Css / IE weergave fout

Pagina: 1
Acties:

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-02 15:33

tweakraiser

I have such sites to show you

Topicstarter
Ik ben al de hele morgen bezig met hetzelfde stukje css code en wordt nu een beetje gek er van, ik heb hulp nodig van iemand die eerder tegen dit probleem is aangelopen.

Situatieschets css:
div header
div container (width 100%) >
div menu (float left width 200px)
div right (float right)
div content (margin-left 200px)

Zodra ik qua hoogte in de content div voorbij ga aan de hoogte van de menu div, dan springt de tekst naar links in IE. Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat de tekst in de container div zonder marge tegen de kantlijn moeten aangeplakt zijn, echter IE laat wel een marge zien. In Firefox is dit probleem niet aan de orde.

Ik heb van alles geprobeert met de margins op 0 te zetten, maar ik kom er niet uit.
Het is moeilijk uit te leggen dus hier een linkje naar de desbetreffende site.

Strava | Webdesign

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb zo snel geen idee waar 't precies aan ligt, maar ik wilde wel even de website Layout Gala melden (in dit geval: http://blog.html.it/layoutgala/LayoutGala13.html); deze gebruik ik best vaak als basis voor 't opzetten van een nieuwe website.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• tweakraiser

tweakraiser

Topicstarter
Dank je Okke, ik ben zelf ook al wat templates tegengekomen.
Echter ben ik wel erg benieuwd naar de oplossing van dit probleem, want ook dit probleem ben ik al eerder tegengekomen.

Strava | Webdesign

• Boelie-Boelie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09-2020
3-pixel-gap.. Je kunt bijv. #content alleen voor IE (!) een height van 1% geven (conditional comments).

Cogito ergo dubito

• tweakraiser

tweakraiser

Topicstarter
Pff, ik heb er heel wat tijd in gestoken en ik kwam er niet uit! (Imo blijft het onlogisch maar dat ligt aan IE :s)
Dankje Boelie-Boelie, problems solved.

Strava | Webdesign