controleer ff alle aansluitingen
je weet maar nooit
je weet maar nooit
Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum
Ja dat bedacht ik me ook al maar die PC staat helemaal ingebouwd en ik heb effe geen zin om hem eruit te slopen dus ik hoop dat het iets software achtigs is. 
Zal wel niet
<toevoeging>
Die shit is allemaal nog geen 2 maanden oud, dus het zal wel meevallen toch? AL Is dat moederbord Echt kut volgens mij...(zie specs)
</toevoeging>
Zal wel niet
<toevoeging>
Die shit is allemaal nog geen 2 maanden oud, dus het zal wel meevallen toch? AL Is dat moederbord Echt kut volgens mij...(zie specs)
</toevoeging>
Ik kan je alleen een format aanbevelen.
Er zijn af en toe van die van die vage probs waarvan een format de enige remedie is.
Er zijn af en toe van die van die vage probs waarvan een format de enige remedie is.
hij zei dat het in de bios ook niet werd gedetecteerd, dus een format helpt niks
Heb je mischien de laatste VIA drivers in Win2k geistalleerd. Toen waren ook opeen me CDROMS verdwenen.
Of mischien ff in je bios de instellingen ff goed zetten.
Of mischien ff in je bios de instellingen ff goed zetten.
Nuff Said
Verwijderd
Hij heeft toch een BIOSTAR modderbord !! 
Check die maar eens even want die krijg je gratis bij een pakje zeep
Ja, ik zit inderdaad nog er over te denken om binnen niet al te lange tijd misschien maar een nieuwe moederplank te kopen. Maar die PC heb ik gewonnen, dus vandaar....Op dinsdag 30 januari 2001 20:03 schreef (roh)violator het volgende:
Hij heeft toch een BIOSTAR modderbord !!
<edit>
Iemand nog suggesties voor eengoed & goedkoop (+/- 200, of zit ik dan echt pathetisch laag
</edit>
En het heeft wel gewoon een VIA chipset hoor, dus VIA 4.25a was al geïnstalleerd...
Nu doet alles het weer naar behoren zonder ook maar iets te hebben gewijzigd...vaag
Verwijderd
Ehm... in veel Biossen worden de CDROM spelers niet gezien. Kijk eens in je apparaatbeheer als je IDE controlers er wel goed in staan....
start eens op met een win98 bootdisk met de cdrom drivers erop...
start eens op met een win98 bootdisk met de cdrom drivers erop...
Pagina: 1