Iemand zit systematisch veel van mijn bijdragen op de FP weg te modden, terwijl ze WEL wat toevoegen aan de thread. kan iemand hier naar kijken?
Ze je misschien voorbeelden kunnen geven?
[ Voor 58% gewijzigd door Mad Marty op 04-10-2006 22:37 ]
Rail Away!
nieuws: Google opent speeltuin voor interfaceconcepten
die bijvoorbeeld. Maar een andere keer had ik een heel opbouwende reactie, en toen hebben ze hem weer weggemod, terwijl ik wel een paar +mods ervoor had gekregen eers
die bijvoorbeeld. Maar een andere keer had ik een heel opbouwende reactie, en toen hebben ze hem weer weggemod, terwijl ik wel een paar +mods ervoor had gekregen eers

Verwijderd
Ik denk dat je deze bedoelt? De drie reacties die je afgelopen week hebt geplaatst:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1785213
Als ik daar naast beschouw dat je hier een véél te magere topicstart hebt, zonder voorbeelden, geen links naar je reacties, onderbouwing waarom je vindt dat die reacties een hogere score dienen te hebben of zelfs maar de vermelding wat je gebruikersnaam is op de frontpage, dan denk ik: je mag wel wat meer inzet tonen, zowel hier als op de frontpage.
De scores lijken mij op zich op de juiste plek in ieder geval.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1785213
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1785203[reageer] Gepost door timmo - woensdag 4 oktober 2006 17:25 - Score: 0 (Overbodig)
Dat is geen HALO, dat is UT2k4
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1781127[reageer] Gepost door timmo - woensdag 4 oktober 2006 17:14 - Score: 0 (Overbodig)
* timmo zoekt gelijk op "rofl"
3 stuks one-liners zonder enige vorm van onderbouwing, en ook op geen enkele wijze een reactie op het onderwerp waar het bericht over gaat.[reageer] Gepost door timmo - zaterdag 30 september 2006 11:36 Score: 0
AMD K7 (Correct me if I'm wrong)
Als ik daar naast beschouw dat je hier een véél te magere topicstart hebt, zonder voorbeelden, geen links naar je reacties, onderbouwing waarom je vindt dat die reacties een hogere score dienen te hebben of zelfs maar de vermelding wat je gebruikersnaam is op de frontpage, dan denk ik: je mag wel wat meer inzet tonen, zowel hier als op de frontpage.
De scores lijken mij op zich op de juiste plek in ieder geval.
http://tweakers.net/gallery/144322
Ik zie geen onjuist weggemodde reacties, maar wel een tweetal overgewaardeerde
Om je een voorbeeld te geven:
haal je het serieuze uit je opmerking en dan staat er dus niets meer dan een loze, mogelijk grappig bedoelde, opmerking.
Vervolgens begin je commentaar over de moderatie te te geven en dat is offtopic @ best, de toevoeging controlfreaks lijkt me ook niet als vriendelijk compliment bedoeld.
Alles bij elkaar is je reactie zeker niet de +3 waard waar 'ie nu op staat, maar in dat draadje staan nog veel meer verkeerde moderaties en daar zal iemand met de toolbox langs moeten.
Ik zie geen onjuist weggemodde reacties, maar wel een tweetal overgewaardeerde
Om je een voorbeeld te geven:
Dat een voor de auto ontworpen harddisk ook handig is voor je laptop is een beetje nuttloze opmerking, maar geen fipo. Als je nu direct (en niet de volgende dag) vermeld zou hebben dat het om 2.5" schijven gaat dan zou je iets toevoegen, maar door het gebruik vanIs ook handig voor in je laptop
edit: waarom ben ik nou weer first post he? controlfreaks.
Vervolgens begin je commentaar over de moderatie te te geven en dat is offtopic @ best, de toevoeging controlfreaks lijkt me ook niet als vriendelijk compliment bedoeld.
Alles bij elkaar is je reactie zeker niet de +3 waard waar 'ie nu op staat, maar in dat draadje staan nog veel meer verkeerde moderaties en daar zal iemand met de toolbox langs moeten.
[ Voor 79% gewijzigd door botoo op 04-10-2006 23:12 ]
FXDLS 'S&S edition'
đ memento mori đ
Waarom is het nou weer een nutteloze opmerking? Als het nutteloos was zou het betekenen dat het allang wordt gedaan of dat het gebaseerd is op laptop hdd's, wat niet het geval is. En waarom maakt
mijn post nou weer onserieus?
Misschien moet je eens wat meer informatie in een post stoppen in plaats van de eerste zin die in je opkomt te posten en het daarbij te laten
Het valt me sowieso al op dat je replies uberhaupt op +1 t/m +3 staan, ik vind de replies die ik van jou heb gezien vrijwel allemaal niet meer waard dan +0

The devil is in the details.
Leg eens uit waarom het een nuttige opmerking is dan?Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:20:
Waarom is het nou weer een nutteloze opmerking? Als het nutteloos was zou het betekenen dat het allang wordt gedaan of dat het gebaseerd is op laptop hdd's, wat niet het geval is. En waarom maaktmijn post nou weer onserieus?
Handig? WĂĄĂĄrom handig? Je zou uit kunnen leggen waarom het handig is specifiek voor in een laptop, imho is het even 'handig' in een desktop of in een iPod of in een (portable) mediacenter, of in . . . etc.
Door het toevoegen van een smiley geeft je je reactie een 'grappige' touch mee, en grapjes zijn doorgaans weinig serieus bedoeld.
FXDLS 'S&S edition'
đ memento mori đ
Pagina: 1