Tell me your problem, not the solution you think I should build for you.
Ik weet niet precies waarom er overbodig bij staat (misschien omdat -1 overbodig het vaakst voorkomt?) maar hij staat op +2, dan zit het wel goed toch?
Saved by the buoyancy of citrus
Dat is het nu juist, ik heb de FAQ doorgelezen over moderaties maar het is mij nog niet duidelijk waarom er dan toch +2 staat. Weird
Tell me your problem, not the solution you think I should build for you.
1-1+1-1+1+0,8=1,8 (zie Som)Beoordelingen: +1: Standaard niveau, -1: Overbodig, +1: Informatief, -1: Overbodig, +1: Inzichtvol, +0,80: Interessant, Som: 1.8 / 6x
Alleen overbodig komt meer dan 1 keer voor als tag dus die wordt het.
[ Voor 25% gewijzigd door Jesse op 03-10-2006 16:08 ]
Hoe kun je als moderator dit proberen recht te zetten? Dus dat de tag wel veranderd, maar dat de score een gelijk blijft.
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Niet 
Maar is het erg dat een een +2 inzichtvol of een +2 overbodig hebt? Het is allebei redelijk gewaardeerd, alleen de tag klopt niet.... maar meestal trekt dat wel bij.
Maar is het erg dat een een +2 inzichtvol of een +2 overbodig hebt? Het is allebei redelijk gewaardeerd, alleen de tag klopt niet.... maar meestal trekt dat wel bij.
Ik lig er niet wakker van.Ecteinascidin schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:27:
Maar is het erg dat een een +2 inzichtvol of een +2 overbodig hebt?
Maar het is in mijn ogen wel onjuist en ik heb wel vaker dat ik de tag verkeerd zie staan. Als ik het toch zie kan ik er makkelijk een mod puntje voor gebruiken om de tag weer goed te zetten. Zoals de 0 gemodereerd voor het vastzetten van een score gebruikt kan worden.
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Pagina: 1