Toon posts:

PC samengesteld en wil graag jullie mening

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Processor: AMD Athlon 64 X2 AM2 3800+ Dual 1MB Box
Behuizing: Miditower, Silver-Silver, Gladiator, Alu Front, 450 Watt PSU, US
Moederbord: ASUS AMD AM2 M2V ATX
Geheugen: Corsair 1024MB DDR2 TWINX XMS2 5400 C4
Harde schijf: WD 250Gb 16Mb SATA II WD2500KS
DVD-rw: ASUS DRW1608P3S Black RTL
Videokaart: VGA CLUB3D PCIe 256M NVIDIA 7900GS 2DVI

Wat is jullie mening?
Kan ik hier de huidige games op spelen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 09:42

PSN: djmurcielago

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-12-2025
Argumentie is inderdaad wel gewenst, anders is je topic zo gesloten. Daarnaast kan je op de meeste nieuwe pc's (met redelijk graka) wel de nieuwste games spelen, je moet echter niet denken alles op high te kunnen spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry daarvoor ;)
Maar heb namelijk totaal geen verstand van hardware. Dit pakket werd me aangeraden door een bekende.
Totaal prijs van deze hardware is +- 890 euro.
De processor, het moederbord en de graka waren volgens hem zeer goed.
Mijn vraag hier is alleen, of dit inderdaad zo is en of ik hiermee een tijdje vooruit kan. Kan ik hier alle niewe games goed op spelen zonder haperingen en met een hoge resolutie.
Omdat ik totaal geen verstand van deze zaken heb kan ik het helaas ook niet beargumenteren. Waarom deze processor, graka of moederbord.
Nogmaals sorry ;)

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Behuizing: Miditower, Silver-Silver, Gladiator, Alu Front, 450 Watt PSU, US

US als in United States? Dat zou kunnen betekenen dat je een andere kabel zou moeten kopen of misschien zelfs wel er aan zetten. Weet niet hoe dat precies zit, iemand die 't weet?

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Drawer schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:36:

US als in United States? Dat zou kunnen betekenen dat je een andere kabel zou moeten kopen of misschien zelfs wel er aan zetten. Weet niet hoe dat precies zit, iemand die 't weet?
Nope, althans dat lijkt me sterk aangezien meerdere NL webshops dit verkopen.

Echter heb ik wel mijn twijfels over de kwaliteit van de voeding, van een kast van 50 euro, verwacht er dus niet teveel van.

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:32:

De processor, het moederbord en de graka waren volgens hem zeer goed.
Mijn vraag hier is alleen, of dit inderdaad zo is en of ik hiermee een tijdje vooruit kan. Kan ik hier alle niewe games goed op spelen zonder haperingen en met een hoge resolutie.
Omdat ik totaal geen verstand van deze zaken heb kan ik het helaas ook niet beargumenteren. Waarom deze processor, graka of moederbord.
Nogmaals sorry ;)
Wordt toch eigenlijk wel van je verwacht hoor, dat je eerst zelf op zoek gaat. Ik denk dat het het verstandigste is dat je je wat gaat inlezen over hoe alles werkt en "wat er nou goed is". Benchmarks kan trouwens iedereen lezen, en als je dan in de Pricewatch kijkt voor prijzen moet je er uit kunnen komen. Klakkeloos achter anderen aanlopen is vaak niet zo verstandig omdat jij je pc moet kiezen met jou voorkeuren. Dat kan niemand anders voor je doen, slechts advies geven. Straks koop je iets waar je achteraf spijt van krijgt.

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-02 08:18
ik zou toch proberen een e6300 er proberen in te doen, toch een stuk beter.
Pagina: 1