Hier is het screenshot van de mod. En hier de post waaruit de meeste info haal, nummer 7 van die pagina.
lower resistance = higher vdimm begreep ik verder nog.
20.000 ohm = stock of minder (dat is me niet duidelijk, waarschijnlijk minder dus)
10.000ohm = <0,1v extra
dus 8000ohm = max ~2,2v nogiets? (ipv 2,1v wat max in de BIOS is)
Iemand die me ook maar iets meer kan vertellen of tips heeft voor als ik dit ga uitvoeren, want dit is toch even wat nieuws (gisteravond al 3 uur bezig geweest met kleurcodes van weerstandjes uitzoeken... ledjes was toch wat makkelijker)
En ik heb dus GEEN multimeter en heb boeit me ook niet dat ik niet precies weet hoeveel mijn geheugen krijgt. Iemand kan me toch vast wel vertellen hoeveel volt ik dan ongeveer krijg?
Het enige doel is een vdimm van tussen de 2,2 en 2,3v krijgen.
lower resistance = higher vdimm begreep ik verder nog.
20.000 ohm = stock of minder (dat is me niet duidelijk, waarschijnlijk minder dus)
10.000ohm = <0,1v extra
dus 8000ohm = max ~2,2v nogiets? (ipv 2,1v wat max in de BIOS is)
Iemand die me ook maar iets meer kan vertellen of tips heeft voor als ik dit ga uitvoeren, want dit is toch even wat nieuws (gisteravond al 3 uur bezig geweest met kleurcodes van weerstandjes uitzoeken... ledjes was toch wat makkelijker)
En ik heb dus GEEN multimeter en heb boeit me ook niet dat ik niet precies weet hoeveel mijn geheugen krijgt. Iemand kan me toch vast wel vertellen hoeveel volt ik dan ongeveer krijg?
Het enige doel is een vdimm van tussen de 2,2 en 2,3v krijgen.
[ Voor 39% gewijzigd door Cio op 04-10-2006 00:04 . Reden: edit: "mob" moet dus "mod" zijn he.. + nog wat extra info ]
Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!