Hey luitjes! (d'harr)
Ik ben al lang toe aan een nieuwe computer, en dat is sinds kort bevestigd door iemand extern, zodat mijn oudjes mij nu eindelijk geloven. *juicht*
Ik ben gebrand op een mac kopen omdattik een teringhekel heb aan pc's en weinig zal mijn gedacht kunnen veranderen maar....
Inderdaad, maar.
Ik ben een 17-jarige jongeling met oudjes die al dat hi-tech zullen moeten gaan financieren, dus ik moet iets billig zien te vinden. Een billige mac dus, als je een mac ooit billig kan noemen...
Ik wou wel graag een mac mini aanschaffen, maar ik heb geen idee welke de beste uit de hele opsomming is, wat ie nu eigenlijk kan en hoe goed 'ie wel niet is enzo.
Wat verwacht ik van m'n toekomstig pareltje?
- Dat ze een zij is
- Dat ze dvd's & cd's kan branden en lezen
- Dat ze omkan met videobewerking en afbeeldingsbewerking
- Dat ze het obligate spelletje kan runnen (hierbij denk ik bv aan WoW)
- Dat ze mooi is
- Dat ze kuis is
- Dat ze een mac is *kwijlt*
Kan iemand mij vertellen of een mac mini dat aankan en tot hoeverre dat dan zo is?
En of een iMac misschien het geld waard is en of die qua kwaliteit echt zo extreem beter is dan een mac mini.
Misschien ook ofdat ik het beste tot volgend jaar wacht tot leopard uitkomt?
een G5 zit niet in het budget, spijtig genoeg.
Tot zover dit zeer vreemd geformuleerde bericht. Dank
*buigt*
Ik ben al lang toe aan een nieuwe computer, en dat is sinds kort bevestigd door iemand extern, zodat mijn oudjes mij nu eindelijk geloven. *juicht*
Ik ben gebrand op een mac kopen omdattik een teringhekel heb aan pc's en weinig zal mijn gedacht kunnen veranderen maar....
Inderdaad, maar.
Ik ben een 17-jarige jongeling met oudjes die al dat hi-tech zullen moeten gaan financieren, dus ik moet iets billig zien te vinden. Een billige mac dus, als je een mac ooit billig kan noemen...
Ik wou wel graag een mac mini aanschaffen, maar ik heb geen idee welke de beste uit de hele opsomming is, wat ie nu eigenlijk kan en hoe goed 'ie wel niet is enzo.
Wat verwacht ik van m'n toekomstig pareltje?
- Dat ze een zij is
- Dat ze dvd's & cd's kan branden en lezen
- Dat ze omkan met videobewerking en afbeeldingsbewerking
- Dat ze het obligate spelletje kan runnen (hierbij denk ik bv aan WoW)
- Dat ze mooi is
- Dat ze kuis is
- Dat ze een mac is *kwijlt*
Kan iemand mij vertellen of een mac mini dat aankan en tot hoeverre dat dan zo is?
En of een iMac misschien het geld waard is en of die qua kwaliteit echt zo extreem beter is dan een mac mini.
Misschien ook ofdat ik het beste tot volgend jaar wacht tot leopard uitkomt?
een G5 zit niet in het budget, spijtig genoeg.
Tot zover dit zeer vreemd geformuleerde bericht. Dank
*buigt*
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 15:14 ]