Waar vind ik snelle WERKENDE proxy servers(Nederlandse zijn het best denk), ik zoek dit nu al tijden heb me suf gegoogled, en kom op verschillende sites met proxy lijsten waar ze 99 van de 100 keer niet werken, en als ze werken is het zoooo langzaam. Ik gebruikte eerst chello proxy maar die is er niet meer. Kan iemand me er een aantal aanbevelen?
Wat voor onguur spul wil je doen?
Er is altijd nog Tor, da's een groot netwerk van proxies waardoor je verkeer gaat.
Er is altijd nog Tor, da's een groot netwerk van proxies waardoor je verkeer gaat.
Ip's graag?
Ik wil gewoon surven op sites die websense blokeert
En thuis voor andere dinge bijv rapidshare.
Ik wil gewoon surven op sites die websense blokeert
En thuis voor andere dinge bijv rapidshare.
Surfen op sites die websense blocked doe je maar thuis, websense is er juist voor om jou productief te houden
ook Het algemeen beleid #security
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Volgens mij is IE geen operating system, en open proxy's gaan we hier niet opnoemen, gebruik de proxy van je ISP, of zet er zelf een op.
En als je dingen wil doen die systeembeheer op dit moment niet toestaat, vraag ze toestemming, hier gaan we je in elk geval daar niet mee helpen.
En als je dingen wil doen die systeembeheer op dit moment niet toestaat, vraag ze toestemming, hier gaan we je in elk geval daar niet mee helpen.
[ Voor 35% gewijzigd door blaataaps op 04-10-2006 13:17 ]
Dit topic is gesloten.
![]()