Ik moet een manier vinden om een tijdstip van 5 minuten geleden te kiezen, echter ik moet de waarde in een bepaald formaat hebben.
Het formaat wat ik moet hebben moet zijn: Ymd-Hi
Ik had daarvoor het volgende bedacht:
Echter als ik deze code gebruik en het is tussen 0.00 en 0.04uur dan krijg ik de volgende error:
Warning: date(): Windows does not support dates prior to midnight (00:00:00), January 1, 1970
Ook heb ik dit geprobeert:
Maar ook hier helaas dezelfde error.
Tijden vanaf 0.04 uur werkt de code wel goed.
Deze code heb ik nodig om stats te genereren, dezelfde code alleen dan met 1 dag, 1 maand en 1 jaar werkt wel. Alleen als ik dus 5 minuten probeer gaat het mis.
Stel het is 4 oktober 0.03uur, als ik minus 5 minuten doe moet ik retour krijgen: 20060103-2358
Hoe doe ik dit zonder dat ik die foutmelding krijg?
Het formaat wat ik moet hebben moet zijn: Ymd-Hi
Ik had daarvoor het volgende bedacht:
PHP:
1
2
| $fromtonow = date("Ymd-Hi"); // actuele tijd $min = date("Ymd-Hi", strtotime("-5 min ".$fromtonow )); |
Echter als ik deze code gebruik en het is tussen 0.00 en 0.04uur dan krijg ik de volgende error:
Warning: date(): Windows does not support dates prior to midnight (00:00:00), January 1, 1970
Ook heb ik dit geprobeert:
PHP:
1
2
| $tijd = date("Hi"); $min = date("Hi", strtotime("-5 min ".$tijd)); |
Maar ook hier helaas dezelfde error.
Tijden vanaf 0.04 uur werkt de code wel goed.
Deze code heb ik nodig om stats te genereren, dezelfde code alleen dan met 1 dag, 1 maand en 1 jaar werkt wel. Alleen als ik dus 5 minuten probeer gaat het mis.
Stel het is 4 oktober 0.03uur, als ik minus 5 minuten doe moet ik retour krijgen: 20060103-2358
Hoe doe ik dit zonder dat ik die foutmelding krijg?