Ik loop tegen een vervelend probleem aan. Het volgende wil ik bereiken:
De volgende code heb ik:
Hier op GOT kan ik niet echt nuttige info bekijken. Veel mensen willen weer net iets anders als mij. Ik zal het nog een stukje duidelijker proberen te maken.
Ik heb aan de linkerkant een balk die uit moet kunnen rekken, en aan de rechterkant moet een plaatje komen met een vaste afmeting.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| header: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ | | | |Dit is het gedeelte wat rekbaar moet zijn, bv met grote reso | plaatje van 300px | |moet dit kunnen uitrekken en heeft voor die voorbeeld een grijze bg. | | | | | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ |
De volgende code heb ik:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| #main { display: inline; width: 100%; } #left { float: left; width: 100%; background-color: #00FF00; } #right { float: right; width: 300px; background-image: url(plaatje.png); } |
HTML:
1
2
3
4
| <div id="main"> <div id="left"></div> <div id="right"></div> </div> |
Hier op GOT kan ik niet echt nuttige info bekijken. Veel mensen willen weer net iets anders als mij. Ik zal het nog een stukje duidelijker proberen te maken.
Ik heb aan de linkerkant een balk die uit moet kunnen rekken, en aan de rechterkant moet een plaatje komen met een vaste afmeting.