 17:06

BFS

Rude awakening

Gric dailer...moet je maar eens op zoeken....Tiscali biedt het aan onder de noemer Tis Wereldwijd (hoe origineel :)).
En dat kost je geloof ik 25,- eenmalig inschrijf geld en verder betaal je iets boven de lokale inbelkosten.

Even zoeken op
www.tiscali.nl
www.gric.com
http://www.tiscali.nl/serv/traveler/traveler_center.asp

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:27
Op vrijdag 14 december 2001 18:40 schreef Pizzaman het volgende:
Hmm, enig idee wat de kosten zijn :?

Een gulden of vijf voor twee uur maakt me niet uit...

Internetcafe is geen optie, die zijn er niet...

Kzal eens kijken of ik een Oostenrijkse provider kan vinden...
Uhm, als je gewoon je modem meeneemt en inbelt in Nederland, kost het normaal tarief.. Van Oostenrijk naar Nederland, zit je denk al gauw rond de 1,5/2 gulden per minuut.. ik zou ff een Oostenrijkse provider zoeken, kan me niet voorstellen dat die er niet zou zijn..

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

* Pizzaman pakt zijn woordenboek er eens bij :)

In ieder geval bedankt :)
Pagina: 1