[showcase] Moving in Serenity (Prague)

Pagina: 1
Acties:
  • 332 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:07
In Juli Praag bezocht, niet veel geschoten, maar zat wel wat aardigs tussen. Topictitel slaat nergens op, maar ik combineer hier twee series in één topic. Eerst movement, dan sereniteit (en als het bevalt nog een paar foto's). Het oude en vervallen komt dan nog later wel.

Movement
1. al eerder gepost, maar hier hoort ie dus thuis.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/Praag600/Praag_01.jpg

2. viel ergens anders wel in de smaak, dus ook maar hier even posten
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/Praag600/Praag_02.jpg

3. Afgrond
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/Praag600/Praag_03.jpg

4. aanrijder (jammer dat ze zulke lelijke tegels hebben... ;( ) Kleurtjes ok?
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/Praag600/Praag_04.jpg

5. Dubbel"gang"er. Leuk, of toch maar niet meer doen?
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/Praag600/Praag_05.jpg

7. Hemelse roltrap
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/Praag600/Praag_07.jpg

8. Weinig beweging, maar 't heeft er wel alles mee te maken qua onderwerp...
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/Praag600/Praag_08.jpg

9. (heb net ontdekt dat een stukje links eraf croppen verbetert, niet?)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/Praag600/Praag_09.jpg

Als je 't niks vindt ben ik ook nieuwsgierig naar het hoe en waarom... :) (en favorieten of absolute missers ben ik ook wel nieuwsgierig naar)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:17
Vind ze allemaal wel mooi, maar 2 echt super!
Was dit 's avonds laat ofzo, dat er nergens mensen te zien zijn?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:24

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik vind het stuk voor stuk mooie foto's, maar een hele serie vind ik wat veel van hetzelfde.
Overigens vind ik de tegeltjes bij #4 wel mooi :P.
#9 doet op een andere manier onrealistisch aan dan de rest v/d foto's, wellicht omdat die bovengronds is genomen?

-edit: #3 en #7, zijn dat niet dezefde foto's met andere nabewerking, of anders op zijn minst dezelfde trap?

[ Voor 17% gewijzigd door Arjan A op 03-10-2006 14:28 ]

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:51
1. Hier ben ik niet helemaal weg van. Maar dat heeft meer te maken met mijn persoonlijk smaak. Ik vind de kleuren niet echt fijn, en het grillige patroon, van het oranje, past niet bij het strakke van de rest.
2. Fijne plaat! Net genoeg kleur om het spannend te houden.
3. Mooi. Vignettering complementeert het ronde van de tunnel.
4. Deze vind ik wat minder. Ik zou in elk geval nog een stukje van de rechter kant croppen. Ik zie daar nog iemand staan (toch?).
5. Van deze plaat mag IMHO ook wel wat van de rechterkant worden gecropt. Te veel non-informatie.
Het idee van de dubbelgangster vind ik op zich wel ok, maar vind jammer dat de een veel beweging heeft en de andere bijna een freeze is.
6. Is er niet?
7. Veel te licht naar mijn smaak. Bovendien mag de onderste trede er wat mij betreft wel af.
8. Ondanks alle lijnen vind ik deze toch wat minder. Ik weet niet zo goed waar ik naar kijken moet.
9. Fijne kleuren. Jammer genoeg past deze niet helemaal bij de serie. Verder mag er nog wel een stukje gecropt worden van de linkerkant.

Conclusie: fijne serie.
Favorieten: nummers 2 en 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Super serie weer inquestos! _/-\o_
Lekkere dynamische urban 'transport' serie die aardig naar het abstracte neigt. Mooie bewerkingen en kleuren zoals gewoonlijk, goeie lijnen en compo's ook.
Kijkt allemaal lekker weg en heeft een high-speed, modern sfeertje (erg clean en soms bijna steriel).

Ze één voor één becommentariseren ga ik niet doen want het zou afdoen aan de feel die ik bij de hele serie krijg. 1, 2 en 4 zijn voor mij favoriet.

Dikke veer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
inquestos schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:57:
Movement
1. al eerder gepost, maar hier hoort ie dus thuis.
Ik ben het hier wel eens met relonkey, hij is me wat te druk. Ik vind de kleurtjes opzich wel lekker, maar gewoon teveel beweging en wat te abstract.
2. viel ergens anders wel in de smaak, dus ook maar hier even posten
Zeer gaaf. Geen andere woorden voor.
/me momepelt iets over achtergrond
3. Afgrond
Nee dit vind ik niks. Lekker qua kleur, toch niet helemaal mijn ding.
4. aanrijder (jammer dat ze zulke lelijke tegels hebben... ;( ) Kleurtjes ok?
Kleurtjes zijn dik in orde. Tegels vind ik ook niet lelijk, ik vind het eerder wel wat hebben. Vooral met die lichtval`(lijnen) in de tegels.
5. Dubbel"gang"er. Leuk, of toch maar niet meer doen?
Super, vooral vaker doen. Zelf heb ik hier ook nog wat ideeen voor die ik ook nog een keer wil uitwerken.
7. Hemelse roltrap
En deze roltrap foto vind ik dan wel weer helemaal het einde. Geniaal qua toning en uitsnede.
8. Weinig beweging, maar 't heeft er wel alles mee te maken qua onderwerp...
Deze vind ik niet echt mooi. Verder zitten er ook erg veel karteltjes in de rechte lijnen. Is er iets misgegaan met het resizen.
9. (heb net ontdekt dat een stukje links eraf croppen verbetert, niet?)
Deze zou ik persoonlijk hebben weggelaten. Hij heeft lekkere kleurtjes maar verder vind ik het 3x niks.
Je ziet veel reflectie waardoor het landschap een beetje rommelig verstoord word.
Als je 't niks vindt ben ik ook nieuwsgierig naar het hoe en waarom... :) (en favorieten of absolute missers ben ik ook wel nieuwsgierig naar)
Misser is denk ik de laatste.
Toppers (en dat is eigenlijk je hele serie als serie zijnde) 2, 4, 5, 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Zeer mooie foto's, nr 9 past inderdaad niet tussen deze showcase (wel goed gelukt hoor)

Mijn favorieten zijn 1,2 en 4. Mooi kleuren en compositie _/-\o_

Tegels op nr 4 zijn juist gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

justawitte schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:42:
Kleurtjes zijn dik in orde. Tegels vind ik ook niet lelijk, ik vind het eerder wel wat hebben. Vooral met die lichtval`(lijnen) in de tegels.
Hij bedoelt de vloertegels, niet die gave dingen aan de wand :)

#1 Blijft subliem, lekker abstract.
#2 Strak, lekkere kleuren, goede compositie
#3 Aardig, in deze serie komt hij goed tot zijn recht, los niet zo.
#4 Kleur prima, ik vind de halve metro niet zo
#5 Aardig, past ook weer in de serie
#7 Heel mooi! Heel sereen beeld, prachtig.
#8 Past wederom in de serie
#9 Lekkere kleuren, interessant beeld. Je moet zoeken waar je bent en hoe je kijkt. Prima!

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:35

zomertje

Barisax knorretje

Lekkere foto's om naar te kijken. Goeie serie, een van de beste die ik hier heb gezien de laatste tijd. De laatste twee foto's vind ik alleen wat minder.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
Hehe oops :+

Die vielen me niet op tot nu toe :)

Iig lekkere kleuren! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs B
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:23
Van #1 vind ik de kleuren niet zo. maar da's een kwestie van smaak.

De rest zijn echt geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
bedankt iedereen :) (voor kritiek, lofuitingen, en huwelijksaanzoeken :? )

Nog wat los commentaar hier en daar en nog ergens anders...
matthijst:
Was dit 's avonds laat ofzo, dat er nergens mensen te zien zijn?
Nee, ik zie er gewoon eng uit, en ruik ook niet al te fris. :+ Maar kan er ook iets mee te maken hebben dat 't ernstig vroeg was (voor 5 uur liep ik al rond)
: #3 en #7, zijn dat niet dezefde foto's met andere nabewerking, of anders op zijn minst dezelfde trap?
Inderdaad zelfde trap en op statief,maar die trappen schijnen te bewegen (roltrappen), dus wel andere foto (en ook andere nabewerking dus)
relonky:
4. Deze vind ik wat minder. Ik zou in elk geval nog een stukje van de rechter kant croppen. Ik zie daar nog iemand staan (toch?).
Klopt. Echter wilde ik de lijn met lampen niet te dicht bij kader brengen :/ (zeker niet bij zo'n lijn die al haast verticaal loopt)
5. Van deze plaat mag IMHO ook wel wat van de rechterkant worden gecropt. Te veel non-informatie.
Je hebt helemaal gelijk, en ik had het al geprobeerd (hij is zo idd wat uit balans), maar het wordt er niet beter van. foto had gewoon beter genomen moeten worden...
jammer dat de een veel beweging heeft en de andere bijna een freeze is.
Zelfde sluitertijd (en snelheid). Je wordt in verwarring gebracht doordat de ene groter is afgebeeld, en ook meer van de zijkant (=meer motion blur). De "freeze" heeft zelfs wat blur eroverheen...
6. Is er niet?
Die was niet veel bijzonders, toch maar geschrapt
7. de onderste trede er wat mij betreft wel af.
Damn, je hebt echt een goed oog! :)
justawitte:
Zeer gaaf. Geen andere woorden voor.
/me momepelt iets over achtergrond
:? Achtergrond? Iets storends ofzo?
Deze vind ik niet echt mooi. Verder zitten er ook erg veel karteltjes in de rechte lijnen. Is er iets misgegaan met het resizen.
Gebruik nog immer bordermaker. Resultaat met Photoshop vind ik namelijk niet veel beter, al heb ik 't niet uitgebreid getest
breinonline:
Jupz!

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
inquestos schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:42:
[...]

:? Achtergrond? Iets storends ofzo?
Ik was misschien niet helemaal duidelijk, maar ik doelde op een wallpaper (bureaublad achtergrond).
breinonline schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:36:
Stom, daar had ik nog niet naar gekeken. Maar idd.

[ Voor 30% gewijzigd door Justawitte op 04-10-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Nog even een korte opmerking over de niet geplaatste nummer 6. Op zich geen rare plaat, ik vind het wel lekkere kleuren, maar het lijnenspel is het net niet (op meerdere plekken). Hij past ook minder bij de serie. Dus ik denk dat je een juiste keuze hebt gemaakt om hem te verwijderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
mooie serie 2 is toch wel mijn favoriet

heb je 1 en 2 toevallig op 1280*1024? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theraven1982
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-07-2011
Inderdaad, een fantastische serie. Het uniforme kleurgebruik (2-4) maakt de foto's tot een mooi geheel: het past allemaal.
Wallpaper formaat zou idd mooi zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Phant0m schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 21:53:
mooie serie 2 is toch wel mijn favoriet

heb je 1 en 2 toevallig op 1280*1024? O-)
Ik ga vragen of je 1,2,7 hebt in 1400x900( idd een 19" Widescreen)
Maar voor de rest ik vind ze allemaal mooi qua alles. Kleur is goed. Lokatie is goed. Ik ben zelf meestal van de wat grimmigere foto's maar deze zijn allemaal top _/-\o_ Mijn complimenten

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

BaRF

bijna kerst

geniaal! Deze foto's zou ik echt zo als 60x90 poster aan mn muur hangen! _O_

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
thx :) Achtergronden zal ik naar kijken, heb de foto's nou niet tot m'n beschikking. Nog maar een update'je

10. Om even een bruggetje tussen de twee delen te slaan (noch sereen, noch beweging :P (hoewel?))
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/Praag600/Praag_10.jpg

Sereniteit
11.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/Praag600/Praag_11.jpg

12.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/Praag600/Praag_12.jpg

13. Roze is mooi O+
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/Praag600/Praag_13.jpg

14. Geschrapt (terecht toch?)

15. wat experimenteel. Geslaagd, of niet meer doen?
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/Praag600/Praag_15.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
Ik vindt ze allemaal weer geslaagd.

Eerste foto heeft een kleine flare(toch?) vlekje(klein wit met paars) die mijn aandacht trekt.

#12 vindt heel cool uitzien.

#10 en #12 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Dan ook maar een update met opmerkingen (vanachter mijn laptop, dus qua kleur kan ik het nu niet helemaal goed beoordelen) :p

10. Heerlijke plaat. Je hebt een heerlijke bewerking toegepast.
11. Deze vind ik wat minder. De compositie is netjes, maar ik vind de plaat wat grauw aandoen en ik mis was detailering. Had naar mijn idee wel harder aangezet mogen worden. (maar het kan dus ook aan mijn laptopscherm liggen)
12. Fijne plaat, met de volgende kanttekening. Hij is net niet helemaal symetrisch. De kleuren vind ik wel erg mooi en bovendien vind ik die bladeren de plaat mooi complementeren. Geeft het net iets extra's.
13. Beetje dezelfde opmerking als plaat 11. Verder zou ik nog een klein stukje van de onderkant croppen. Het zwarte stukje rechtsonderin komt namelijk bij mij wat raar over. Of je had het ruimer moeten kaderen (volgens mij niet mooier) of juist kiezen voor de afsnijding.
14. Terecht geschrapt. Op zich een gebouw met potentie om te fotograferen, maar hij komt er niet helemaal lekker uit (maar, het is geen slechte plaat hoor. Ik vind het alleen voor de serie een mindere).
15. Fijne plaat. Mag je zeker vaker doen. Zal het ook goed doen als bureaublad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Bedankt :)
(zeker voor het goede, scherpe commentaar van relonky _/-\o_ )

Heb wallpapers verstuurd.

Heb hier dus maar een nieuwe showcase geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:50
Mooie foto's. Heb je foto2 ook als wallpaper voor me? Alvast bedankt!

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:48
hmm, mooi, maar erg veel vorm, daarom houdt 't voor mij op bij mooi, dat is wel weer jammer

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sublieme serie, zo zie je dat iedereen met iets heel anders uitkomt. Ik heb meer de oude kanten van Praag toen gefotografeerd, terwijl jij hele moderne platen hebt geschoten. Ik ga hier geen kritische noten bij plaatsen, dat is gemierenneuk in de marge, ga zo door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ik kan me jouw serie inderdaad herinneren (daarom heb ik waarschijnlijk ook een plaat als 10 geschoten, naar aanleiding van deze). Ook de platen die je bij het museum hebt geschoten. Ben nog p zoek geweest naar die beelden, maar niet gevonden (waarschijnlijk was het tijdelijk?). Gelukkig bood Praag nog heel wat ander moois :)

@Simon: Je bedoelt dat het nogal geometrisch is, strakke verdelingen, etc. Tja, heb je gelijk in, maar ik zou ook niet zo weten hoe ik dat minder had kunnen doen zonder de hele serie om te draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt sublieme serie's, heb je 2 toevallig ook voor mij op wallpaper formaat d:)b
Dies gewoon de beste van all :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
inquestos schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:33:
Ik kan me jouw serie inderdaad herinneren (daarom heb ik waarschijnlijk ook een plaat als 10 geschoten, naar aanleiding van deze). Ook de platen die je bij het museum hebt geschoten. Ben nog p zoek geweest naar die beelden, maar niet gevonden (waarschijnlijk was het tijdelijk?). Gelukkig bood Praag nog heel wat ander moois :)

@Simon: Je bedoelt dat het nogal geometrisch is, strakke verdelingen, etc. Tja, heb je gelijk in, maar ik zou ook niet zo weten hoe ik dat minder had kunnen doen zonder de hele serie om te draaien...
nee, het is puur vorm, puur een beeldend gedeelte, verder leeg, dat vind ik zo jammer

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, niet alles hoeft altijd een verhaal te vertellen Simon. Daarnaast kan ik me voorstellen dat dit erg lastig is wanneer je gewoon in een grote stad ronddwaalt en er wat plaatjes schiet. Je kunt dan moeilijk ergens een zwerver neerplanten om meer diepgang te creeeren bijvoorbeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Zwerver neerplanten is juist tegenovergestelde van diepgang, beetje mierencoïtus van mijn zijde, maar goed. Er is niets mis met pure vorm, maar er moet wel een denkbeeld achter zitten, je moet imho wel iets eruit halen, maar hier leun je bij sommigen (#1 imho niet, die vind ik écht mooi, #3 is ook erg sterk) gewoon erg op de vorm.

#2 is twijfel geval
#4 tja, ik vind 'm gewoon ok, maar doet me niet zoveel als #1 en #3
#5 strakke kleuren, maar 't is me net te oppervlakkig, wat is de rol van die doppelganger? hoe zit dat? dat mis ik
#6 wuh? waar is die? :P
#7 ja, eigenlijk wel goed
#8 vind ik eerlijk gezegd gewoon saai, wel strak, maar saai

kijk neo, diepgang is geen sociale diepgang, maar ook een idee achter een foto, al bedenk je 't achteraf, maar sommigen in deze serie focussen zich alleen op 't beeld, niet op 't geen wat erin staat, en das jammer

de titel movement past gewoon bij 1, de sfeer, de beweging, het klopt
afgrond klopt ook, ik zou er (afg)rond van maken, hij is ook lekker rond, met die 'dwarse' lijnen van de trap. Mooi

De rest vind ik gewoon qua techniek (ik vind dat daar ook compositie onder valt :P) erg strak, maar c'est tout. Terwijl je het met #1 en #3 wel bewijst dat je 't kan

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 14-09 19:57
Het uiteindelijke resultaat is weer een wereld opzich; cool sci-fi sfeertje.
Super bewerking en oog voor vorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

BaRF

bijna kerst

Simon schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:26:
[...]

nee, het is puur vorm, puur een beeldend gedeelte, verder leeg, dat vind ik zo jammer
dat vind ik juist wel eens fijn :) Gewoon iets voor het 'mooi' zijn zonder diepgang.

Kijk maar naar mn vriendin - haha nee even serieus :P Zelfde als bijvoorbeeld met films - je kunt natuurlijk helemaal opgaan in een film als Forrest Gump, maar je kunt ook naar the Naked Gun kijken - dat doe je ook niet voor het verhaal maar om gewoon wat leuks te kijken :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
@simon: het kan natuurlijk ook zijn dat de maker juist het beeld/de vorm als uitgangspunt voor zijn serie heeft. Vorm om de vorm zelf kan IMHO heel goed uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
relonky schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:44:
@simon: het kan natuurlijk ook zijn dat de maker juist het beeld/de vorm als uitgangspunt voor zijn serie heeft. Vorm om de vorm zelf kan IMHO heel goed uitpakken.
maar bij #1 en #3 gaat dat wel goed, de rest vind ik de vorm gewoon niet overheersend genoeg, snap je? Die hebben niet de diepgang van goede vormen, hoe leg je dit in hemelsnaam uit... Kijk, een mondriaan is heel erg doordacht, zit echt veel denkwerk achter, terwijl het vorm technisch wel wat simpeler is misschien, en haast alleen om vorm draait. Bij #1 en #3 heb je dat gevoel. Bij de rest niet zo sterk. Jammer, al vind ik niet dat het een slechte serie is nee, maar je laat wat liggen.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Stuk voor stuk zijn het serieus super gave foto's! Tenminste, de eerste serie in de startpost. In een serie zie je toch wel dat er dezelfde technieken gebruikt zijn. De beweging (nog geeneens zo storend), maar waar ik wel meer naar kijk is het perspectief dat je ofwel links ofwel naar rechts ziet weglopen. Wellicht word het één en ander versterkt door het gebruik van een groothoek objectief. Op zich vind ik het niet zo verwonderlijk, het zijn dezelfde valkuilen als waar ik op het moment in zou vallen.

Bij 2 had ik waarschijnlijk een iets kortere sluitertijd gepakt of de metro op een lagere snelheid vastgelegd.

De 2e serie zit wat dat betreft heel anders in elkaar. Kwa kleuren mooi bij elkaar passend, dan valt die geschrapte variant idd af. Ik had hiervoor een apparte showcase gemaakt omdat ze totaal niet bij de eerste serie passen. Ze vallen op deze manier niet echt op hier op GoT, jammer, want beide series verdienen ieder hun aandacht!

Eens in de zoveel tijd verander ik de achtergrond van m'n pc, mocht je er eentje in groter formaat beschikbaar hebben, evt met logo, dan hoor ik het graag! Ik zou hem graag een tijdje willen opvrolijken met foto 2 of 3. Thanks alvast!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Voor mij de terechte winnaar v/d GoT verkiezingen - Mooiste Fotografie showcase :). Feli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker volledig terecht, mijn stem had je _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Bedankt jongens :)

Wat een eer, samen met Remy op 1! En jij ook proficiat, neo, beste fotograaf :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Feli gast. Je hebt het iig terecht verdient. En neo natuurlij ook gefeliciteerd.
Mag ik bij deze dan ook nog eens vragen om een grotere versie van nummer 2 als wallpaper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Ik ben erg benieuwd naar de manier van bewerken bij de foto's 3, 5 en 10. Ik vind het erg mooi. (Rest van de serie ook wel maar die drie springen er voor mij uit qua bewerking.)
Pagina: 1