PCTV 3010iX

Pagina: 1
Acties:

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 20:47
Pinnacle pctv 3010iX
Is er iemand die deze kaart al gebruikt en wat zijn zijn ervaringen ermee,
is deze kaart alleen maar al mediacenter te gebruiken of ook onder xp als tv schermpje terwijl je gewoon met office aan het werk bent, dus als normale tv kaart, kan deze kaart ook teletekst aan??
Er zit mediacenter 3,2 of 4,1 bij als het goed is.

http://www.hardwaresend.d...ctv-3010ix-oem-p-210.html
http://www.hardwaresend.d...ro.de%2Fpdf%2F0360679.pdf

Dit is wat info van de kaart,de verkoper en de leveracier weten het antwoord niet.
Tevens via online chat bij pinnacle gevraagd maar daar kreeg ik ook niet direct antwoord.
De kaart is ook niet standaard via pinnacle te koop.

Ik heb een pci-expres tv kaart nodig, Dit was de enige die ik kon vinden, iemand nog andere gevonden soms.
8)7

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-07 11:20
Hmm, minder (voor mij).. Philips heeft dus ook al een pci-e dvb-t/analog kaartje. :D

Maar het ding heeft gewoon BDA drivers, dus elk fatsoenlijk tv progsel kan hem wel aansturen. Dat gaat wel werken. Windows XP MCE gaat daarintegen niet werken volgens mij.

Tja, qua andere kaarten... Ik heb ze hier ook op de zaak liggen, maar wij leveren chips en geen complete kaarten aan eind-klanten helaas. Pci-e voor andere dan grafische kaarten komt langzaam op gang, maar aangezien alle pc's nog met beide uitgeleverd worden zit er nog weinig haast achter.

Je kan natuurlijk ook een usb tv-stick halen, dat werkt ook wel goed.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 20:47
Vorlon schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:20:
Hmm, minder (voor mij).. Philips heeft dus ook al een pci-e dvb-t/analog kaartje. :D

Maar het ding heeft gewoon BDA drivers, dus elk fatsoenlijk tv progsel kan hem wel aansturen. Dat gaat wel werken. Windows XP MCE gaat daarintegen niet werken volgens mij.

Tja, qua andere kaarten... Ik heb ze hier ook op de zaak liggen, maar wij leveren chips en geen complete kaarten aan eind-klanten helaas. Pci-e voor andere dan grafische kaarten komt langzaam op gang, maar aangezien alle pc's nog met beide uitgeleverd worden zit er nog weinig haast achter.

Je kan natuurlijk ook een usb tv-stick halen, dat werkt ook wel goed.
Een usb kaart is dus niet mogelijk veel te storings gevoelig als die buiten de pc ligt, geheid dat er iemand op trapt of wat anders.
Wel raar dat niemand nog een antwoord heeft, zijn er wel mensen die een 110i tvkaart van pinnacle hebben, met mediacenter software??
Is hiermee wel te kijken onder windows als je ook office opend b.v.???
8)7

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-07 21:03

nFo

Laat maar, vraag verhuisd naar het Tv kaarten topic. :)

[ Voor 97% gewijzigd door nFo op 18-12-2006 22:24 ]