Op 1 of andere manier kan ik geen system info krijgen, vind ik op zich nog geen probleem, maar 3Dmark doet het niet zonder -systeminfo en ik heb tevens het vermoeden dat daarom Half Life 2 episode 1 het niet doet o.a...
Dit komt er exact te staan als ik msinfo32 start:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAN DE GEGEVENS NIET VERZAMELEN
Kan geen toegang tot de Windows Management Instrumention-software verkrijgen. De Windows Management-bestanden kunnen verplaatst of verwijderd zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb al via computerbeheer, services, windows management gestopt, en en wat bestanden verwijderd uit een map zodat windows de bestanden (na opnieuw opstarten) heeft hersteld. Maar ook dit heeft niets veranderd.
Ik zit momenteel op een dood spoor, en hoop dat iemand van julie me kan helpen.
Dit komt er exact te staan als ik msinfo32 start:
KAN DE GEGEVENS NIET VERZAMELEN
Kan geen toegang tot de Windows Management Instrumention-software verkrijgen. De Windows Management-bestanden kunnen verplaatst of verwijderd zijn.
Ik heb al via computerbeheer, services, windows management gestopt, en en wat bestanden verwijderd uit een map zodat windows de bestanden (na opnieuw opstarten) heeft hersteld. Maar ook dit heeft niets veranderd.
Ik zit momenteel op een dood spoor, en hoop dat iemand van julie me kan helpen.