Mijn tante heeft een pc met daarop Windows XP. Door een crash moest het systeem opnieuw geinstalleerd worden. Nu is ze uiteraard de mail en haar contacten kwijt. Ze gebruikt IncrediMail. Er was geen mogelijkheid een export te maken voor de herinstall. Het enige dat we nog hebben is een kopie van de map C:\Documents and Settings\<Gebruikersnaam>\Local Settings\Application Data\IM\, met daarin, volgens mij, de data van IncrediMail. Echter kan ik hier niets mee. Als ik IncrediMail opnieuw installeer start hij niet op, zolang de betreffende data in die IM map staat. Verwijder ik de map, start IncrediMail wel gewoon op en maakt hij een nieuwe IM map aan. Via Importeren ook geprobeerd de betreffende map te selecteren, maar er wordt dan niets geïmporteerd, behalve een zwiekje mapjes waar niets in staat.
Dus in het kort mijn vraag: Hoe kan ik IncrediMail data importeren of herstellen als ik de oorspronkelijke IM map nog heb, maar geen 'legale' export heb uitgevoerd?
Dus in het kort mijn vraag: Hoe kan ik IncrediMail data importeren of herstellen als ik de oorspronkelijke IM map nog heb, maar geen 'legale' export heb uitgevoerd?