Ik heb sindskort een heel raar probleem. De website werkte altijd al prima, maar opeens treedt onderstaand probleem op:
Zodra ik in Firefox op een link klik met "&id=" in de URL wordt de sessie beindigd. Dit gebeurt overigens pas nadat de betreffende pagina wel is weergegeven.
Even stap voor stap:
Ik log in, ga naar bijv. klantbeheer en klik op de link "index.php?link=klantbeheer&actie=wijzig&id=1". Vervolgens krijg ik de juiste pagina te zien, maar .. bij elke willekeurige pagina die ik daarna bekijk wordt ik uitgelogd.
Ik ben erachter gekomen dat het alleen gebeurt als er &id= in de URL staat.
Overigens staat in mijn .htaccess-file de volgende regel:
php_flag session.use_trans_sid off
Ik dacht dat dit misschien de ellende veroorzaakte en dat de session_id misschien gemixed zou worden met mijn &id= .. maar, na deze op ON te zetten en het opnieuw te proberen wordt ik weer net zo hard uitgelogd.
Ohja, in IE is er overigens helemaal niets aan de hand en werkt alles prima.
Iemand?
Zodra ik in Firefox op een link klik met "&id=" in de URL wordt de sessie beindigd. Dit gebeurt overigens pas nadat de betreffende pagina wel is weergegeven.
Even stap voor stap:
Ik log in, ga naar bijv. klantbeheer en klik op de link "index.php?link=klantbeheer&actie=wijzig&id=1". Vervolgens krijg ik de juiste pagina te zien, maar .. bij elke willekeurige pagina die ik daarna bekijk wordt ik uitgelogd.
Ik ben erachter gekomen dat het alleen gebeurt als er &id= in de URL staat.
Overigens staat in mijn .htaccess-file de volgende regel:
php_flag session.use_trans_sid off
Ik dacht dat dit misschien de ellende veroorzaakte en dat de session_id misschien gemixed zou worden met mijn &id= .. maar, na deze op ON te zetten en het opnieuw te proberen wordt ik weer net zo hard uitgelogd.
Ohja, in IE is er overigens helemaal niets aan de hand en werkt alles prima.
Iemand?