HP PSC 750 Deinstalleren

Pagina: 1
Acties:

• Bob Marley
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-12-2021
Geachte mensen,

Ik heb een HP PSC 750 All in One Printer.

Gisteren heb ik dit hardware via de USB aan de pc aangesloten. Hierdoor kreeg ik de melding dat er een nieuwe hardware is gevonden en de drivers werden toen automatisch geinstalleerd.

De printer werkt ook perfect.

Maar nu zit ik met het probleem voor scannen en kopieren vanaf de pc. Hiervoor heb ik software nodig, zodat de HP Manager word geinstalleerd en dan kan ik opdrachten geven als scannen en/of kopieren.

Maar nu als ik de HP CD in de rom doet en hem draait en de software installeert, na het uitpakken begint de installatie en dan krijg ik de melding, de installatie kan niet verder worden voortgezet omdat de hardware reeds is geinstalleerd.

Zover ik weet, zijn alleen de Drivers geinstalleerd niet de software.

Nu als ik naar Configuratiescherm ga en dan opzoek naar HP, vind ik wel 1 HP Product, maar deze kan niet gewijzigd als gedeinstalleerd worden.

Hoe verwijder ik dit?

Een screenshot van het product dat in software voorkomt:

http://img178.imageshack.us/my.php?image=hpkl7.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Bob Marley op 04-10-2006 17:38 ]

Verwijderd

Printel loskoppelen - intalleren van cd - printer aankoppelen
Werkt dat ook niet?

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb in een pc zaak gewerkt en ik kan me specifiek herrinneren dat er zo'n quick installation guide bij zat (zo'n irritant opgevouwen stuk A2) waarop stond dat je eerst de software moest installeren, en uiteindelijk daarna pas ergens (bij plaatje 13 ofzo) de printer via Usb moest aansluiten.

Zou dat toch nog even nakjiken. Het lijkt alsof die zeurt omdat je de printer al geconnect hebt.

• Bob Marley
Printel loskoppelen - intalleren van cd - printer aankoppelen
Werkt dat ook niet?
Nee dat werkt ook niet.
Viper® schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:
Ik heb in een pc zaak gewerkt en ik kan me specifiek herrinneren dat er zo'n quick installation guide bij zat (zo'n irritant opgevouwen stuk A2) waarop stond dat je eerst de software moest installeren, en uiteindelijk daarna pas ergens (bij plaatje 13 ofzo) de printer via Usb moest aansluiten.

Zou dat toch nog even nakjiken. Het lijkt alsof die zeurt omdat je de printer al geconnect hebt.
Ja klopt. Maar per ongeluk heeft me neef deze usb aangesloten daarna heeft automatisch drivers gezocht en geinstalleerd.

Hierdoor is de software niet geinstalleerd. En als ik hem installeert geeft hij errors, van deze hardware is reeds al geinstalleerd.

Maar hoe verwijder ik echt helemaal alles en begin ik opnieuw.

Want zolang alles niet verwijderd is kan ik de software niet installeren!

Verwijderd

Heb je niet toevallig een recent system restore point van systeemherstel ofzo? Het is weliswaar niet de directe oplossing die je zoekt, maar kan wel tot een goed resultaat leiden :)

• Bob Marley
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 19:49:
Heb je niet toevallig een recent system restore point van systeemherstel ofzo? Het is weliswaar niet de directe oplossing die je zoekt, maar kan wel tot een goed resultaat leiden :)
Nee dat heb ik niet.

Is er echt geen programma of een andere idee, waarmee ik die HP helemaal uit me pc weghaal en daarna hem helemaal opnieuw instaleert???

Pleasee help!!

Verwijderd

En direct vanuit Windows het stuurprogramma verwijderen?
Configuratiescherm - Apparaatbeheer - dubbelklik op apparaat - tabblad stuurprogramma
Pagina: 1