Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Hoewel mijn mening over politici wel enigszins bekend is en ik deze nogal graag uitdraag, is de FP echter een ander domein dan policiti-bashing enzovoort. Aangezien de draad echter vrij vers is, is het gebruikelijke modereren vaak uiteindelijk voldoende om de boel glad te strijken.
Morgen kijk ik wel of er excessen tussen staan oid.
Morgen kijk ik wel of er excessen tussen staan oid.
*kuch*
Even een voorbeeld wat voor reacties er op 3/4 staan:
Even een voorbeeld wat voor reacties er op 3/4 staan:
helaas te laat of anders hadden we bush nooit als president gezien
Binnen 5 jaar?
Wat dacht je van binnen 5 minuten.
Standaard komt er al niet veel zinnings uit, en wat er uit komt is of gelogen of als het ze dan net ff niet uitkomt is het "zo was het niet bedoeld" of "zo moet je dat niet zien".
Lol, politici die noodgedwongen de waarheid moeten vertellen. Ik voorspel dat een hoop politici de handoek in de ring zullen gooien.
Dus...."Listen to me, I'm going to say this again. I did not have sexual relations with that woman, Miss Lewinsky."
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Hij zeurt niet. En hij probeert juist te zeggen dat hij zelf niet zoveel kan aanrichten omdat er al zoveel gemod is op sommige reacties. Ben er zelf ook even langsgelopen, maar haalde niet veel uit.
Ik heb de draad nog eens nagelopen en de dimwits een beetje aangekeken. Maar de draad leek wel enigszins in balans te staan.
Zeuren op TMF? Net als de brandweer hebben we liever 10 keer loos alarm (zeuren) dan dat er 1 keer een huis afbrandt omdat die echte mededeling genegeerd werd. Daarom zou ik expliciet niet over 'zeuren' willen spreken maar de boel zo gastvrij mogelijk maken.
Al was het maar omdat 'zeuren' een uiterst subjectieve interpretatie is.
Zeuren op TMF? Net als de brandweer hebben we liever 10 keer loos alarm (zeuren) dan dat er 1 keer een huis afbrandt omdat die echte mededeling genegeerd werd. Daarom zou ik expliciet niet over 'zeuren' willen spreken maar de boel zo gastvrij mogelijk maken.
Al was het maar omdat 'zeuren' een uiterst subjectieve interpretatie is.
Pagina: 1