Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

W810I FLASHEN/DEBRANDEN?!

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

sinds enkele weken ben ik in het bezit van een sony ericsson w810i met een orange abbonement, ik lees nu op internet dat ik deze kan debraden en flashen met davinci firmware. Ik heb al wat rondgelezen en ik denk dat ik de gok ga wagen. Maar om de firmware van davinci op mijn telefoon te kunnen flashen heb ik bij hun een account nodig met een credit. Deze kan ik enkel kopen met een creditcard of paypal, beide kan ik niet gebruiken omdat het niet gaat met mijn bankpas.

Wie heeft zo een username en pass even voor mij voor het flashen?

Wie kan mij uitleggen wat ik eraan heb aan het flashen precies?

mvg

(alle info e.d is welkom aub geen geblaat over zoek via google blabla, ik heb er al 3 midagen aan besteed en ik wil voordat ik het doe ook zeker weten dat het goed verloopt!)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Orange stelt het niet opprijs dat je de telefoon gaat de-branden. Het is dan ook volgens de wet verboden om die software eraf te halen en of te weizigen. Om die zelfde reden kunnen we je er bij tweakers niet mee helpen.

Meer info kan je in de faq vinden :)

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Waarom denk je dat iemand voor jou die flash gaat betalen? Want per login heb je maar een bepaald aantal flashes.
En als je al drie middagen bezig bent met het flashen van je mobiel zonder dat je eigenlijk weet wat je eraan hebt zou ik zeggen: Speltip 14: Weet waar je grenzen liggen.

Plus dat het flashen van gehackte firmwares geen onderwerp is waar GoT blij mee is.

[ Voor 13% gewijzigd door fsfikke op 03-10-2006 19:29 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Paypal kan je gewoon met je bankpas gebruiken hoor.
Accountje maken, geld overmaken naar paypal onder vermelding van een bepaald nummer en je kan betalen met paypal.

Verder: wat je er aan hebt? waarschijnlijk dattie niet meer locked is en geen orange logotjes meer kent.
misschien dat er nog wat andere leuke extra's in zitten.

maja, hacked firmwares is niet echt legaal...
daarnaast kan je gewoon je provider opbellen om je telefoon te laten unlocken voordat je abbo is afgelopen (kost wel geld, maar dat kost die site van je ook)

[ Voor 23% gewijzigd door McKaamos op 03-10-2006 19:29 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Allereerst, welkom op GoT. Dit is nu echter wel net een kwestie welke tegen het beleid van GoT in is, zie hiervoor ook deze link:

[PSGG] Policy

Helaas moet dit topic dan ook op slot.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.