Geen toegang tot systeem Router LinkSys WRT54GC

Pagina: 1
Acties:
  • 7.504 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• iaw
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-07-2025
Ik wil de settings van mijn LinkSys WRT54GC veranderen. Volgens de handleiding kan ik op de WRT54GC inloggen met <blanco gebruikersnaam> en <admin> als wachtwoord. Ik krijg steeds foutmelding dat mijn wachtwoord niet juist was en kreeg geen toegang tot mijn router.

Zelfs router na een paar keer resetten kreeg ik nog steeds geen toegang. Weet iemand een oplossing?

Heel veel dank,
_/-\o_ ...iaw

LinkSys WRT54GC [192.168.1.1] / MS Windows XP Pro

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-03 10:13
heb je em wel gereset?
weet je zeker dat je op je eigen linksys zit? voor het zelfde geldt dat de buren er ook een hebben (wireless en zo)

PSN: djmurcielago

• iaw
Ik heb de reset knop voor circa 10 seconden ingedruk gehouden. Nog steeds geen toegang of foutmelding wachtwoord onjuist.

Mijn computer is rechtstreeks verbonden met de router middels een utp kabel en de wifi van mijn computer was uitgezet.

Groetjes,
:'( ...iaw

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-02 10:08
Met het resetten van een router verander je het password toch niet :?

edit: probeer eens admin als username en als password.

[ Voor 29% gewijzigd door Resistance_NL op 04-10-2006 10:04 ]

• iaw
Volgens de handleiding van LinkSys zijn alle instellingen, inclusief het system password, van de router na resetten op factory defaults gezet. De standaard instelling voor systeem gebruiker is <blanco> en <admin> voor het wachtwoord.

Ik heb ook geprobeerd met <admin> als username en als <admin> password. Helaas zonder succes! :'(

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
volgens mij moet dit zijn
user: WRT54GC
admin: admin

not sure though..

• serayo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[leeg]

[ Voor 97% gewijzigd door serayo op 01-07-2018 22:02 ]

• iaw
benedictuz schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:57:
volgens mij moet dit zijn
user: WRT54GC
admin: admin

not sure though..
Ik heb geprobeerd, helaas ook niet!

Dank voor je reactie,
iaw

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 02:07
Ik heb dezelfde router, maar het wachtwoord al veranderd. Was het niet zo dat je ww "Admin" is, met een hoofdletter dus?

• iaw
The_MAN schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:40:
Ik heb dezelfde router, maar het wachtwoord al veranderd. Was het niet zo dat je ww "Admin" is, met een hoofdletter dus?
Ook geprobeerd.... Helaas :'(

• iaw
Shark16 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:18:
[...]

Met een harde reset zet je alles terug, dus ook het wachtwoord waarmee je toegang krijgt tot de instellingen van je router. (heb het een week terug nog gedaan... :9)
Ik heb de reset knop voor circa 10 seconden ingedruk gehouden. Nog steeds geen toegang of foutmelding wachtwoord onjuist. :'(

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-02 20:06
Meestal van die routers zijn die wachtwoorden
(default dan he)

admin
1234

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-03 10:13
bij mijn linksys wrt54g was er standaard geen username, en alleen een password: admin

PSN: djmurcielago

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Je moet de reset knop van de linksys langer ingedrukt houden. Ik heb he bij mijn linksys router ook gehad.

Hou hem bijna 30 sec ingedrukt. Dan zie je op een gegeven moment de ledjes op de voorkant andere gaan knipperen.

Dan zit je weer op factory defaults en dan moet je de username leeg laten en het wachtwoord is dan 'admin' (let op de kleine letters)

• iaw
Ik heb de reset knop circa 1 minuut ingedrukt gehouden maar de ledjes gingen niet anders knipperen. Misschien is de reset knop stuk. Ik heb alleen één schroefje gevonden maar Ik krijg de router niet open.

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-01 15:23
Bel link-sys es? Moeten toch wel IETS voor je kunnen betekenen....

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
Uit de Handleiding:
To start over, I need to set the Router to factory default.
Hold the Reset button for 8 seconds and then release it. This will return the password, forwarding, and other
settings on the Router to the factory default settings. In other words, the Router will revert to its original
factory configuration.

ook uit de handleiding:
Enter the password, if asked. (The default password is admin.)

• iaw
Een week geleden een email gestuurd naar LinkSys. Helaas tot nu toe geen reactie.

• Ikkeson
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-02-2025
Heb je al eens geprobeerd om de router met de kabel aan te sluiten op de pc, dus geen wireless connectie?? Bij mij was het originele paswoord admin, had het toen gewijzigd en ook de router buitenspel gezet, maar na reset waren alle wijzigen weg en was het paswoord terug admin.

Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 02:07
Topic is een jaar oud, neem aan dat hij er al uit is!
Pagina: 1