[Game PC] Tom

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 13:47
Hey mensen,

door omstandigheden (processor willen upgraden en erachter komen dat je toch socket 754 nog heb) heb ik besloten om een compleet nieuwe PC te nemen.. oude gaat in de verkoop..

dit heb ik momenteel samengesteld.. een budget heb ik niet precies vastgesteld, omdat ik de waarde van mijn oude pc niet weet. ga er op dit moment maar vanuit dat het maximaal 1500 euro mag kosten.

Tagan 580 Watt voeding (easycon serie) ??
Intel C2D E6600 2,40GHz 1066fsb 2x4MB Box S775 (3jr) € 318.50
moederbord momenteel nog onbekend € XXXX
Asus Extreme N7900GT/*TOP/2DHT 256mb PCI-E (2jr) € 299.95
Maxtor 320GB SATA2 7200rpm 16mb p/n 6V320F0 (2jr) € 91.50
Maxtor 320GB SATA2 7200rpm 16mb p/n 6V320F0 (2jr) € 91.50
1GB Kingston DDR2-800 p/n KVR800D2N5/1G (10jr) € 187.50
1GB Kingston DDR2-800 p/n KVR800D2N5/1G (10jr) € 187.50
DVD brander NEC AD-7173 *LabelFlash* ZWART (2jr) € 35.95
DVD-Rom LG 16x52 speed ZWART bulk (1jr) € 21.50
Geluidskaart Terratec Aureon 5.1 PCI retail (1jr) € 19.00

nu mis ik nog een aantal dingen: geluidskaart en de Case.

over het laatste zit ik in dubio. ik heb momenteel een Antec Plusview 1080AMG. (plaatje)

de eisen aan een case: deurtje, het liefst verwijderbaar mobo-tray (niet vereist, wel wenselijk dus), een premod case met een ruitje in zijkant, en minimaal een midi-case.. moet iig ruimte genoeg hebben voor mn spullen. geluidskaart weet ik niet of ik die nodig heb.. momenteel heb ik een creative 5.1 platinum digital erin zitten.. wie heeft dus tips voor deze 2 dingen..? verder mag je ook tips geven op dingen die je ziet die ik opgesomd heb.. ben nooit te oud om te leren :+

daarnaast dus de vraag, wat mijn oude computer waard is:

Amd 64 3000+ socket 754 met Zalman CNPS9500 LED
Tagan Easycon 530 Watt voeding
MSI K8Tneo FISR 2
2x 1 GB ddr 400 Ram
2x 250 GB 16 MB van maxtor
Asus 6800 XT 128 MB
Creative 5.1 platinum digital
Antec Plusview 1080 AMG met kleine modjes (andere voetjes, CCFL's, glowwire)
Dvd lezer van Nec ofzo 16/48x
dvd brander van Nec 3520A

wat kan ik hier ongeveer voor vragen?

/edit voeding toegevoegd aan huidig systeem

[ Voor 6% gewijzigd door BootVluchteling op 04-10-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er is een hardware taxatie topic. Dus ik zou daar eens vragen wat je oude pc waard is. Verder zou ik voor een C2D gaan. Een E6600 zit er vast wel in met zon budget en maakt gehakt van je AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een C2D heb je veel betere prestaties voor dezelfde prijs....

(moet sneller worden... ^^^ with him dus... )

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
daarnaast dus de vraag, wat mijn oude computer waard is:

Amd 64 3000+ socket 754 met Zalman CNPS9500 LED
MSI K8Tneo FISR 2
2x 1 GB ddr 400 Ram
2x 250 GB 16 MB van maxtor
Asus 6800 XT 128 MB
Creative 5.1 platinum digital
Antec Plusview 1080 AMG met kleine modjes (andere voetjes, CCFL's, glowwire)
Dvd lezer van Nec ofzo 16/48x
dvd brander van Nec 3520A

wat kan ik hier ongeveer voor vragen?
Hardware Taxaties Deel 15 ;) Maar je zou bijvoorbeeld de onderdelen los kunnen verkopen, en die harde schijven meenemen in je nieuwe pc :*)

Ik zou een e6600 nemen, net iets goedkoper, maar wel een stukje beter. Dat met een asus p5b moederbord. Verder lijkt 580 Watt me ook wat overdreven. En de 7950GT komt ook al bijna uit. Voor die harde schijven kan je volgens mij beter 2x een seagate barracuda 7200.10 320 GB kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Voor taxaties van hardware hebben we een speciaal taxatietopic ;)

Verder gaaf systeem, maar persoonlijk zou ik overwegen om die X2 5000+ wat lager te kiezen en een X2 4600+ EE te nemen. Scheelt nogal in de energierekening en heeft minder koeling nodig, dus minder lawaai.

Ik heb zelf de M2N-E ook, en ik kreeg Windows XP niet werkend zonder RAID te gebruiken.
Ik weet niet hoe dit bij anderen gaat, maar ik kreeg het niet voor elkaar.
Misschien waard om een ander bord te overwegen, tenzij je sowieso RAID gaat draaien.

Qua geluid zou ik gaan kijken naar een kaartje van TerraTec of Hercules. Die hebben hele mooie goede kaartjes. Vaak beter als Creative.

Op het gebied van cases zou je voor de Antec P180 kunnen gaan. hele mooie kast, met deurtje. Superstrak design en standaard voorzien van een aantal 120mm fans bij de CPU zodat de boel goed gekoeld word bij lage lawaai nivo's

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
trouwens: die pc moet toch wel 300 euro kunnen opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 14:02
Mwah ik twijfel zelf ook nog tussen een c2d en een x2. Ik neig naar de x2 niet vanwege de core, maar vanwege het moederbord. De nForce590 moederborden hebben toch een streep voor op de 975X en P965 moederborden.
Als het je niet om het moederbord gaat dan zou ik gewoon een c2d nemen.
Ik zou als ik jou was nog even wachten. Met anderhalve maand is de g80 er en zijn de geheugenprijzen als het goed is weer iets gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
die intel processor, ik heb nooit intel gehad, aangezien AMD beter voor games was..

is er ook een Nvidia Nforce chipset beschikbaar voor intel platform, of raden jullie intel's eigen platform aan..?

dat geheugen kan wel gewoon op beide moederborden.. ?

/edit @ hierboven, ik koop pas nieuwe pc als de oude is verkocht.. het liefst als compleet pakket. werkt wat prettiger..

[ Voor 19% gewijzigd door BootVluchteling op 03-10-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

hoewel de Nforce ook erg goede chipsets zijn zijn de Intel chips naar mijn mening beter omdat ze niet actief gekoeld hoeven te worden (weet niet hoe het met de nieuwste Nforce chips zit) verder zijn het echt stabiele snelle chipsets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
GoldenSample schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 20:32:
hoewel de Nforce ook erg goede chipsets zijn zijn de Intel chips naar mijn mening beter omdat ze niet actief gekoeld hoeven te worden (weet niet hoe het met de nieuwste Nforce chips zit) verder zijn het echt stabiele snelle chipsets
op het moederbord dat in mijn eerste versie staat, zit een passief gekoelde chipset.. voordeel van AMD daarvan, is dat de northbridge in de processor zit (toch?)

ik ga vandaag even verder kijken wat ik wil. over die G80 chipset voor videokaart zit ik inderdaad ff te kijken hoe of wat ik dat gaat doen. zal het verschil nihil zijn, of toch aanzienlijk? (€100+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
de G80 is dx10 geschikt, daarop zit iedereen nogal graag te wachten als ik op GoT rondkijk

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Murcielago schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:34:
de G80 is dx10 geschikt, daarop zit iedereen nogal graag te wachten als ik op GoT rondkijk
raad je die G80 core voor mijn systeem ook aan..? en is die kaart een beetje betaalbaar.? niet te gek ver over de €300,-?

/edit

offtopic:
voor mensen met interesse, Marktplaats advertentie

/edit 2

nog even een quote van mezelf
de eisen aan een case: deurtje, het liefst verwijderbaar mobo-tray (niet vereist, wel wenselijk dus), een premod case met een ruitje in zijkant, en minimaal een midi-case.. moet iig ruimte genoeg hebben voor mn spullen.
iemand tips..? xaser kasten zijn wel mooi, maar komen zoveel voor op lan-parties... ik wil een beetje een byzondere kast, hoge kwaliteit is ook belangrijk. prijs mag max 200 euro zijn excl voeding. hoger zeker niet, want dat is eigenlijk van de gekke..

[ Voor 64% gewijzigd door BootVluchteling op 04-10-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 15:41
Redelijk leuk pc-tje, maar ik zou echt voor Core2Duo gaan, die 6600 komt zeer positief uit alle tests, en het scheelt ook nog eens een paar tientjes. Verder zie ik dat je meer dan 350 euro uitgeeft aan geheugen (!). Ten eerste kun je je afvragen of je wel 800mhz geheugen nodig hebt. Ik weet niet zoveel van AMD-systemen, dus misschien biedt het wel grote voordelen, maar in een C2D-systeem is dit geheugen alleen bij overklokken handig. Daarnaast wordt het verwacht dat de prijzen na de kerst weer gaan dalen (ze zijn nu ongekend hoog), dus als je nog een paar maanden wacht scheelt het je waarschijnlijk geld. Zo kun je natuurlijk altijd wel blijven wachten, maar ik stel je iig even op de hoogte.

Zelf wil ik binnenkort ook een nieuw systeem, maar ik wacht vooral op Windows Vista. In de eerste maanden zal dat besturingssysteem nog niet optimaal werken waarschijnlijk, dat is een nadeel, maar een OEM-licentie is toch al gauw de helft goedkoper dan later aanschaffen. Puur vanwege het geld wacht ik dus nog even.

De G80 van nVidia (DirectX10) is nog niet uit, en komt volgens de laatste berichten in november. Er komen twee varianten, de 8800GT en de 8800GTX. De prijzen kan ik me niet meer exact herinneren. Wel redelijk duur geloof ik, net als andere gloednieuwe topkaarten. Een DX10 videokaart is echter in 2006/2007 waarschijnlijk nog absoluut niet noodzakelijk, je bent dan hooguit wat beter op de toekomst voorbereid. Je zou dus ook eerst een betaalbare (mid-range) videokaart kunnen kiezen, en dan over een jaartje overstappen op DX10, wanneer misschien de tweede lichting dx10-kaarten al uit is. De prijs-prestatieverhouding zal dan waarschijnlijk beter zijn dan wanneer de G80 net uit is.

Slechts een paar dingen om over na te denken, ik zeg ook maar wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
geert1 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:28:
Redelijk leuk pc-tje, maar ik zou echt voor Core2Duo gaan, die 6600 komt zeer positief uit alle tests, en het scheelt ook nog eens een paar tientjes. Verder zie ik dat je meer dan 350 euro uitgeeft aan geheugen (!). Ten eerste kun je je afvragen of je wel 800mhz geheugen nodig hebt. Ik weet niet zoveel van AMD-systemen, dus misschien biedt het wel grote voordelen, maar in een C2D-systeem is dit geheugen alleen bij overklokken handig. Daarnaast wordt het verwacht dat de prijzen na de kerst weer gaan dalen (ze zijn nu ongekend hoog), dus als je nog een paar maanden wacht scheelt het je waarschijnlijk geld. Zo kun je natuurlijk altijd wel blijven wachten, maar ik stel je iig even op de hoogte.

Zelf wil ik binnenkort ook een nieuw systeem, maar ik wacht vooral op Windows Vista. In de eerste maanden zal dat besturingssysteem nog niet optimaal werken waarschijnlijk, dat is een nadeel, maar een OEM-licentie is toch al gauw de helft goedkoper dan later aanschaffen. Puur vanwege het geld wacht ik dus nog even.

De G80 van nVidia (DirectX10) is nog niet uit, en komt volgens de laatste berichten in november. Er komen twee varianten, de 8800GT en de 8800GTX. De prijzen kan ik me niet meer exact herinneren. Wel redelijk duur geloof ik, net als andere gloednieuwe topkaarten. Een DX10 videokaart is echter in 2006/2007 waarschijnlijk nog absoluut niet noodzakelijk, je bent dan hooguit wat beter op de toekomst voorbereid. Je zou dus ook eerst een betaalbare (mid-range) videokaart kunnen kiezen, en dan over een jaartje overstappen op DX10, wanneer misschien de tweede lichting dx10-kaarten al uit is. De prijs-prestatieverhouding zal dan waarschijnlijk beter zijn dan wanneer de G80 net uit is.

Slechts een paar dingen om over na te denken, ik zeg ook maar wat :)
bedankt voor je 2 cents, ik ben vergeten aan te passen wat ik dan voor moederbord neem bij mijn C2D.. ik ben overstag gegaan, gezien de positieve vermeldingen hierover.

welk moederbord raden jullie aan..? ik heb er al 1 voorbij zien komen, maar wil graag meer dingen.. zal gelijk even kijken wat ze bij yorcom (waar ik alles waarschijnlijk ga kopen) kost..

betreft mijn videokaart.. ik ga hier nog ff stevig over nadenken.. als die kaarten weer 400+ euro kosten, koop ik lekker degene die nu in het lijstje staat..moet wel beetje normaal blijven..

moederbord suggestie: Asus P5LD2 SE/C, DDR2, PCI-E, Soc775 C2D (2jr) ?

dat geheugen dat ik nu in het lijstje heb staan, past dat ook op dit moederbord, of is het weer niet compatibel..?

[ Voor 3% gewijzigd door BootVluchteling op 04-10-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
offtopic:
ik heb even de startpost bijgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
BootVluchteling schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:36:
offtopic:
ik heb even de startpost bijgewerkt
Is dat offtopic tegenwoordig :>

Maar waarom hoor ik hier niet meer mensen over de 7950GT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
hello_moto schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:03:
[...]

Is dat offtopic tegenwoordig :>

Maar waarom hoor ik hier niet meer mensen over de 7950GT?
wat bedoel je precies..? dat het een slechte kaart is oid..? wat is jouw mening erover..? ik weet dat de G80 met directX 10 eraan komt.. maar of die kaart beetje binnen het budget van €300,- valt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hello_moto schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:43:
trouwens: die pc moet toch wel 300 euro kunnen opbrengen.
ik denk toch wel eerder iets van 500 euro, maar inderdaad kan je beter het even posten in het hardware taxatie topic zie hier : Hardware Taxaties - Deel 31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
BootVluchteling schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:04:
[...]

wat bedoel je precies..? dat het een slechte kaart is oid..? wat is jouw mening erover..? ik weet dat de G80 met directX 10 eraan komt.. maar of die kaart beetje binnen het budget van €300,- valt..?
Hij staat als pre-order bij azerty voor 274 euro. Maar ik denk eerlijk gezegd dat dat ook nog wel eventjes duurt. Maar ik zou geen TOP nemen, een aardig stukje duurder, maar niet eens zoveel beter. Je kan dat geld beter aan een goed doel geven :> >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
BootVluchteling schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:04:
[...]

Een mening over een kaart? Je moet geen meningen hebben, je moet koude keiharde cijfers hebben. Oftewel benchmarks :) Wat er in de toekomst gaat komen en hoe duur het wordt en hoe het gaat presteren is vooralsnog een beetje koffiedik kijken. Wat wel zeker is dat er DX10 kaarten aan komen. Maar of het nuttig is om daar op te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Ik denk dat je beter deze videokaart kan nemen:

MSI GeForce 7900 GTO 512MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI) NX7900GTO-T2D512E

Core speed is net als de 7900 GTX versie.
En de mem is iets lager, maar met een kleine overklok makkelijk te halen.
Plus deze heeft 512mb, altijd handig _/-\o_

Edit: Prijs = 231 euro
Ik weet dat Mb's niet alles zijn, maar aangezien de core zo snel draait als de GTX versie(die behoorlijk awt duurder is) en de mem bijna(scheelt niet veel), heb je (met een beetje overklokken) een GTX voor 231 euro.

offtopic:
ik verwacht hem trouwens volgende week

[ Voor 35% gewijzigd door Perzikvrucht op 04-10-2006 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 21:05:
[...]

ik denk toch wel eerder iets van 500 euro, maar inderdaad kan je beter het even posten in het hardware taxatie topic zie hier : Hardware Taxaties - Deel 31
bedankt voor de tip.. er is inmiddels een bod gedaan van 375... ik wacht op meer. het staat al in het taxatietopic.. alleen nog geen reacties erop :(
matsume schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:14:
Ik denk dat je beter deze videokaart kan nemen:

MSI GeForce 7900 GTO 512MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI) NX7900GTO-T2D512E

Core speed is net als de 7900 GTX versie.
En de mem is iets lager, maar met een kleine overklok makkelijk te halen.
Plus deze heeft 512mb, altijd handig _/-\o_
heb je een prijs..? en hopelijk weet je dat dat MB's voornamelijk marketingtechnisch boeiend zijn, verder wat minder..?
hello_moto schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:09:
[...]

Hij staat als pre-order bij azerty voor 274 euro. Maar ik denk eerlijk gezegd dat dat ook nog wel eventjes duurt. Maar ik zou geen TOP nemen, een aardig stukje duurder, maar niet eens zoveel beter. Je kan dat geld beter aan een goed doel geven :> >:)
ik heb eigenlijk besloten om niet op die G80 core te wachten.. als het noodzakelijk word, koop ik em wel een x..

heeft iemand al suggesties over moederbord en kast..? zie topicstart..

[ Voor 58% gewijzigd door BootVluchteling op 04-10-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Asus P5B (non deluxe/V) als je wil OCén tot boven de 333FSB, anders kan je voor Asrock of MSI gaan, die laatste zitten onder de 100 euro.

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Cio schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 00:18:
Asus P5B (non deluxe/V) als je wil OCén tot boven de 333FSB, anders kan je voor Asrock of MSI gaan, die laatste zitten onder de 100 euro.
ik ben in OC-en geen ster.. tenzij het erg makkelijk is, doe ik het niet.. zit trouwens ook te denken aan een mooie zalman cooler... heb al een hele tijd MSI borden gehad (allemaal rode expres) voor mn lampjes ed. aangezien er nu een nieuwe kast komt...

maar heeft niemand een idee voor een mooie kast met pre-mod window..? heb al even gekeken op thermaltake enzo.. shark is wel mooi, maar heeft een vriend van me al.. die xaser serie heeft iedereen al, dus ik kijk nog verder.. suggesties zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

PC5300 mem + die MSI is het beste voor een simpele OC (van 266fsb/PC4300 naar 333fsb/PC5300) dat moet te doen zijn door simpelweg de mem timings voor PC5300 in te voeren, snelheid op PC4300 te zetten en FSB naar 333 aan te passen. Das 3GHz bij een E6600 en dus goed haalbaar, prolly zonder vcore verhoging.

Kast.. tsja. Ik hou niet van windows, CCFL's a.k.a. kermis effect, dus geen nuttige kennis hier, sorry.

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Cio schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:21:
PC5300 mem + die MSI is het beste voor een simpele OC (van 266fsb/PC4300 naar 333fsb/PC5300) dat moet te doen zijn door simpelweg de mem timings voor PC5300 in te voeren, snelheid op PC4300 te zetten en FSB naar 333 aan te passen. Das 3GHz bij een E6600 en dus goed haalbaar, prolly zonder vcore verhoging.

Kast.. tsja. Ik hou niet van windows, CCFL's a.k.a. kermis effect, dus geen nuttige kennis hier, sorry.
ik denk dat ik mn pc maar lekker standaard laat.. vind het beetje link worden... moet gewoon een goed bordje hebben, dat lekker is voor gaming.. begrijp ik het goed dat ik ook mn geheugen aan moet passen of..?

vroeger was ik wel goed op de hoogte met geheugen enzo.. nu ben ik de weg beetje kwijt.. is het beide DDR2 of is het toch anders..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.alternate.nl/pix/prodpic/450x450/t/tqxg04.jpg

http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=TQXG04

al zeg ik het zelf. ga ik voor mijn nieuwe pc kopen, superwijs etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:28
AeroEngine II AeroEngine Jr X-Plorer BackDraft

Puur naar uiterlijk gekeken vette kasten... Die AeroEngines hebben helaas geen uitneembaar MoBotray, van die andere weet ik het zo niet. Ikzelf heb voor de AeroEngine Jr gekozen :P

Edit: foutje in URL.

[ Voor 7% gewijzigd door Dekar op 08-10-2006 11:26 ]

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
jongens, bedankt voor de tips.. ik ga zelf ook nog even op onderzoek uit.. niet om jullie af te kraken, maar de merken zijn wel wat minder bekend.. die aero is verder wel erg mooi.. moet dan ook nog ff reviews nalezen..

iig thumbs up. _/-\o_

ik ga nog ff de website van thermaltake nakijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 20:49

Thandor

SilverStreak

Wat betreft het taxeren van de PC: Zie Hardware Taxaties - Deel 31 :)
Verder gaat dit topic op slot. Het voldoet namelijk niet aan Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?. Ik mis de eigen onderbouwing en ik zie geen reden waarom je twijfelt. Wat betreft die case en geluidskaart: Daar zijn reviews, benchmarks en ervaringen over te vinden ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.