Toon posts:

usb videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

Heeft iemand hier een idee of er videokaarten te krijgen zijn met een usb aansluiting??
Kan namelijk niet pci ed. gebruiken.
Dit om als tweede videokaart te gebruiken op een embedded pc.
Zoek namelijk een manier om een tweede composte uitgang te krijgen op deze pc die apart gekanteld kan worden, met pivot software.

Alvast bedankt voor de evt. reacties

Verwijderd

Heb je misschien zelf al rond gekeken?
Google is je beste vriend daarbij.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Sweex heeft wel wat, maar max 1024x768 afaik.
daarnaast is zoiets absurd traag, en of ze er met composite uitgang zijn is maar de vraag. VGA is er wel iig.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-02 18:07

BHQ

Sweex heeft inderdaad zo'n ding met 8MB eigen memory als ik me niet vergis. Of het lekker werkt is een tweede.

Verwijderd

tja usb is vergeleken met AGP 8X en PCI-E zo traag, en daarnaast is de vraag kleiner en de prijs dus hoger.

voor games zal dit geen oplossing zijn, gewoon desktoppen zou theoretisch wel kunnen, maar het si de vraag of ze bestaan

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

X.ExceL: ze bestaan wel, dat is het probleem niet.
Kijk maar eens hier: http://www.sweex.nl/produ...tie=3&item=49&artikel=460
Nadeel is gewoon dat ze traag zijn. Desktoppen kan idd in theorie nog. Denk dat filmpjes draaien zwaar wordt (ivm overlays enzo).
Games kan je al helemaal vergeten.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal,

Bedankt voor de reacties

had hier en daar wel iets gevonden ja maar ik wilde weten of iemand van jullie nog ervaring had met dit soort dingen.
Echt veel snelheid heb ik niet nodig omdat er alleen een gps programma draait ( specifiek voor scheepvaart http://www.tresco.be ).
Dit draait op een scherm dat is gekanteld, maar ik wil nog een uitgang hebben voor naar een tv netwerkje waarin het beeld niet is gekanteld. anders zie je op alle tv's het beeld gekanteld en dat is niet de bedoeling.

Is dat ook mogelijk met dit sweex modelletje??
Pagina: 1