Ik ben bezig met het boek C# Grand Cru te lezen. Ik ken nu de basis van C# wel. Ik ben echter nu aangeland in een paragraaf waar word geleerd hoe je een programma als een systeem service start. Alleen daarvoor heb ik de namespace System.ServiceProcess nodig. Ik kan deze namespace echter niet gebruiken, want dan krijg ik een error. Ik krijg de error dat de namespace niet bestaat.
Ik dacht dat het boek misschien verouderd was ofzo. Dus ik zoeken op google / MSDN maar daar word ook allemaal gebruik gemaakt van System.ServiceProcess. Ik heb ook al gezocht hoe ik mogelijk wel gebruik zo kunnen maken van ServiceProcess maar daar kan ik ook niks over vinden.
Iemand enig idee hoe ik System.ServiceProcess kan gebruiken? Of anders als dat niet een correcte oplossing is hoe ik anders service's kan runnen?
mijn IDE is trouwens: Microsoft Visual Studio 2005 Version 8.0.50727.42
Alvast bedankt!
Ik dacht dat het boek misschien verouderd was ofzo. Dus ik zoeken op google / MSDN maar daar word ook allemaal gebruik gemaakt van System.ServiceProcess. Ik heb ook al gezocht hoe ik mogelijk wel gebruik zo kunnen maken van ServiceProcess maar daar kan ik ook niks over vinden.
Iemand enig idee hoe ik System.ServiceProcess kan gebruiken? Of anders als dat niet een correcte oplossing is hoe ik anders service's kan runnen?
mijn IDE is trouwens: Microsoft Visual Studio 2005 Version 8.0.50727.42
Alvast bedankt!