*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Ipod nano 
Maar even serieus. Waar heb je zelf al naar gekeken. Ik denk dat je van daaruit verder kmt ipv wij alle mp3 spelers op gaan noemen.
Maar even serieus. Waar heb je zelf al naar gekeken. Ik denk dat je van daaruit verder kmt ipv wij alle mp3 spelers op gaan noemen.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
heb zelf gekeken naar de:
Creative Zen V Plus 4 GB
Sandisk Sansa e260 4 GB of 2 GB
Cowon iAudio T2 2 GB
Archos 104 4 GB
Samsung YP-Z5FQS 2 GB
Belangrijste kenmerken voor mij (behalve geluidskwaliteit uiteraard) zijn:
- gewoon drag and drop via verkenner (geen Itunes of andere bloatware)
- simpel te gebruiken als memorydrive. (geen ruimte reserveren zoals de Ipod)
Creative Zen V Plus 4 GB
Cowon iAudio T2 2 GB
Archos 104 4 GB
Samsung YP-Z5FQS 2 GB
Kijk ook eens naar de iRiver MP3 spelers... Deze staan bekend om de betere geluidskwaliteit. Ik heb zelf de iRiver H320, een iets ouder model inmiddels maar ik zou deze voor geen goud om willen ruilen voor een iPod. Er is ook veel opensource firmware voor iRiver modellen te verkrijgen die de functionaliteit nog verder verbeteren.
Verwijderd
Ik begrijp waarom Lawrentium iRiver aanbeveelt, ik bezit zelf namelijk de iRiver H10. Helaas zijn er tegenwoordig niet zoveel winkels meer waar je iRiver-producten kunt kopen. Daarom raad ik Laryx de - evenwaardige - producten van Cowon iAudio aan. In dit segment (2GB voor ca. €200) zijn dat de T2 en de U3. Vooral de U3 is naar het schijnt een machtig apparaatje met een sublieme geluidskwaliteit, onder meer vanwege zijn uitgangsvermogen van maar liefst 60 milliWatt (oftwel 30mW per kanaal).
Voor de zen V gaat dat laatste punt niet helemaal op, je moet wel een removable disk aanmaken (kan op de speler zelf, dat wel), het eerste punt pas als je wat software hebt geïnstalleerd, daarna werkt het idd zoals met de explorer.Laryx schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:22:
heb zelf gekeken naar de:
Creative Zen V Plus 4 GB
Cowon iAudio T2 2 GB
Archos 104 4 GB
Samsung YP-Z5FQS 2 GB
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
iRiver heeft volgens mij niet zoveel modellen in die opslagcategorie.Lawrentium schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:32:
Kijk ook eens naar de iRiver MP3 spelers... Deze staan bekend om de betere geluidskwaliteit. Ik heb zelf de iRiver H320, een iets ouder model inmiddels maar ik zou deze voor geen goud om willen ruilen voor een iPod. Er is ook veel opensource firmware voor iRiver modellen te verkrijgen die de functionaliteit nog verder verbeteren.
@TS: Je zegt wel naar die modellen gekeken te hebben, maar waarom heb je niet tot een keuze kunnen komen? Waar twijfel je over? Heb je reviews gelezen?
heb wel reviews gelezen maar daar kan ik net niet de dingen in vinden die ik belangrijk vind. zoals een drag en drop interface.
En ik dacht als er mensen zijn met ervaringen met die apparaten dan maakt dat mijn keuze wat makkelijker.
En ik dacht als er mensen zijn met ervaringen met die apparaten dan maakt dat mijn keuze wat makkelijker.
Of de speler met UMS werkt is vaak gewoon in de specs te vinden. Daarom behandelen reviews dit vaak ook niet specifiek, valt niet zoveel over te vertellen.
In zowel PMD Policy als Algemene gedragsregels (Netiquette) wordt je verzocht zelf inzet te tonen. We bedoelen hier onder andere mee dat je zelf een keuze moet maken als je een product aan wilt schaffen. Discussietopic kunnen hierbij helpen, maar het is niet de bedoeling ons het zoekwerk te laten doen. En keuze voor je maken kunnen we al helemaal niet; het gaat namelijk om jouw geld. Alleen jíj weet waar je het aan uit wilt geven.
Neem eens een kijkje een de PMD FAQ. Daar staat onder andere een opsomming van de meest bezochte discussietopics.
Neem eens een kijkje een de PMD FAQ. Daar staat onder andere een opsomming van de meest bezochte discussietopics.
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()