Toon posts:

MSI P965Neo audio probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal.
Ik heb net een systeem gekocht met de volgende onderdelen:
MSI P965 Neo moederbord
Core 2 Duo E6300 Proc.
Kingston Valueram 2x512 mb
Samsung 200gb
Benq 1670

Nu heb ik het volgende probleem:
Nadat ik het audio-stuurprogramma vanaf de CD heb geïnstalleerd (dit is de nieuwste versie) doet de front-aansluiting het probleemloos, de aansluitingen aan de achterkant werken echter niet!

Is iemand misschien bekend met dit probleem, of heeft iemand een tip? (Ik heb al gegoogeld maar er zijn alleen gevallen bekend waarin juist de front-aansluiting niet werkt...)

Alvast bedankt!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

heb je softwarematig niet de keuze tussen voor/achter? Zijn alle kabels van voren eruit als je vanaf achter geluid wil (cable-detetection)?

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:34
En vaak heb je ook hardwarematig de keuze tussen voor en achter. Kijk eens in de handleiding van je mobo welke jumper dit verzorgt :).

• bull71
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-04-2025
Ik heb geen probleem hiermee.

Wat ik wel heb, is dat het geluiid vanuit de front minder bass heeft dan rear. Of te wel, het geluid is schel. En als je een koptelefoon ophebt, is dat een beetje irri.

Ik heb all drivers geinstalleerd vanaf de meegeleverde cd. Ook de Jack detection werkt goed. aan de achterkant.

Alleen als je aan de voorkant een koptelefoon aansluit, heb je in de opties een keuze om de rear in mute mode te zetten. En dat werkt bij mij niet.