Toon posts:

[Ipod 3rd gen] Computer herstart zodra ik ipod aansluit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de topictitel al zegt zit het probleem als volgt:

zodra ik mijn ipod aansluit op mijn computer reboot mijn computer spontaan. Dit gebeurt naa een seconde of 30. In de tussentijd herkent mijn computer de ipod niet.

De processen ipodservice en ituneshelper runnen gewoon.

Ik heb inmiddels geprobeerd mijn ipod te resetten maar dit mocht niet baten. In de search kon ik zo snel niets vergelijkbaars vinden. Iemand een idee waar het aan ligt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:34

job

Gebeurt dit op andere pc's ook?
Dat is handig vast te stellen wat de veroorzaker is (pc of ipod).

Als je de ipod aansluit als je de softare hebt verwijderd... herstart je pc dan ook?
Het zou ook nog een software probleem kunnen zijn (brakke install of brakke windows).

[ Voor 47% gewijzigd door job op 04-10-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
job schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:11:
Gebeurt dit op andere pc's ook?
Dat is handig vast te stellen wat de veroorzaker is (pc of ipod).

Als je de ipod aansluit als je de softare hebt verwijderd... herstart je pc dan ook?
Het zou ook nog een software probleem kunnen zijn (brakke install of brakke windows).
Een andere computer heb ik hier momenteel niet dus dat kan ik niet proberen op het moment, ik ga nu even mijn software updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 18:22
en is het nu opgelost?

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit probleem heb ik ook. Op een andere pc werkte de ipod wel gewoon naar behoren.
Ik heb nog wel usb 1.1 dus ik dacht mischien ligt het hieraan heb geprobeerd te kijken of de ipod wel werkte als ik alle andere usb apparaten afkoppelde. Hierdoor werkte de ipod wel een paar minuten maar liep de pc alsnog vast.
Ik denk dat het komt door de wat oudere pc met in mijn geval een nog oudere voeding die niet genoeg wattage levert om de boel draaiende te houden.