[XP] msinfo32 kan de gegevens niet verzamelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Topicstarter
Op 1 of andere manier kan ik geen system info krijgen, vind ik op zich nog geen probleem, maar 3Dmark doet het niet zonder -systeminfo en ik heb tevens het vermoeden dat daarom Half Life 2 episode 1 het niet doet o.a...
Dit komt er exact te staan als ik msinfo32 start:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAN DE GEGEVENS NIET VERZAMELEN

Kan geen toegang tot de Windows Management Instrumention-software verkrijgen. De Windows Management-bestanden kunnen verplaatst of verwijderd zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb al via computerbeheer, services, windows management gestopt, en en wat bestanden verwijderd uit een map zodat windows de bestanden (na opnieuw opstarten) heeft hersteld. Maar ook dit heeft niets veranderd.
Ik zit momenteel op een dood spoor, en hoop dat iemand van julie me kan helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kan je even vertellen wat je precies gedaan hebt anders gaan we vast dingen voorstellen die jij al gedaan hebt, ik vermoed namelijk dat je iig. al een deel van deze: http://www.microforge.net/kb/102 stappen hebt uitgevoerd? :)

Verder - welke Windows gaat het hier over? Zoals je in de mooie Windows Clients Policy kan lezen is het verplicht die in je topic titel te hebben staan maar na grondige inspectie hiervan kan ik hem niet vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Topicstarter
Ik heb idd al beide stappen gedaan, zodner resultaat. :)
Ik heb windows XP SP2, en ik heb totaal geen idee meer wat te doen nu.