Ik heb deze laptop gezien bij een aantal pc zaken en hij is erg aantrekkelijk geprijst voor mijn budget (€849). Maar nu kan ik eigenlijk buiten de specificaties niks vinden op internet. Ook op de site van Asus kan ik het model niet terugvinden. Heeft iemand mischien deze laptop en kan zijn ervaringen hiermee delen? Of weet iemand wat site's erover ? En als laatste vraag waarom staat hij niet op de eigen site van Asus vermeld ? Is het een ouder model ofzo ? Alvast bedankt !!
Op een of andere manier wordt de Z92F lijn niet vermeld op de Asus website (wel bij support). Volgens mij geldt dat ook voor nieuwere modellen in die reeks. Ik ben ook wel nieuwsgierig waarom dat zo is, want ik overweeg ook één uit die reeks aan te schaffen. Dus mocht iemand de reden weten, let me know!
Ik heb geen direct antwoord op je vraag, maar heb je al eens gedacht aan een emailtje naar de support van Asus?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Z92 kan je ook wel de A6 noemen. Ik heb Z92J en dat bestaat ook niet, tis een versie van bvb mycom/dynabyte/mediamarkt en is gewoon een A6J met iets andere (slechtere) hardware. en vriend hij kost maar 699? 1e hit google
[ Voor 10% gewijzigd door BoyzNDaHood op 21-12-2006 01:34 ]
Niet mijn 1e hit, kan hem niet vinden voor dat bedrag. Mijn 1e hit is MyCom.BoyzNDaHood schreef op donderdag 21 december 2006 @ 01:31:
Z92 kan je ook wel de A6 noemen. Ik heb Z92J en dat bestaat ook niet, tis een versie van bvb mycom/dynabyte/mediamarkt en is gewoon een A6J met iets andere (slechtere) hardware. en vriend hij kost maar 699? 1e hit google
Maar je hebt ook meerdere in die lijn, ik zocht naar de Z92F-AP110M, heb je misschien enig idee met welke in de A6 serie die het meest overeenkomt?
De Z92F komt het dichtst in de buurt bij de A6F. Echter krijgen de Z92 vaak wat oude voorraden mee. Zo is de kans groot dat je maar een 4200rpm HDD hebt ipv 5400rpm. Verder krijg je geen Tas en Muis. Heb je een minder goede webcam.
Moet zeggen dat 849 redelijk duur is voor deze laptop. De A6F, of de F3F (F3 wordt gezien als opvolger van de A6 serie) zijn ook in deze prijsklasse. Inclusief tas, muis en nieuwste hardware... Kijk bv. eens op 4launch.nl of laptops4u.nl...
je moet is kijken naar de Z92JE-AP002H
De specs zijn perfect voor een redelijke prijs:
http://www.4launch.nl/4la...info.php?productid=025634
De specs zijn perfect voor een redelijke prijs:
http://www.4launch.nl/4la...info.php?productid=025634
Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer
Verwijderd
ik heb hem gisteren gekocht voor 869 bij de media markt.
Op de laptop zelf staat als type: F3Fseries.
overige specs:
core2duo T5200 (1.6ghz)
1024MB (shared)
Intel 945GM grafische chipset
80GB 5400RPM SATA disk (Momentus 5400.2 - ST98823AS)
Intel WIFI 3945 ABG
DVD-RW
webcam ingebouwd
bluetooth (nog niet ontdekt maar zit er wel op geloof ik)
De buitenkant ziet er heel erg mooi uit met een beetje carbon looks rand bij de scharnieren, tevens is het touchpad ook voorzien van carbon looks. de toetsen voelen gewoon goed aan. Het beeldscherm is het bekende "glossy", en deze is gewoon heel erg goed ook.
Het enige minpunt is de manier waarop ie sluit, hij glijt niet lekker dicht, je moet hem op een bepaald punt aandrukken, maar dat is niet echt schokkend ofzo hoor. tevens staat er windows MCE op.
De batterij gaat vol denk ik zo`n 3 uur mee (nog niet getest)
Ik draai sinds gister windows Vista, en alle devices wordt standaard ondersteund door windows, echt super gewoon en aero doet het ook gewoon lekker.
conclusie:
Goede hardware (nieuwe dual core, snel geheugen, goede schijf) voor een hele goede prijs.
even om op te helderen wat de Z-serie is (zoals ik het hier en daar lees):
Het is een custom notebook met als basis een kast uit de grote lijnen (A6 of F3 serie) deze Z serie worden dus niet altijd overal verkocht, ook de hardware kan verschillen per kast doordat er oude voorraden worden gebruikt.
Op de laptop zelf staat als type: F3Fseries.
overige specs:
core2duo T5200 (1.6ghz)
1024MB (shared)
Intel 945GM grafische chipset
80GB 5400RPM SATA disk (Momentus 5400.2 - ST98823AS)
Intel WIFI 3945 ABG
DVD-RW
webcam ingebouwd
bluetooth (nog niet ontdekt maar zit er wel op geloof ik)
De buitenkant ziet er heel erg mooi uit met een beetje carbon looks rand bij de scharnieren, tevens is het touchpad ook voorzien van carbon looks. de toetsen voelen gewoon goed aan. Het beeldscherm is het bekende "glossy", en deze is gewoon heel erg goed ook.
Het enige minpunt is de manier waarop ie sluit, hij glijt niet lekker dicht, je moet hem op een bepaald punt aandrukken, maar dat is niet echt schokkend ofzo hoor. tevens staat er windows MCE op.
De batterij gaat vol denk ik zo`n 3 uur mee (nog niet getest)
Ik draai sinds gister windows Vista, en alle devices wordt standaard ondersteund door windows, echt super gewoon en aero doet het ook gewoon lekker.
conclusie:
Goede hardware (nieuwe dual core, snel geheugen, goede schijf) voor een hele goede prijs.
even om op te helderen wat de Z-serie is (zoals ik het hier en daar lees):
Het is een custom notebook met als basis een kast uit de grote lijnen (A6 of F3 serie) deze Z serie worden dus niet altijd overal verkocht, ook de hardware kan verschillen per kast doordat er oude voorraden worden gebruikt.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2006 15:16 ]
Pagina: 1