AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ken je google? Daar staan zaken als 'welk programma doet X' en 'hoe vind ik een driver voor Y' uitgebreid omschreven.harley schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:23:
Ow en ik kan NERGENS drivers vinden voor mijn draadloze netwerkkaart van acer die inmijn Aspire 1362Lmi zit
I don't like facts. They have a liberal bias.
Die NVU heb ik pas op het werk in windows geprobeerd maar hij kan alleen html code laten zien in kleurtjes en javascript en php is gewoon "plat" en ik kan code lezen en aanpassen maar niet zelf schrijven en dan zijn "kleurtjes" toch wel verrekte handig
PS: had niet eens in de gaten dat die er ook voor linux was...
Jah maar een goede driver die werkt heb ik nog niet gevonden, heb ook een wrapper voor de windows driver geprobeerd (was wel onder een andere linux versie) maar ook dat werkte niet.Burne schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:24:
[...]
Ken je google? Daar staan zaken als 'welk programma doet X' en 'hoe vind ik een driver voor Y' uitgebreid omschreven.
En ik wil best weer eens aan linux wennen (heber vroeger een half jaartje op gedraaid maar dat was voor het "internet tijdperk"
Nu is mijn draadloze verbinding op mijn pc een must anders heb ik er echt helemaal niets aan aangezien alles op de netwerkschijf staat (en daar ook moet blijven
en over die wysiwyg editor. Ik neem aan dat meer mensen deze programma's gebruiken en een beetje user info zou welkom zijn. Ben niet te beroerd om iets te proberen maar als iemand zo weet welke programma het fijnste is voor iemand die dreamweaver gebruikt dan is dat toch fijn.
[ Voor 16% gewijzigd door harley op 04-10-2006 22:31 ]
oh wacht, 'Wysiwyg'... daar voldoet vim niet helemaal aan he?
[ Voor 36% gewijzigd door psyBSD op 04-10-2006 23:31 . Reden: zat niet op te letten. is al laat ]
| Olympus OM-D EM10 mk2 | m.Zuiko 14-42mm f/3.5-5.6EZ | m.Zuiko 40-150mm f/4-5.6 R | m.Zuiko 60mm f/2.8 | 2x Godox v860 | Godox X1 |
verder is het team achter nvu geloof ik half dood als je de geruchten moet geloven.....
maarja, het is well een van de weinige (zoniet de eerste/enige) wysiwyg editor voor linux :x
| Hardcore - Terror |
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Dat is niet waar hoor. Het team is niet erg groot, dat is dan weer wel zonzyme schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:47:
verder is het team achter nvu geloof ik half dood als je de geruchten moet geloven.....
waarom draai je neit gewoon dreamweaver op linux met crossover office?
is maar $40, maar aangezien je ook dreamweaver kan betalen, maakt dat
ook niet meer zoveel uit.
Compromises are for the weak