Toon posts:

Wat betekent UserId Cookie Key bij smartvideochannel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een service van smartvideochannel(.com) aan de praat te krijgen. Gaat voor het grootste gedeelte prima, ze bieden ook de mogelijkheid om de site via een CNAME DNS-entry onder een eigen subdomein te laten draaien. Je stelt dan via je DNS-records in dat je eigen subdomein (zeg video.site.nl) naar hun servers verwijzen. So far so good, werkt allemaal prima. Punt is dat ze ook de functionaliteit bieden dat je gebruikmaakt van de login van je eigen (hoofd)site om in te loggen op hun site. Daarvoor moet je naast je Login Url, Signup Url, Logout Url, ook je "UserId Cookie Key" invoeren. En laat ik nou geen idee hebben wat ze daarmee bedoelen. Natuurlijk heb ik ze daar al over gemaild en hun help-sectie geraadpleegd, maar zonder resultaat, dus aan jullie de vraag: zegt het begrip "UserId Cookie Key" jullie iets en zo ja, in welke richting moet ik de waarde zoeken? Ik gebruik het loginsysteem van phpBB, wellicht dat dat nuttige info is.

Ik heb hier op GoT gezocht op "smartvideochannel" en de term UserId Cookie Key, maar vond niet iets dat hetzelfde probleem dekte.