Toon posts:

PS2 met netwerkadapter verbinden met pc

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de backup iso's van mijn games die op mijn laptop staan weer op mijn PS2 met netwerkadapter en hdd (200GB) zetten. Ik dacht dat het kon door de ps2 via een crossed utp kabel
te verbinden met de ethernetpoort van mijn laptop en dan met hdl_dump Afbeeldingslocatie: http://www.hades.com.br/lp1912/media/transfer0.JPG
Ik moet in dit programma het ip adres van de PS2 invoeren Afbeeldingslocatie: http://img91.imageshack.us/img91/8493/hdlof8.jpg
en dan kan je er vervolgens mee inloggen op de hdd van de PS2 maar dit lukt mij voor geen meter.
Ik denk dat het ip adres niet klopt.
Heeft iemand advies of kent iemand een tutorial om dit te realiseren.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 16:16 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Tikje naar SPV :)

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-12 08:52

DaWaN

'r you wicked ??

Heb je wel een FTP server draaien op je PS2 8)7

Bovendien raad ik je sterk aan om het via een USB -> IDE verloopje te doen, de snelheid van de PS2 nic is echt rete laag.

[ Voor 57% gewijzigd door DaWaN op 04-10-2006 22:03 ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Verwijderd

Topicstarter
DaWaN schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:02:
Heb je wel een FTP server draaien op je PS2 8)7

Bovendien raad ik je sterk aan om het via een USB -> IDE verloopje te doen, de snelheid van de PS2 nic is echt rete laag.
Ik heb geen FTP server draaien op me PS2
maar goed idee om het met een USB --> IDE Adapter te doen ga ik waarschijnlijk gauw aanschaffen :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:01:
[...]

Ik heb geen FTP server draaien op me PS2
maar goed idee om het met een USB --> IDE Adapter te doen ga ik waarschijnlijk gauw aanschaffen :D
wat heb je dan juist van programma draaien op je ps2 dat die iso's kan ontvangen? (aan de naam te oordelen HDLoader of HDAdvance) Ken dit netwerkprogramma niet, maar aan de ontvangende kant moet toch ook iets draaien?

Ikzelf zet mijn importgames op mijn HD door de ps2 HD aan mijn pc aan te sluiten en met WinHiip de inhoud over te zetten naar die HD. Vervolgens kan ik de games gewoon starten met HDAdvance

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 09:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 08:59:
[...]

wat heb je dan juist van programma draaien op je ps2 dat die iso's kan ontvangen? (aan de naam te oordelen HDLoader of HDAdvance) Ken dit netwerkprogramma niet, maar aan de ontvangende kant moet toch ook iets draaien?

Ikzelf zet mijn importgames op mijn HD door de ps2 HD aan mijn pc aan te sluiten en met WinHiip de inhoud over te zetten naar die HD. Vervolgens kan ik de games gewoon starten met HDAdvance
Om de spellen die op me ps2 hdd staan te kunnen spelen gebruik ik ook HDAdvance.
Maar die heeft verder niks met het versturen of ontvangen van de iso's te maken.
Dat doe ik met HDL_DUMP
Pagina: 1