Hey ik wil de muziek van een film dus het geluids gedeelte alleen in een mp3 file hebben met welke programma(s) kan ik dit het beste en het snelste doen?
Geen idee, wat denk jij?
M.a.w. heb je al gezocht, volgens mij is het heel makkelijk audio uit een DVD te rippen.
M.a.w. heb je al gezocht, volgens mij is het heel makkelijk audio uit een DVD te rippen.
Ik heb al diverse programma's gezocht maar deze waren niet echt geweldig, en bovendien duurde het enorm lang, wellicht dat iemand een goed programma heirvoor kent?Gamo schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:31:
Geen idee, wat denk jij?
Ik heb dit wel eens gedaan met EasyDivX (www.wintips.nl) . Ofschoon het progje bedoeld is om een dvd om te zetten naar een divx maakt het in een tussenfase ook een mp3 van de geselecteerde audiotrack aan. Je moet wel zelf nog even kijken in welke fase je kunt afbreken, maar werken doet het zeker.
Ik heb het ooit eens gedaan met dvdaudioextractor. Met Google vast wel weer te vinden.
aka pluim003