Toon posts:

Camcorder kopen, wat moet er bij? (assecciores)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga de Panasonic nv-gs180 aanschaffen (tenzij de keuze tóch nog veranderd) en ik vroeg mij af waar je op moet letten wat er allemaal in de doos moet zitten. Kan dit variëren per winkel? Als ik de websites van webshops bekijk dan is het vaak niet duidelijk. Kan het zijn dat bepaalde prijzen laag zijn doordat bepaalde (noodzakelijke) asseccoires niet aanwezig zijn?

Tweede vraag: ik las op camcorderinfo.com: 'it includes an external microphone jack and a headphone jack.' is dit iets wat je er bij moet kopen? Zo ja iemand enig idee of het geluid van deze camera zonder ook goed is? (gaat daar om de pv-gs180, maar neem aan dat dat gewoon de nv-gs180 is)

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Volgens mij bedoelen ze met die jacks echt gewoon dat je er een externe mic/headphone kan op aansluiten, hoor. :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Verwijderd

Topicstarter
okok :P maar voor mensen die de camera kennen: zonder is de geluidskwaliteit ook goed? (in vergelijking met andere in die prijsklasse)

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:00
Wat er meestal bij een camera zit: Camcorder, soms enkele accesoires, vaak niet veel meer dan één accu. Daarom kan je er ook een extra pakket bij kopen met een tas, extra accu en al die dingen. :)

[Edit] Dat vroeg je toch ook?
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:59:
Er zit dus ook een lader bij neem ik aan :+
-> accesoires :+
nee, was het gewoon vergeten. :p

[ Voor 40% gewijzigd door .Tom op 03-10-2006 18:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja vroeg ik ook bedankt :)

Er zit dus ook een lader bij neem ik aan :+

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2006 18:00 ]

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

statiefje misschien handig?

Verwijderd

Topicstarter
Allicht, maar bij mij vorige camera gebruikte ik dat nooit eigenlijk. Kan ik altijd nog later kopen.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Das met veel dingen zo.
Apparaat, accu of batterijen, mogelijk nog een oplader (vooral in geval van accu) en misschien nog iets van een USB kabeltje oid.

Laptops ook bijvoorbeeld.
Laptop + accu + adapter en thats about it.
Soms kan je dan een extra pakket erbij nemen met een tas en een muis bijvoorbeeld.

Ik gok dat je iets als tapes of DVD schijfjes (ligt er aan waar dat ding mee werkt) bij zal moeten kopen. Extra microfoon en headset krijg je er nagenoeg nooit bij, dus als je die wil, moet je ze erbij kopen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Een externe microfoon met een windkap is vaak wel aan te raden, je hebt daarmee echt veeeel beter geluid en niet constant het geruis van wind er doorheen. Heb je zulke mooie beelden en hoor je constant een microfoon die flipt omdat er wind tegenaan blaast, ook niet erg fijn.

Verwijderd

Topicstarter
McKaamos schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:02:
Das met veel dingen zo.
Apparaat, accu of batterijen, mogelijk nog een oplader (vooral in geval van accu) en misschien nog iets van een USB kabeltje oid.

Laptops ook bijvoorbeeld.
Laptop + accu + adapter en thats about it.
Soms kan je dan een extra pakket erbij nemen met een tas en een muis bijvoorbeeld.

Ik gok dat je iets als tapes of DVD schijfjes (ligt er aan waar dat ding mee werkt) bij zal moeten kopen. Extra microfoon en headset krijg je er nagenoeg nooit bij, dus als je die wil, moet je ze erbij kopen.
Ok bedankt. Voor nu is het belangrijkste die lader en 2 accu's en eventueel tas, bandjes koop ik zelf wel los.
Pagina: 1