Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[pw/shopsurvey] cd-romland biedt geen bestelmogelijkheid

Pagina: 1
Acties:

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hey,

Het is me opgevallen dat cd-romland (http://tweakers.net/shopsurvey/127), producten in de pricewatch heeft staan en in de shopsurvey opgenomen is, terwijl de website geen enkele mogelijkheid tot bestellen biedt. Er kunnen alleen producten gereserveerd worden. Ik dacht dat de policy was dat dergelijke bedrijven uberhaupt niet opgenomen zouden worden? Ik vind het persoonlijk dan ook nog vreemder dat er gesponsorde links instaan en dat de betreffende shop dus een abonnement heeft als ik het goedzie.

Ik geloof niet dat dit in het belang is van de pricewatch cq de pw-bezoeker; wellicht kan er eens iemand naar kijken?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk dat reserveren bijna hetzelfde als bestellen is in dit geval. Je reserveert een product en als hij daar is mag je hem ophalen. En hoezo is dit niet in belang van iemand die shopt in de PW? Mensen willen goedkope spullen, dat ze daar voor moeten reizen is hun probleem ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• MadMurdock
  • Niet online
Ik mag aannemen dat de pricewatch een verzameling van internetshops is; anders kan ik de computerwinkel bij mij op de hoek ook net zo goed toevoegen, maar dat lijkt me niet in het belang van iedereen die hier verder dan 10km vandaan woont. En een internetshop is wel een winkel met meer dan een online-prijslijst.

Overigens staat in de PW-faq ook (in mijn ogen correct..):
In principe staat de Tweakers.net-database open voor elke shop die aan de volgende voorwaarden voldoet:

* Een duidelijke online prijslijst en online bestelmogelijkheid
* ...

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De Pricewatch is een verzameling van shops, niet uitsluitend internet shops waar een bestel mogelijkheid aanwezig is. Ook shops op de hoek met een online prijslijst zijn welkom. :)

De PW-faq zijn dan ook achterhaald en aan een update toe.

• MadMurdock
  • Niet online
Hmm.. vreemd.

Het zal wellicht opbrengstentechnisch interessanter zijn, maar als ik een product zoek in de PW, dan wil ik niet eerst dat product opzoeken bij de betreffende leverancier, proberen te bestellen en vervolgens tot de ontdekking komen dat dat niet eens kan. Wat mij betreft dus een slecht (nieuw?) beleid.

Kan ik er overigens wel vanuit gaan dat alle shops waar je niet kunt bestellen geen waarde hebben staan in de kolom 'porto'?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

MadMurdock schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:22:
[...]
Kan ik er overigens wel vanuit gaan dat alle shops waar je niet kunt bestellen geen waarde hebben staan in de kolom 'porto'?
Nee, aangezien een aantal shops geen verzendkosten rekenen.

• MadMurdock
  • Niet online
Longbeard schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:57:
[...]

Nee, aangezien een aantal shops geen verzendkosten rekenen.
Ok. M'n punt is verder wel duidelijk denk ik. Zie maar of je er iets mee doet.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Misschien is het inderdaad interresant om de weergave van shops waar je niet online kan bestellen visueel aan te duiden, of andersom natuurlijk :) . Zo kan het beleid op zich gehandhaafd worden, maar kom je als gebruiker niet bedrogen uit..

DM!

Pagina: 1