Beste lezers,
Sinds vandaag heb ik via via een Sony Vaio USB stick van 4 GB in mijn bezit. Deze wil ik graag gaan gebruiken als opstartbare stick met een aantal PC images erop.
Om de stick bootable te maken heb ik o.a. gebruik gemaakt van de "HP USB Disk Storage Format Tool" De tool ging zijn werk doen, maar bij 99% van formateren kwam deze met de melding: "volume is to big"
Vanaf die tijd is de stick niet meer te gebruiken.
- Dubbelklik vanuit verkenner: Plaats andere schijf of ander geschikt medium
- Rechtermuisknop - formatteren: Er bevindt zich geen diskette in station x
- BIOS Hier wordt hij gezien als generic USB hub met 0MB capaciteit.
Aantal andere tools wat ik geprobeerd heb, geven aan dat het apparaat niet gereed is.
Ik zit zelf misschien te denken aan de firmware.
Heeft iemand een idee hoe ik de volledige capaciteit weer terug krijg? en dus ook het apparaat weer te gebruiken is.
Alvast jullie dank.
Sinds vandaag heb ik via via een Sony Vaio USB stick van 4 GB in mijn bezit. Deze wil ik graag gaan gebruiken als opstartbare stick met een aantal PC images erop.
Om de stick bootable te maken heb ik o.a. gebruik gemaakt van de "HP USB Disk Storage Format Tool" De tool ging zijn werk doen, maar bij 99% van formateren kwam deze met de melding: "volume is to big"
Vanaf die tijd is de stick niet meer te gebruiken.
- Dubbelklik vanuit verkenner: Plaats andere schijf of ander geschikt medium
- Rechtermuisknop - formatteren: Er bevindt zich geen diskette in station x
- BIOS Hier wordt hij gezien als generic USB hub met 0MB capaciteit.
Aantal andere tools wat ik geprobeerd heb, geven aan dat het apparaat niet gereed is.
Ik zit zelf misschien te denken aan de firmware.
Heeft iemand een idee hoe ik de volledige capaciteit weer terug krijg? en dus ook het apparaat weer te gebruiken is.
Alvast jullie dank.