Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nokia N70] Krijg iets niet geinstalleerd

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
to EGGY:

mijn vraag kan ook op iets algemeens slaan. Het is toch een algemene vraag hoe ik iets moet instaleren op die N70? Misschien moet ik eerst iets anders instellen voordat het kan. Waarom meteen sluiten?

------------------------------------------------------------------------------

Ik heb op een nieuw geheugen kaartje iets staan wat op de telefoon geinstalleerd moet worden.
En heb het er gewoon op het kaartje gezet via de computer en verkenner. Maar nu wilde ik dat opstarten via de telefoon maar wilde ie dat niet installeren.
Op het kaartje staan alle bestanden en nu moest ik "autorun.exe" opstarten.
Maar nu zegt ie iets van : ongeldige bestandsformaat.

Moet ik de bestanden in een speciale map zetten ofzo dat ie dit nu zegt, of doe ik wat anders fout?

Het programmatje zou o.a. speciaal voor de N70 zijn namelijk.

The "real" Champ will always be The Champ

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
We weten dat topic nou wel, maar als ik wat anders op dat ding wil installen, kom ik misschien wel hetzelfde probleem tegen. Het feit is dat ik dat toestel helemaal niet zo goed ken. Mag ik hier dan niet vragen of ik het wel goed doe, zonder te noemen om welk proggie het gaat?

The "real" Champ will always be The Champ

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

The Champ schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:37:
to EGGY:

mijn vraag kan ook op iets algemeens slaan. Het is toch een algemene vraag hoe ik iets moet instaleren op die N70? Misschien moet ik eerst iets anders instellen voordat het kan. Waarom meteen sluiten?
Ten eerste, je kunt ons bereiken per e-mail wanneer je het niet eens bent met een door ons genomen beslissing. De policy spreekt hier ook duidelijk over, ook in het geval van bijvoorbeeld slotjes. Het opnieuw starten van een topic met een opmerking als deze (gericht naar mij) is dan ook niet de bedoeling.

Ten tweede, een algemene vraag? Ik heb je nooit beschuldigd van het gebruik van illegale software. Ik heb je aangeraden contact op te nemen met de ontwikkelaar van de applicatie. Het feit dat je nu geen naam noemt (wat wel relevant kan zijn voor het geven van een oplossing) van het product, naast het feit dat je hetzelfde probleem opnieuw beschrijft spreekt voorzich. Je geeft netzomin aan contact opgenomen te hebben met de ontwikkelaar van jouw software.

Tot slot, deze vraag had je in het algemeen ook gerust mogen stellen in het centrale topic. Uiteraard is dit laatste nu echter niet meer van toepassing.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.