Toon posts:

Sitecom WL-118 filmware upgrade probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Mijn zeer irritante provider ( tiscali ) heeft het weer is in ze hoofd gehaald om de adsl verbindingen te veranderen ( de 5x in 2 jaar ).. De lijnen zijn nu ADSL2+.. heel leuk allemaal alleen werkte mijn Sitecom WL-118 voor geen meter meer.. deze is volgens de specs wel compitabel met ADSL2+..

Het probleem is om precies te zijn dat de modem soms wel een IP pakt, maar deze even later weer laat vallen om vervolgens een nieuw IP te pakken enz..

Op de helpdesk pagina van tiscali word verteld dat je, als je geen tiscali modem hebt, je de nieuwste filmware moet installeren.. dus ben ik naar de sitecom website gegaan en heb de nieuweste versie gedownload.. te weten ver. 2.7.0.34 het installeren van deze nieuwe filmware ging super.. modem gereboot en gereset..

Nu heb ik alleen het probleem dat ik niet meer bij mijn instellingen kan.. ik kan alleen nog maar naar device info.. en ik kan dus ook niet instellen dat in nu ADSL2+ heb..

Al met al zeer irritant, Weet iemand een oplossing? Als het aan mij zou liggen zou ik terug gaan naar de oude filmware versie, maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen, ik kan dat ook niet op de sitecom website vinden.

bedankt voor jullie hulp!!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 14:41
Ik heb een Sitecom wireless router WL-118, het werkt onder XP en LAN.
Wanneer ik naar de pagina van de router ga (192.168.0.1) krijg ik een melding dat de pagina niet weergegeven kan worden. Maar internet werkt gewoon perfect. Hoe kan ik dan bij de configuratie-pagina van de router komen en een firmware upgrade doen?

[ Voor 82% gewijzigd door miranon op 20-02-2008 21:28 ]

• lennartbee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-11-2025
Hey, ik kick even dit oude topic omdat ik met precies hetzelfde probleem zit.

Screenshot van mijn admin menu
Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/wqvdqp.jpg