een topic over muziek naar hk ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:06
Duvelduvel stopt ermee

dat is toch puur natuur muziek, netjes geplaatst in NSTM en dan verplaatst door een W&L mod ( nofi ) naar de HK ?

met als commentaar dat het weinig discussie waarde heeft.

niet mee eensch !

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ook erg jammer! Ik ga maar eens HK-acces aanvragen dan O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je hebt nou niet echt een stelling ter discussie gesteld ofzo. Wat wil je met het topic bereiken, anders dan de semi-grappige posts die er nu al in staan? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dan moet je de moderator mailen want jouw klacht hoort niet in LA. :)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
-NMe- schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:56:
Je hebt nou niet echt een stelling ter discussie gesteld ofzo. Wat wil je met het topic bereiken, anders dan de semi-grappige posts die er nu al in staan? :)
de semi garppige post zijn te verklaren doordat het in de hk terecht is gekomen, de discussie mogelijkheid was er zeker gekomen ( naar mijns inzien ) over dat er weer een 'band' de microfoon aan de wilgen gehangen heeft door binnenshuize strubbelingen en de tegenwerking van grote muziekmaatschappijen.

Duvelduvel was een band die veel samenwerkingen deed in Nederland zoals met Kubus en Opgezwolle.
en dan is het jammerlijk dat ze ermee stoppen

(tiepvouten voor de speurders)

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

talin schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:59:
[...]

de semi garppige post zijn te verklaren doordat het in de hk terecht is gekomen, de discussie mogelijkheid was er zeker gekomen ( naar mijns inzien ) over dat er weer een 'band' de microfoon aan de wilgen gehangen heeft door binnenshuize strubbelingen en de tegenwerking van grote muziekmaatschappijen.

Duvelduvel was een band die veel samenwerkingen deed in Nederland zoals met Kubus en Opgezwolle.
en dan is het jammerlijk dat ze ermee stoppen

(tiepvouten voor de speurders)
Dat je die discussie graag zou voeren zie ik niet terug in je topicstart. Je quote een nieuwsberichtje, en that's it eigenlijk. Weinig discussiewaarde. ;) Ik persoonlijk had het topic zelfs eerder gesloten dan in de HK gezet in dit geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
-NMe- schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:02:
[...]

Dat je die discussie graag zou voeren zie ik niet terug in je topicstart. Je quote een nieuwsberichtje, en that's it eigenlijk. Weinig discussiewaarde. ;)
mee eens, het was voor mij te duidelijk om discussie over aan te gaan dat me dat was ontgaan.
weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Buiten W&L modereer ik sinds kort ook (een deel van) NSTM. :)
talin schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:07:
mee eens, het was voor mij te duidelijk om discussie over aan te gaan dat me dat was ontgaan.
weer wat geleerd.
Wellicht heb ik dit inderdaad overgehouden aan het modereren in W&L, maar toch zou ik mijn besluit willen rechtvaardigen via het beleid van NSTM dat begint met "NSTM is hoofdzakelijk een discussieforum." Zoals -NMe- al zegt, vind ik niet dat het de bedoeling is om er van uit te gaan dat er vanzelf wel een discussie ontstaat. :)

Nog een kleine opmerking over je topicstart van dit topic. Door te zeggen dat je het ergens niet mee eens bent, weet ik wat je standpunt is, maar ik weet de reden van je standpunt niet. Als ik zou weten wat je redenen zijn, dan kan ik eerder inzien waarom onze standpunten verschillen en kunnen we denk ik eerder tot een oplossing komen. :)

Als je erop staat het topic in NSTM te krijgen, zou ik je willen aanraden je topicstart aan te passen en een global of HK-moderator aan te schieten om het topic naar NSTM te verplaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
Opi schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:16:
Buiten W&L modereer ik sinds kort ook (een deel van) NSTM. :)

[...]

Wellicht heb ik dit inderdaad overgehouden aan het modereren in W&L, maar toch zou ik mijn besluit willen rechtvaardigen via het beleid van NSTM dat begint met "NSTM is hoofdzakelijk een discussieforum." Zoals -NMe- al zegt, vind ik niet dat het de bedoeling is om er van uit te gaan dat er vanzelf wel een discussie ontstaat. :)

Nog een kleine opmerking over je topicstart van dit topic. Door te zeggen dat je het ergens niet mee eens bent, weet ik wat je standpunt is, maar ik weet de reden van je standpunt niet. Als ik zou weten wat je redenen zijn, dan kan ik eerder inzien waarom onze standpunten verschillen en kunnen we denk ik eerder tot een oplossing komen. :)

Als je erop staat het topic in NSTM te krijgen, zou ik je willen aanraden je topicstart aan te passen en een global of HK-moderator aan te schieten om het topic naar NSTM te verplaatsen. :)
zoals al eerder tegen -NME- het was voor mij iets te voor de hand liggend dat het tot een discussie zou komen.
daarom ook de eerste reactie van het er niet mee eens zijn van verplaatsing.

het is in mijn ogen weer een jammerlijk iets dat zo'n band er mee op moet houden, en ik weet dat er op GOT een aantal mensen rondlopen die ze een warm hart toedragen.

alsnog dank voor je uitvoerige uitleg waarom de verplaatsing en zoals al eerder opgemerkt ik was iets te snel en niet iedereen kan denken zoals ik denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Nou ja, van mij heb je dan in elk geval ook een HK-style reactie te pakken.

Op GoT zul je toch ook wat rekening moeten houden met de doelgroep. Ik had bijvoorbeeld nog nooit van ze gehoord, terwijl ik toch veel muziek luister.

Bij onbekende onderwerpen zul je dan ook weinig reacties krijgen. Stel dat bijvoorbeeld de Red Hot Chili Peppers er mee stoppen, dan hebben gigantisch veel mensen een mening. Bij een lokale band of artiesten in een niche markt, zijn er veel minder reacties / fans en anderzijds geinteresseerden.

Daarnaast vatte ik het inderdaad ook niet op als serieuze discussie, ik dacht dat jij ook de draak met ze stak. Beetje sarcastisch bedoeld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Speed24 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:33:
Nou ja, van mij heb je dan in elk geval ook een HK-style reactie te pakken.

Op GoT zul je toch ook wat rekening moeten houden met de doelgroep. Ik had bijvoorbeeld nog nooit van ze gehoord, terwijl ik toch veel muziek luister.

Bij onbekende onderwerpen zul je dan ook weinig reacties krijgen. Stel dat bijvoorbeeld de Red Hot Chili Peppers er mee stoppen, dan hebben gigantisch veel mensen een mening. Bij een lokale band of artiesten in een niche markt, zijn er veel minder reacties / fans en anderzijds geinteresseerden.

Daarnaast vatte ik het inderdaad ook niet op als serieuze discussie, ik dacht dat jij ook de draak met ze stak. Beetje sarcastisch bedoeld dus.
Nee maar dat is gewoon hoe de mensen in de hk met topics omgaan. Als je wilt dat je een normaal topic wilt hebben dan moet je die maken in andere fora dan de hk. Als hij dan toch daar komt moet je je er echt niet druk om maken. Mensen vern*ken hem dan toch.

Maar daar is dan de HK voor. Andere topics hebben daar perfect zijn plek :) Maar dit heeft weer niets met het desbetreffende topic te maken maar met een subforum :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

waarvoor staat HK trouwens? Vind nergens een catergorie terug met die letters.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Boeb0e schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:51:
waarvoor staat HK trouwens? Vind nergens een catergorie terug met die letters.
***[HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:15

Glabbeek

Dat dus.

En het enige dat niet in die MED staat is waar de afkorting voor staat :P

HK = Huiskamer.

En zo is het maar net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:00

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Guardian Angel schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:57:
Dan moet je de moderator mailen want jouw klacht hoort niet in LA. :)
Niet helemaal zo streng hoor :), vragen om het beleid op het forum te verduidelijken mogen altijd in LA, omdat er veelal ook over gediscussieert kan worden...
En die discussie zien we graag in LA

vragen die 'eventjes snel' door een moderator op te lossen zijn, of persoonlijke vragen die meestal enkel de gebruiker en de betreffende moderator aangaan kunnen veelal het beste via mail gaan, juist om te voorkomen dat teveel anderen er zich 'tegenaan' gaan bemoeien...

Wel was het misschien ook een idee deze vraag in het Feedback-topic in NSTM zelf te stellen, dat is meestal de snelste methode om de mods daar te bereiken:
NSTM-terugkoppeling-topic.

Wat betreft mijn eigen (persoonlijke) idee hierover..
Ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat enkel opsomtopics bewust uit NSTM weggemoved werden naar de HK..
maar dat er verder nogal veel vrijheid was in NSTM topics over muziekgroepen te hebben, enkel dat deze soms na een tijdje, als er verder geen diepergaande reacties kwamen en enkel 'opsom-opmerkingen' of lollige replies (sommige Sjef hoelenpappers-topics hadden wel die neiging)...

Ook dat het in NSTM meestal niet erg op prijs gesteld werd als er enkel een nieuwsbericht zonder verdere bijdrage ge-copy-pasted werd, maar dat lijkt me in dit geval niet direkt zo, er is door de TS wel netjes wat verdere informatie toegevoegd.

[ Voor 31% gewijzigd door RM-rf op 04-10-2006 14:10 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

disjfa schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:38:
Nee maar dat is gewoon hoe de mensen in de hk met topics omgaan. Als je wilt dat je een normaal topic wilt hebben dan moet je die maken in andere fora dan de hk. Als hij dan toch daar komt moet je je er echt niet druk om maken. Mensen vern*ken hem dan toch.
Lekkere insteek dan. Dit zou inhouden dat ik als moderator van een ander forum rekening moet houden met de infantiliteit van anderen in de HK. Als ik mij niet vergis is dit ook een van de redenen geweest van het sluiten van eerdere HK's. Ik zie nu in het topic dat er door sommige lieden (in mijn optiek) niet fatsoenlijk gereageerd kan worden.
RM-rf schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:02:
Ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat enkel opsomtopics bewust uit NSTM weggemoved werden naar de HK..
maar dat er verder nogal veel vrijheid was in NSTM topics over muziekgroepen te hebben, enkel dat deze soms na een tijdje, als er verder geen diepergaande reacties kwamen en enkel 'opsom-opmerkingen' of lollige replies (sommige Sjef hoelenpappers-topics hadden wel die neiging)...
Begrijp ik, de topicstart heeft voor mij geen andere boodschap dan een ter kennisgeving. Wellicht kan de topicstarter toevoegen wat zijn relatie met de band was, hoe het hem gevormd heeft, welke nummers hij goed vindt en dan met name het waarom (speciale herinneringen of technisch sterk). :)

Echter, gezien het eerder genoemde gedrag van mensen die zich niet in kunnen houden om geblaat te posten, wil ik een global of HK-moderator verzoeken het topic naar NSTM te verplaatsen. De topicstarter kan dan in de loop van de dag een discussie op gang zetten in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
Opi schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:14:
[...]

Begrijp ik, de topicstart heeft voor mij geen andere boodschap dan een ter kennisgeving. Wellicht kan de topicstarter toevoegen wat zijn relatie met de band was, hoe het hem gevormd heeft, welke nummers hij goed vindt en dan met name het waarom (speciale herinneringen of technisch sterk). :)

Echter, gezien het eerder genoemde gedrag van mensen die zich niet in kunnen houden om geblaat te posten, wil ik een global of HK-moderator verzoeken het topic naar NSTM te verplaatsen. De topicstarter kan dan in de loop van de dag een discussie op gang zetten in het topic.
dank voor de kans en hoop dat er wat moois uitkomt of wat meer kennis uit opgedaan kan worden.
heb mn OP hier en daar wat van meer info voorzien en mijn mening er wat meer op los gelaten.

dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Opi schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:14:
Lekkere insteek dan. Dit zou inhouden dat ik als moderator van een ander forum rekening moet houden met de infantiliteit van anderen in de HK. Als ik mij niet vergis is dit ook een van de redenen geweest van het sluiten van eerdere HK's. Ik zie nu in het topic dat er door sommige lieden (in mijn optiek) niet fatsoenlijk gereageerd kan worden.
Je komt niet vaak in de HK? Anders had je dit allemaal wel geweten.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gunner schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:01:
[...]
Dat het vaker gebeurt praat het goed? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

talin schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:57:
dank voor de kans en hoop dat er wat moois uitkomt of wat meer kennis uit opgedaan kan worden.
heb mn OP hier en daar wat van meer info voorzien en mijn mening er wat meer op los gelaten.

dank u
Jij ook bedankt voor het uitbreiden van je topicstart. :)
Gunner schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:01:
[...]
Dit is naar mijn idee een andere discussie. Misschien een idee om een nieuw topic over te openen. :)

Maar even kort mijn mening;
Ik kijk vaak genoeg in HK en weet zodoende ook dat er meer dan genoeg mensen zijn die wel ontopic kunnen reageren. Deze opmerking doet me vermoeden dat men het prima vindt dat elk topic dat in HK staat compleet vernaggeld wordt. Zou ik irl eens bij wat vrienden en kennissen moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Opi schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:08:
[...]
Ik kijk vaak genoeg in HK en weet zodoende ook dat er meer dan genoeg mensen zijn die wel ontopic kunnen reageren. Deze opmerking doet me vermoeden dat men het prima vindt dat elk topic dat in HK staat compleet vernaggeld wordt. Zou ik irl eens bij wat vrienden en kennissen moeten doen.
Maar daarom is er toch een [serieus] tag in de hk. Als die er staat moet je eerst even nadenken als je post. Als die er niet staat moet je altijd en heel erg snel gewoon het eerste wat in je opkomt posten.

* disjfa knuffelt opi

Disclamer
Dit is en zal altijd sarcasme blijven. Ik zeg dit alleen omdat ik me eraan erger en zoals je verder leest meer mensen zich aan ergeren. Ik zorg alleen dat stof gaat waaien.

[ Voor 13% gewijzigd door disjfa op 04-10-2006 16:18 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Pagina: 1