[X360] Family settings.

Pagina: 1
Acties:

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
Een aantal dagen geleden koos ik ervoor om saintsrow aan te schaffen.
binnen dit spel zit dus een online functie waarin je kunt deelnemen aan gangs aka 'clans'.
later die dag werd ik uitgenodigd om een gang te joinen dus ik dacht waarom niet.
maar als ik echter naar het join gang menu ga staat er:
Your family settings do not allow you to join any gang activity.
Nu heb ik even op xbox360 gezocht maar daar staat gewoon dat je een childprofiel aan en uit moet zetten.

Wat ik dus zelf tot zover heb geprobeerd:
Factory defaults
console settings allow all.
console settings 18+.
gezocht naar een child profile maar die bestaat niet krijg ik dan als antwoord.

ik heb eigelijk dus heel mijn dashboard doorgespit maar kom nergens op instellingen die dit verhelpen.
ik heb trouwens ook mijn gamer profile van family gehaald maar pro en underground hielpen ook niets.

Hetzelfde is met gamer profiles, een vriend van me heeft een keer een profiel aangemaakt.
leuk maar nergens kan ik terug vinden hoe ik dit profiel verwijder.
ben ik nou zo leek ;(

Verwijderd

Als de optie bij family settings, disable family settings niet grijs is zou ik daar een op drukken. Zo wel, ga dan naar je memory, hard drive, gamer profiles selecteer de gamerprofile en delete. Doe profile only (zo behoud je save games, ook zeggen ze bij de recovery van niet, dat is alleen als je hem recovert zonder eerst te verwijderen). Recover hem van xbox live, via de xbox live tag. In het menu gamer profile kun je ook de profile verwijderen van je vriend. Als je van de profile ook nog alle save games wilt verwijderen moet je niet kiezen profile only, maar die andere optie (ben even de naam vergeten).

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:59:
Als de optie bij family settings, disable family settings niet grijs is zou ik daar een op drukken. Zo wel, ga dan naar je memory, hard drive, gamer profiles selecteer de gamerprofile en delete. Doe profile only (zo behoud je save games, ook zeggen ze bij de recovery van niet, dat is alleen als je hem recovert zonder eerst te verwijderen). Recover hem van xbox live, via de xbox live tag. In het menu gamer profile kun je ook de profile verwijderen van je vriend. Als je van de profile ook nog alle save games wilt verwijderen moet je niet kiezen profile only, maar die andere optie (ben even de naam vergeten).
dat recoveren heeft dus gewerkt!
je weet zeker niet ook toevallig hoe dit probleem ontstaat.
ik ben je iig erg dankbaar =)